Gå til innhold

Anbefalte innlegg

 

Gauss Rifle Nå gjør min 453 skade x 5,9, altså 2673 med sneak attacks. Mangler fremdeles Rifleman 5, og Bloody Mess 2 og 3.

 

legendary våpen av et slag?

jeg har 4/5 rifleman

3/3 lone wanderer (du sa du ikke hadde lone wanderer)

og selv med disse gjør jeg bare 431 dmg(du gjør 561 dmg med lone wanderer)

 

Niks, bare en helt vanlig variant jeg kjøpte i Goodneighbor. Nå har jeg flere perks, så jeg skal gå over alle som øker skaden.

 

Perks:

Rifleman 4/5

Lone Wanderer 3/3

Bloody Mess 2/4

 

Blader:

Astoundingly Awessome 2 (Do +5% damage with scoped weapons)

Astoundingly Awessome 7 (Do +5% Damage at night)

 

Våpenet gjør nå 475 skade, fullt oppgradert, på dagtid. 498 om natten.

Endret av Cutthroat Bill
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Så lengre opp bilde av radioaktive dager? Kan det skje? Hmm jeg er ved lexington og level 5.. Er ny i fallout generelt men kooser meg, men føler jeg bruker mye tid på å se meg rundt.. Akkurat nå er jeg oppå et tak like utenfor lexington hvor jeg springer oppå taket på alle kanter å speider etter farer Liiiivredd:p hugg digg spill:) nå førsta begynnet jeg å skjønne litt så tror jeg skal dra tilbake til vaulte og området der å sjekke rundt omkring.. Jeg bare spraaaang til H bort derfra i startenuff 32 år å koser meg.. I love it:)

Rad stormer er i spillet men man føler ikke på det som en utfordring i grunn. Selv uten power armor eller hazmat drakt. Noe denne modden fikser ->

http://www.nexusmods.com/fallout4/mods/829/?tab=2&navtag=http%3A%2F%2Fwww.nexusmods.com%2Ffallout4%2Fajax%2Fmodfiles%2F%3Fid%3D829&pUp=1.

Med mod blir stormene mer en utfordring og hjelper på immersion.

 

dør ikke alle villagers da?

 

Godt tenkt, men nei, desverre på godt og vondt :) Mod skaper har ikke tenkt på eller vurdert at det kanskje er best at bare "player" tar skade av dette.

Lenke til kommentar
1 : Gauss Rifle Nå gjør min 453 skade x 5,9, altså 2673 med sneak attacks. Mangler fremdeles Rifleman 5, og Bloody Mess 2 og 3.

 

 

 

2 : Høres ut som vi har litt forskjellig spillestil. Jeg har fokusert på å maksimere skade. Sneak, Gun Nut og diverse har jeg valgt når jeg ikke har kunne velge Rifleman, Ninja, eller Mister Sandman. Så ja, jeg har Sneak, såklart. Jeg glemte bare å nevne det. Det er en ganske essensiell perk for snipere.

 

VATS blir bare brukt hvis en fiende kommer veldig tett innpå meg. Å snipe i VATS er ubrukelig på lange avstander.

 

Her forleden klarte jeg å ta en Behemoth på et skudd i Survival. Kjente at karakteren min var litt OP da. :p

 

Forresten, du nevnte at du hadde fått 6,4X i sneak attack? Hvilke perks har du da? Jeg får 5,9 med Ninja 3, Mister Sandman 3 og Cloak and Dagger.

 

 

 

Det er en chem som dobler sneak attack bonus som jeg ikke husker navnet på (calm... ett eller annet). Jeg har ikke Cloak and Dagger. På det tidspunktet dukket det opp 4.1x eller noe slikt når jeg fikk kills i VATS, og så ble det 6.3 da jeg knertet Mirelurk Queen.

 

Det er vanskelig å vite nøyaktig hvor mye skade man deler ut mellom boost til skade, sneak attack bonus og critical hit-bonuser (de tre er separate systemer). Jeg regner da med at jeg også normalt får 5.9x Pip Boy-oppgitt skade ved sneak attack når jeg får Deacon sin bonus. Altså over 700 med .50 suppressed rifle. Akkurat nå har jeg 5.3 uten.

 

 

Det dopet som gir 2x sneak attack bonus snakker da om base sneak attack bonusen sannsynligvis og vil legge til 2x i regnestykket, opp til 7.9x Pip Boy-skaden som jeg regner med boostes med 25% av base damage (52 for Combat Rifle = +13 skade, altså max 104+13=117 for det våpenet)... eller booster Psycho 1.25x Pip Boy-skaden?

 

I tillegg kommer så critical hit-skaden, som er Base damage x(2 +Better Criticals Bonus (0,5-1,5) + Calibrated Receiver/Photon Exciter (2/4) + Bobblehead Bonus (0,25) + Magazine Bonus (+ 0,05-0,50)). Noen våpen har Lucky-designasjon og dobler critical hits - igjen regner jeg med at den legger til +2 av Base Damage... men igjen det kan være skaden som vises i Pip Boy og da snakker vi helt andre boller...

Endret av Malvado
Quote mini-helvete.
Lenke til kommentar

Tusen takk for info :)  skal lage et build når jeg kommer hjem idag woop woop! 

 

 

 

I så fall anbefaler jeg å makse ut Luck med det samme du holder på, og kjøre Charisma opp til 3 slik at du får tilgang til Lone Wanderer. Altså opp til level 22 uten perks ;) Det går fort med 10 Intelligence, hvis du gjør missions.

Endret av Malvado
Quote helvete.
Lenke til kommentar

 

 

Jeg tok et bilde, men vet ikke hvordan jeg får bilder fra PS4 til PC

 

Jeg laster dem opp til Facebook, og kopierer linken dit rett til dette forumet. Men i samme gate: Hvordan lagrer man bilder på XBone? Og hvordan flytte dem over til PC?

 

Har endelig somlet meg tilbake til Fallout 4, etter en solid tur til Rise of the Tomb Raider. Det siste jeg gjorde før jeg tok pause var å gjøre meg ferdig med alt tullet jeg drev på med, og begynte en spasertur rett til Diamond City. Fortsatte dit i dag, men ble hele fire avstikkere før jeg kom fra. Sykt mye å gjøre her. :p Var for eksempel på vei mot byen, da jeg helt plutselig hørte to stykker krangle om penger. Dermed måtte jeg jo hjelpe til litt der også. :p Men er fremme i Diamond City nå (endelig!), så starter der i morra. Blir morsomt. :)

Bruk Onedrive til pc din å Xbox One du
Lenke til kommentar

 

 

Har vell åpnet 20 lunchboxes

Skulle kunne laga bottlecap mines sånn som i F3.

 

Det er nettopp det man bruker dem til. De kan lages i Chemestry Station.

 

Bottlecap mines er gull. Fikk tidlig i spillet has på en supermutant jeg knapt lagde skrammer i huden på med vanlige våpen, ved å lokke ham inn i et smug med et par matbokser liggende klar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...