Gå til innhold

Anbefalte innlegg

 

 

Jeg kunne godt tenkt meg å hatt Nick Valentine med meg som en companion, men får meg bare ikke til å sende Dogmeat avgårde. Ja, han åpner dører, står i veien, vet ikke hva "stealth" betyr, men jeg er svar for dyr i spill :(

Du kan ha Dogmeat samtidig som du har andre companions.

 

Hvordan da? Jeg har ikke fått det til. ENESTE gangen jeg kunne det, så var det relatert til hovedhistorien (skriptet, når Dogmeat skulle snuse rundt), og det var bare midlertidig.

 

Jeg vet at det er en stund siden dere snakket om dette. Det finnes en mod der du kan ha Dogmeat og en annen companion samtidig, det var egentlig meningen at dette skulle være i vanilla Fallout, men for en eller annen grunn så droppet de det.

 

Link:

Everyone's Best Friend (Dogmeat and Companion At Same Time - No Console - No Hack)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

Jeg kunne godt tenkt meg å hatt Nick Valentine med meg som en companion, men får meg bare ikke til å sende Dogmeat avgårde. Ja, han åpner dører, står i veien, vet ikke hva "stealth" betyr, men jeg er svar for dyr i spill :(

Du kan ha Dogmeat samtidig som du har andre companions.

 

Hvordan da? Jeg har ikke fått det til. ENESTE gangen jeg kunne det, så var det relatert til hovedhistorien (skriptet, når Dogmeat skulle snuse rundt), og det var bare midlertidig.

 

Jeg vet at det er en stund siden dere snakket om dette. Det finnes en mod der du kan ha Dogmeat og en annen companion samtidig, det var egentlig meningen at dette skulle være i vanilla Fallout, men for en eller annen grunn så droppet de det.

 

Link:

Everyone's Best Friend (Dogmeat and Companion At Same Time - No Console - No Hack)

 

Lasta faktisk ned den modden her om dagen. Men nå finner jeg ikke Dogmeat, så har ikke fått prøvd modden for å si den sånn. :p

Lenke til kommentar

Såpass, jeg bruker den selv og den fungerer fint her. :)

Jeg har vel putta'n inn i en eller annen tilfeldig "landsby" før jeg installerte den modden. :O

 

EDIT: Ser her at Sanctuary har 2! Hundehus, og jeg har bygd 1. Så da er han nok der en eller anna plass, 33% sjanse for å finne han igjen, så lenge han ikke er et helt annet sted da..

Endret av Gnålern
Lenke til kommentar

 

Såpass, jeg bruker den selv og den fungerer fint her. :)

Jeg har vel putta'n inn i en eller annen tilfeldig "landsby" før jeg installerte den modden. :O

 

EDIT: Ser her at Sanctuary har 2! Hundehus, og jeg har bygd 1. Så da er han nok der en eller anna plass, 33% sjanse for å finne han igjen, så lenge han ikke er et helt annet sted da..

 

Dogmeat dukka heldigvis opp i det hundehuset jeg hadde bygd i Sanctuary. På en eller annen måte.. Så nå har jeg med meg både Piper og Dogmeat. ^^

Lenke til kommentar

Okei, jeg trenger litt hjelp med Silver Shroud-oppdragene, det virker som om det er bugget. 

 

 

Jeg har kommet til punktet hvor du må prate med Hancock som "The Shroud", men de eneste dialogvalgene jeg får er for å få han som companion. Jeg leser noen steder at dersom du har gjort "The Big Dig" før dette (noe jeg har) så er det umulig å fullføre. Det er utrolig irriterende for dette har vært et av de morsomte oppdragene hittil. Ikke minst så har jeg brukt tid på det...

 

Er det denne typen bugger folk sier er såååå sjarmerende å finne i Bethesda-spill?

 

Nevermind, jeg fikk det til. Måtte velge han som companion (da fikk jeg plutselig noen korker for et oppdrag jeg gjorde for 100 år siden). Irriterende nok kan jeg ikke sende Hancock tilbake til Goodneighbour siden jeg skal ha Dogmeat som companion. 

 

 

Endret av Patrick123
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

På stedet hvor roboten bor ved broen (greygarden?) kan man bygge rundt 10 etasjer. Det er et sted til jeg ikke husker navnet på men det er typisk steder hvor tomten strekker over synkende terreng. Du er uansett begrenset til x-antall polygons men det kan utvides med console.

 

 

EDIT:

Jeg har ikke spilt siden november så husker lite av mods etc.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Ja det gjør jeg, tenkte på det, men jeg bruker ikke mods som som endrer på folk osv.

Det er ikke et stort problem, fordi det skjer bare når jeg "loader" en save når jeg allerede spiller. Hadde ikke det problemet på 1.6, men skal jo ikke se bort ifra at det er en mod som trenger en oppdatering pga 1.7.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...