Gå til innhold

OL-kafeen - generell diskusjon rundt OL

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet (endret)

Noen som vet hva den sangen som ble spilt under Bjørndalen-kavalkaden på NRK1, heter? Den ble spilt av flittig under Vancouver-OL også.

Endret av Slettet-w7DZlO15
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet

Kan det være denne? Ble spilt daglig under Vancouver-lekene.

Den er det, tusen takk. :)

Skrevet

Hvorfor viser de ikke medaljeseremoniene? MEEH

Zebra.

Nei. Atm viser de reklame, og halfpipen var akkurat ferdig. Ser det live på Sumo nå. Skiskytterne får medaljer nå..

Skrevet

Fortsatt reklame på Zebra. Syns det er litt rart når Norge nå får sine gullmedaljer og Ja Vi Elsker spilles. Stakkerse russere (og andre i publikum) må jo nesten bli lei :p

Men det er jo bare fantastisk for oss!!

Skrevet

Nei. Atm viser de reklame, og halfpipen var akkurat ferdig. Ser det live på Sumo nå. Skiskytterne får medaljer nå..

Medaljeseremonien er i gang på Zebra nå. Om det er direkte eller ikke kunne ikke spilt noen mindre rolle.

Skrevet

Kan det være denne? Ble spilt daglig under Vancouver-lekene.

Død og plage! Alt jeg ser for meg nå er Marit i Slow Motion i det ho får siste sekundering under damestafetten med verdens største smørglis. Husker tom. beskjeden ho fikk "Bare å gå mot mål nå Marit! Du ser ut som en million!!"

Takk for den linken (og minnene jeg fikk)

Skrevet

Haha, i forbindelse med medaljeseremonien nå så viste TV2 en video om Ted Ligety. Gotta say, that man got some balls..

"I met Putin, and I gave him an Obama sticker for the back of his limousine" :p

Skrevet

Haha, i forbindelse med medaljeseremonien nå så viste TV2 en video om Ted Ligety. Gotta say, that man got some balls..

"I met Putin, and I gave him an Obama sticker for the back of his limousine" :p

Putin spiller med han..haha :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...