Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er han helt umulig å forstå seg på eller? Douchebag?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du vil bare ligge i armkroken hans? Da kan du i det minste være ærlig med han om dette før dere møtes.

Synes du skal si at du bare vil ligge i armkroken hans jeg hvis det kun er det du vil.
På den måten forventer han ihvertfall ikke at det blir noe sex!

Hvis du er klar på det, og unngår å kle deg veldig slutty, så er jo den saken grei?

 

Synes du skal gunne på jeg.

Endret av medlem-124997
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvorfor spør du først om vi tror at han vil ta med deg og når du får ett svar du ikke vil ha så sier du etterpå at han har spurt om du vil være med? Hvis han har spurt, hvorfor spørre her?

Jeg begynner å misstenke at hele denne tråden bare er trolling og oppmerksomhetscraving jeg. :hm:

Og jeg nekter å tro at du er så gammel som 18 år. I såfall må du være veldig umoden for alderen etter måten du skriver på å dømme. Og når du atpåtill ikke vet hvilke dager som er helg. Det vet niesa mi på 3 år til og med.

 

Synes du skal gjøre som du selv sier å droppe denne tråden og gunne på.
Jeg tror du har godt av det, enten du får deg kjæreste eller blir totalt rævkjørt av fyren. Forhåpentligvis vokser du på dette. :)

Endret av medlem-124997
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Du hører ikke på det folk sier til deg her uansett så skjønner ikke at du fremdeles gidder å spørre.

Jeg synes du har helt rett i at han burde ta initiativ når det var han som foreslo å møtes i helgen. At han ikke gir mer lyd fra seg er igjen i mine øyne ett dårlig tegn.
Men for all del. Han er sikkert en kjempe opptatt man.
Hva med å bare drite i alle disse meldingene å snappsene å bare ringe han i stedet? Så får du svar med en gang også. Bare tull å luske rundt grøten i flere uker av gangen.

Om han ikke tar initiativ, så synes jeg du skal gi langt faen i han. Men det vet vi alle at det kommer du ikke til å gjøre uansett. Så da får vel bare du ta initiativ å foreslå atter en dato for han.
Å så ruller snøballen videre enda en gang.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Enig med ciklide. La ham foreslå, vise iniativ og vise at han vil dette. Ikke kontakt ham selv, la ham gjøre. Kunne sagt du bør droppe ham om han ikke gjør, men det liker du ikke å høre og jeg skal egentlig ikke blande meg mer. Men hør på ciklide! Mye fornuft der.

Jeg hører på dere, og har det dere sier i bakhodet, så klart! Hvis han ikke hadde tatt ins, så hadde jeg ikke giddet og kontaktet ham!

 

MEN HALLO TVILLING! Han sendte meg nettopp mld! :D "Kan jeg komma till dig i morgen kvell? :)" ååå på hans intitiativ altså! :D

 

Anonymous poster hash: fba10...e45

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...