Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har trøbbel med den moralen jeg føler jeg har bygget meg opp i Fallout 4, selv om det ikke har noe som helst betydning.. Sliter jeg med å følge hoved questen i Nuka World.. Savner alternativ ettersom jeg har 15charm med klærne jeg bruker og 11intellect.. Er lvl 92 og rimelig klar for å kunne bruke smarte løsninger for å fullføre DLCn på en ikke voldelig måte...

 

Men eneste alternativet fremfor å ta over noen utposter i Commenwealth med litt preiking er å slakte alle Raiders i Nuka World, noe som virker mer voldelig.. Håper iallefall de kan gjøre noe med Open Season quest i kommende update.. Så man slipper å drepe alt og alle for å gjøre det..

Lenke til kommentar

Om dere har møtt en npc med navnet Evan i Nuka-World, så har han en ganske spesiell historie "behind the scenes".

 

 

Evan and his home is a tribute to Reddit user NoohjXLVII's brother Evan, who passed away before Bethesda Softworks could deliver a Care Package of Fallout merchandise, which was sent as a way of supporting the two brothers after their father had died. To make up for the delayed package, Bethesda promised to include Evan as an NPC in Nuka-World.

 

 

Reddit-tråd

 

Evan - Fallout wiki

Endret av aBaDmAn91
Lenke til kommentar

Jeg elsker disse masseslagsmålene som av og til oppstår.

Var på vei til den plassen med de svære parabolene og supermutanter litt sør av The Slog. Og her en Brotherhood-vertibird som aggroer raiderne rett ved siden av. Så det blir en herlig mølje med BoS, supermutanter og raidere som lager det totale kaos....

Endret av Gromle
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 måneder senere...

Jeg elsker disse masseslagsmålene som av og til oppstår.

Var på vei til den plassen med de svære parabolene og supermutanter litt sør av The Slog. Og her en Brotherhood-vertibird som aggroer raiderne rett ved siden av. Så det blir en herlig mølje med BoS, supermutanter og raidere som lager det totale kaos....

Jeg havner oppi disse hele jævla tiden, og jeg må faktisk unngå settlements og byer, når jeg ikke kan ta fast travel, ja jeg har disable settlements modden, men samtidig så bruker jeg så kort tid som mulig hvor alle NPC's er.

Endret av Dr. Jones
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Næh. vært på VR toget, og tapte et par tusen kroner på det. Har ikke testet PS VR, men på pc så er det for mye hassle for hvert spill at jeg rett og slett ikke gidder. Tar heller å setter opp et par skjermer i surround for å få til noe som fungerer.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...