Gå til innhold

Teller Bethesda ned til Fallout 4-annonsering?


Anbefalte innlegg

Hva slags rolle spiller det hvilken tech de bruker? Skyrim var fabelaktig.

Det spiller all slags rolle. Særlig på konsoll. Skyrim var bra til tross for motoren sin, ikke på grunn av den. Jeg synes Bethesda-spill føles begrensede og numne. Dessuten kan man trygt si at det er en del å utsette på det tekniske.

Endret av Isbilen
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg finner ingen ting om at Bethesda har gått ut og avkreftet det. Slik jeg ser det diskuterer de bare hvor vidt det er trolling på bakgrunn av at det er brukt europeisk formatering på datoen. De spekulerer vel bare i om det er en hoax.

Endret av Aniratak
Lenke til kommentar

 

Jeg finner ingen ting om at Bethesda har gått ut og avkreftet det. Slik jeg ser det diskuterer de bare hvor vidt det er trolling på bakgrunn av at det er brukt europeisk formatering på datoen. De spekulerer vel bare i om det er en hoax.

Datoen er forsåvidt grei, det kan gjerne være europeisk formatering. Men skulle det hatt litt troverdighet kunne de i alle fall hatt det på sine egne servere, eller brukt servere de tidligere har brukt, ikke en random server i Polen uten noen slags tilknyting til Bethesda.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Datoen er forsåvidt grei, det kan gjerne være europeisk formatering. Men skulle det hatt litt troverdighet kunne de i alle fall hatt det på sine egne servere, eller brukt servere de tidligere har brukt, ikke en random server i Polen uten noen slags tilknyting til Bethesda.

 

Men da bør de vel avkrefte dette snart?

Lenke til kommentar

 

 

Men da bør de vel avkrefte dette snart?

Mener å ha lest et sted at de avkrefta det. Finner ikke igjen kilden, men.. Uansett forundrer det meg ikke at Bethesda har noe på gang uansett. Nytt Fallout er jo tenkelig. Elder Scrolls-oppfølger må vi nok vente noen år på, med tanke på at Skyrim ble lansert kun for et par år siden. Tipper 2015-2016 en gang.

Lenke til kommentar

Håpte først og fremst på en oppfølger i The Elder Scrolls serien ..

Det skjer nok neppe før lenge etter Elder Scrolls Online. Kanskje like greit. Jeg vil ha rollespill, ikke actionspill. Fallout 3 var for så vidt heller ikke det helt store, men jeg håper de klarer seg bedre neste gang.

 

Driter i om nedtellingen er ekte eller ikke. Bethesda har garantert begynt på Fallout 4 og Dishonored 2, så begge kommer etterhvert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mener å ha lest et sted at de avkrefta det. Finner ikke igjen kilden, men.. Uansett forundrer det meg ikke at Bethesda har noe på gang uansett. Nytt Fallout er jo tenkelig. Elder Scrolls-oppfølger må vi nok vente noen år på, med tanke på at Skyrim ble lansert kun for et par år siden. Tipper 2015-2016 en gang.

 

Ingenting fra Pete Hines og Bethesda som jeg har funnet foreløpig. Er jo ganske sløvt å ikke avkrefte det dersom det er en spøk. Om det er tull, håper jeg de sier ifra snart før jeg gleder meg for mye.

Endret av Aniratak
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fortsatt ingen avkreftelse fra ZeniMax? Hvor lang tid burde det ta for et firma å benekte slike rykter dersom det ikke skulle være sant? Nettsiden bruker jo et av de største merkevarene deres, og sånt blir de ofte sinte av. Skulle tro de hadde plukket det fra hverandre allerede dersom det bare var trolling..

Endret av Aniratak
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...