Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er han helt umulig å forstå seg på eller? Douchebag?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

 

Poenget er at det finnes mye godt å drikke. Ting du ikke finner blant alkoholfrie drikkevarer. :) Jeg drikker selv ikke for å bli full, og kan ikke huske når jeg var full sist engang. :p

Jeg har aldri smakt vin men har forestilt meg at det smaker som saft

Lenke til kommentar

Nå sporer vi litt av her :)

 

Nå håper vi for TS sin skyld at Carl Phillip kommer og gir henne en kongelig aften på svensk vis og så kan vi tilby råd og støtte om det er behov. Jeg regner med at innkjøpet har gått bra og at både pepsi og cola nå er på plass. Blir spennende dette. Virker som du har hatt litt mer kontakt med ham i det siste TS, så nå velger jeg å være positiv på dine vegne.

 

Men husk: kommunikasjon. Vær klar på hva du vil og ikke vil. Ikke tolk alt, spør ham. Prat sammen.

 

Edit: stavefeil

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men har det en slags søtaktig smak? eller smake det bare som vann med bobler, altså syrlig?

 

Varierer i smak.. :) jeg er en hvitvins-jente , og holder meg som regel til tyske viner.

Det smaker "stramt", sterkt, noe lettere fruktig. Har du feks smakt på eplejuice gått ut på dato? eller luktet på det?

Lenke til kommentar

Det er utrolig stor forskjell på vin! Mange ulike typer, smaker, produksjoner. Kan ikke si at vin er vin bare.

 

Burde vel sprette champisen når Carl Phillip gjør sin royale entre.

 

Kongelige kommer vel når de vil? Får satse på nærmere syv enn åtte da, så vi skjønner at han er ivrig :)

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...