Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden dette er en chatte tråd så får man komme med litt synspunkter her da. Har hatt den glede av å laste ned Fallout 1 og 2 fra GOG og sitter og har nettopp spilt igjennom 1 ern i igjen. Spilte spillene i sin tid og synes fortsatt de er veldig bra. Til tider litt rotet å vite om man har utforsket hele området i alle byer. Ikke rare utvalg av våpen, men storyen og dialoger etc er fortsatt veldig bra på dette spillet. Var et par Quest jeg sleit med også så da var det greit å google seg til litt hint :-)

 

Når jeg skal sammenligne Fallout 1 og 2 og forsåvidt Tactics mot Fallout 3 serien så synes jeg egentlig spillene har klart seg veldig bra. I F3 så må man dessverre vært lynkjapp og få fram VATS modus når man går i combat eller blir det bare rot. Det som dessverre er veldig kjipt i F3 er at fienden bare står der og går sine faste oppsatte ruter. Så fort man begynner å skyte på de fra langt hold så skjønner de ofte ikke hva som skjer. Synes AI trenger en voldsom overhalling i forhold til neste versjon. Følte ofte spillet ble veldig "tomt" når fienden bare står der og ser rett ut i lufta og venter på at noe skjer. De burde vært mye mer agressive og flanket/samarbeidet .

 

Eller så håper jeg virkelig at Fallout 4 kommer med støtte for Oculus Rift. På denne type spille tror jeg Oculus blir helt hinsides. Ender vel med at vi både tørste, sulter og driter på oss og ikke klarer å legge fra oss brillene når dette spillet først er i gang. Skal heller ikke se bort fra et noen av oss kan pådra oss hjerteinfarkt når vi sniker oss inn i mørke kjellere og katakomber og tråkker på en mine eller møter en Ghoul face to face i døra man åpner. Ser for meg noen stygge VRÆL! som kan vekke halve nabolaget ha ha :-)

 

Fallout serien er det universte som har fanget meg aller mest av noen spill jeg har spilt. Går snart i gang med å fyre opp Fallout2 og kose meg.

 

Spilte kun fallout 3 og NV konsoll. Er det mye bra mods og updates til PC på dette spillet? Hva er anbefaling på tillegg/mods man burde prøve på dette spillet på PC? Bruket forferdelig mange timer på mainstory og alt som var av subquest og free exploration på F3 F3:NV og orker ikke spille main story en gang til.

Hva er bra av tillegg på disse spillene?

 

Hvordan spiller foresten dere de gamle spillene? Selv ender jeg alltid opp med en karakter som har gode stats på ag pe og int og gode stats small arms, science og repair. Har dog lest mye i gamle FAQs og INT står fram og speech står fram som de store statsene man bør booste fra start for å komme godt ut.

 

Vel vel. Det ble ikke bare fallout4 her, tvert i mot mer om de andre, men men. Kan ikke annet si enn at forventningene til Fallout 4 blir skyhøye og fallhøyden er dessverre derfor stor....

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

ALL BOARD THE HYPE TRAIN!

 

Lol. Reddit har eksplodert. Bethesda har tydeligvis sendt ut en epost (typ nyhetsbrev) hvor det er et bilde nederst der det står:

 

"come visit our very special announcement 12.01.2014 on #bethblog and bethsoft.com"

 

Den ble sendt ut fire dager før 12.01.2014.

 

tre...to...en... Kjør diskusjon!

 

Nei altså, det er mye skeptisk å peke på her altså. Jeg nekter å gå rett på igjen. Men hvorfor sender Bethesda ut en sånn epost egentlig (hvis det er de som i det hele tatt har sendt den)? De VET jo at fallout-fanskaren allerede ligger livløse på slagmarken. Ikke noe vits å poke bjørnen. Tenk om de bare annonserer at Fallout 1 og 2 kommer tilbake på Steam. Da kommer jeg til å LE høyt. Tydeligvis har alle som står på nyhetsbrev-listen til Bethesda mottatt dette. Noen som er på listen her som kan bekrefte at dette stemmer?

 

Edit: Her er bildet som angivelig var lagt ved i eposten:

 

Icmszrn.jpg

Endret av Aniratak
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...