Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mangel på karma system er vel kanskje det største problemet med Bethesda sine senere spill. De går mer og mer mot rene ARPG enn å faktisk fokusere på å lage en verden med mulighet for å bygge karakteren slik du vil. I Fallout 4 så var vel kanskje noe av det som skuffa mest nettopp at verden var interessant, men baser og slikt betydde egentlig pent lite når du først hadde bygd dem. Ville man spille en ond person så kunne man det, men mangel på karma system gjør jo at hva du gjør av onde ting har pent lite å si annet enn i ditt eget hode.

Lenke til kommentar

Mangel på karma system er vel kanskje det største problemet med Bethesda sine senere spill. De går mer og mer mot rene ARPG enn å faktisk fokusere på å lage en verden med mulighet for å bygge karakteren slik du vil. I Fallout 4 så var vel kanskje noe av det som skuffa mest nettopp at verden var interessant, men baser og slikt betydde egentlig pent lite når du først hadde bygd dem. Ville man spille en ond person så kunne man det, men mangel på karma system gjør jo at hva du gjør av onde ting har pent lite å si annet enn i ditt eget hode.

Syntes karma var idiotisk i FO3 og FO:NV, i FO:NV var det en fyr som var generelt drittsekk, medlem av Caesars legion, kannibal og likte å drepe folk, men han drepte så mange fiends raiders under vanlig spilling at han hadde god karma.

 

husker en episode jeg hadde, random npc setler dame langt unna ble angrepet av en rad skorpion, som vanlig ingen rusting og junk melee våpen, jeg dro fram snikskytter rifla og prøve å redde henne, veldig langt men brukte VAT siden jeg trodde det ville unngå friendly fire. Første skudd bommet, andre traff dama, kjempe karma hit, jeg var nå ond, Stakkars dame jeg prøvde å redde, men nå kan jeg få Clover, løp og kjøp, husk at din død ikke var forgjeves :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Blir aldri lei av å kjøpe Fallout 4, :p først kjøpte jeg det til Xbox One da, etter på PS4 å til slutt det beste pc da, jeg har mine grunner da jeg kjøpt Fallout 4 ja 3 ganger da. :green::love:

Skal ikke si noe, har blitt noen spill oppigjennom tiårene som har blitt kjøpt omigjen
Lenke til kommentar

 

Blir aldri lei av å kjøpe Fallout 4, :p først kjøpte jeg det til Xbox One da, etter på PS4 å til slutt det beste pc da, jeg har mine grunner da jeg kjøpt Fallout 4 ja 3 ganger da. :green::love:

Skal ikke si noe, har blitt noen spill oppigjennom tiårene som har blitt kjøpt omigjen

 

Tenkte da Fallout 4 kom ut, jeg kan ikke kjøpe alle spillene til ps4 da må kjøpe noen spill Xbox oxo da, å grunnen jeg kjøpte fallout 4 til ps4 er PSVR, jeg vet Fallout 4 ikke VR spill. Å for 3 er pc grunnen er bedre grafikk på pc. er det beste spill pc xbox ps4. Samme er det med Bioshock var til har det til ps3 360 pc da. :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Nå har jeg den ny DLCn i nedlastbart innhold på Steam, jeg har Season Pass.. men det lastes jo ikke ned.. Kjedlige greier..

Restart steam. Noen andre her som har problemer med fps etter den nye dlc'en? Min står på 20, riktig nok super stabile 20, men likevel et stykke unna de stabile 60 som jeg hadde i går før dlc'en kom ut :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...