Gå til innhold

Teller Bethesda ned til Fallout 4-annonsering?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Nei, faktisk ikke. Jeg kommer meg fortsatt til fallout.css ved å legge det bak URLen. :p

Åja. Jeg trykker bare på "vis kildekode". For en halvtime siden stod det fallout.css, men nå står det bare "6326c898e08243230d8e2bce25db212dbd.css"

 

Jeg er ingen ekspert da.

Er heller ingen ekspert, haha. Veldig hyped på at det skal komme nyt Fallout. Lei av å modde og spille gjennom F3 og F:NV nå :p

Lenke til kommentar

Hmm, jeg bestemte meg får å gå litt dypere, her er audiofilen: http://thesurvivor2299.com/radio/bridgeport-5284ec0d1b93c.mp3
noen som vet hva "Bridgeport" er? Det eneste jeg vet er at den står i loop (obviously), her er også litt mer: http://gyazo.com/75c26b901393adbb017330d6bc394652

Link to morsekoden: -http://thesurvivor2299.com/radio/bridgeport-5284ec0d1b93c.mp3-

Endret av DanielNicolai
Lenke til kommentar

Er det noe mulighet til å finne ut hvem som var den første som lekket informasjon om siden? Det er vel som å finne en nål i en høystakk... Gir opp før jeg en gang har prøvd

Jeg antar at det er mulig, men da skal du søren i meg være veldig glad i å lete.

Så langt i min mening, tror jeg det er ekte, men som alltid, kan man heller aldri stole på nettsider som ikke er "confirma" av, e.g. Bethesda og ZeniMax, og heller ikke har blitt markert som fake av de heller.

Det er jo en veldig bra måte å bygge opp folks interesse for serien ved å lage en slik side, og som flere har sagt i løpet av tråden at de IKKE har sagt noe om fake eller ekte også bygge opp håp.

Dersom det er fake er det garantert mange fans som blir sure, men man kan jo ikke være sure for evig heller.

Det er ganske sikkert at det blir et nytt Fallout spill, det er en stor serie og kanskje like stor som TES, så om det er ekte, så blir vi garantert ikke skuffet.

Lenke til kommentar

Får håpe dem unngår det dem gjorde med fallout 3.... å lage en Texas ranger verson alla las vegas... jeg likte ikke selve "theme" i spillet, men historien var ok.... men men.. håper fallout 4 blir mer som fallout 3 med gameplay fra fallout 2 eller 1, litt mørkere historier.. alt det der med perks ble litt for tullete tilslutt

Lenke til kommentar

Får håpe dem unngår det dem gjorde med fallout 3.... å lage en Texas ranger verson alla las vegas... jeg likte ikke selve "theme" i spillet, men historien var ok.... men men.. håper fallout 4 blir mer som fallout 3 med gameplay fra fallout 2 eller 1, litt mørkere historier.. alt det der med perks ble litt for tullete tilslutt

Blander du ikke litt snørr og bart nå?

 

Fallout 3 foregikk i Washington DC og var temmelig ulikt Texas Ranger. Det du beskriver var neste spill som kom ut, Fallout: New Vegas, laget av Obsidian Entertainment.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Får håpe dem unngår det dem gjorde med fallout 3.... å lage en Texas ranger verson alla las vegas... jeg likte ikke selve "theme" i spillet, men historien var ok.... men men.. håper fallout 4 blir mer som fallout 3 med gameplay fra fallout 2 eller 1, litt mørkere historier.. alt det der med perks ble litt for tullete tilslutt

Blander du ikke litt snørr og bart nå?

 

Fallout 3 foregikk i Washington DC og var temmelig ulikt Texas Ranger. Det du beskriver var neste spill som kom ut, Fallout: New Vegas, laget av Obsidian Entertainment.

Det var fallout New vegas jeg snakket om

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...