Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er han helt umulig å forstå seg på eller? Douchebag?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så flott, vi får satse på at der er positivt. Du kjenner ham bedre enn oss og kan se an hvordan han oppfører seg og hvor interessert han virker etc. Gøy at han tok kontakt da, tipper du kom mer opp i skyene nå ;)

 

Krysser fingrene for deg.

 

(men ikke bli altfor skuffet om han likevel trekker seg eller blir opptatt... Bare ha det i bakhodet at det kan skje, han har trekt seg før. Vet du ikke liker å høre det altså, men nå er det sagt).

Endret av Tvillingsjel
Lenke til kommentar

Vær deg selv du. Er en grunn til at han vil møte deg igjen. Han har møtt deg en gang før allerede. Er ikke oppføre seg på en måte som ikke er seg selv, for da blir det dumt senere om det blir mer alvorlig.

 

Tipper du ikke har noe problem med å være glad i alle fall. Prat med ham, smil, vær deg selv - ta ting som de kommer :)

 

Ja, så for meg at det var god utsikt fra der du svevde blant skyene ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vær deg selv ja.

Men jeg synes fortsatt at du skal si ifra til han at det ikke er noen vits i å ta med kondomene for å si det slik.
Da blir han ikke skuffet når du sier nei. Og han kommer ikke på døra di med skyhøye forventinger heller.

Du kan si at du gjerne vil ha besøk av han osv, men at du ikke vil ha sex feks.

 

Edit: Sier det fordi jeg synes det er dårlig gjort mot han også om du legger opp til at han skal sove over osv slik at han tolker det dithen at dere skal ligge sammen.

Hadde jeg hatt kjempelyst til å ligge med en kar og tolket han slik at vi skulle ligge sammen neste gang vi møttes og så hadde han sagt nei når jeg var der, så hadde jeg blitt litt snurt sjæl.

Endret av medlem-124997
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ja, sex er deilig, og jeg har veldig lyst til at han skal være inni meg:p da dette er det mest intime måten vi kan være på… men jeg er fryktelig redd for at han skal stikke av etter han liksom har fått meg. Da ender jeg bare opp med å tenke… hva om men hviiiis vi bare ikke hadde sex…

 

Noen forslag til samtaleemner vi kan ha? :p

 

TS



Anonymous poster hash: fba10...e45
Lenke til kommentar

Anonym før TS, om du skal kritisere noen så kan du i det minste stå for det og ikke skjule deg bak anonymfunksjonen.

 

TS vil ha mer enn ONS. Ingen sier at sex ikke er godt eller at det er feil. Folk som er lovlige ligger sammen når de vil og skal ikke dømmes for det. Noen er ute etter mer enn en omfavnelse og det må de ha lov til.

 

Maximalyd har mange gode og reflekterte meninger og er ingen tøffel fordi han ikke er av typen tøm og røm.

 

Hvem vet hva som skjer om daten blir noe av? Ting utvikler seg selv noen ganger.

 

Prat om interesser, spør om ham etc.

 

Stearinlys er koselig :)

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Skriv noe om at dere kan chille med film sånn som sist. Men at du ikke har så lyst på sex. Eller at du håper han ikke kommer bare fordi han vil ligge med deg. Eller si at du ikke er noen fuckfriend type feks. Mange måter å formulere på. Dette er ikke hjernekirurgi. Liker han ikke at du sier det så drit i han.
Bare slutt å gå rundt grøten og tolke alt mulig for det er ikke bra for hodet ditt i lengden.

Om han stikker av denne gangen uten at du har ligget med han, så hadde han sikkert gjort det dersom du hadde ligget med han også. Forslag til samtaleevner? Nå må du tenke litt selv også da! ;) Hva likte han å snakke om sist? Hadde dere ikke en felles interesse for snowboard? Snakk om jobb og fotball. Det bruker han jo så mye tid på.

Lenke til kommentar

Var noen som skrev at du var en tøffel og div ved bruk av anonymfunksjonen, men posten forsvant. Synes man godt kan stå for meningene sine når man kritiserer andre.

 

Jaja...er man feig, så er man feig. :) Tør dem ikke stå fram, er det bare å overse dem. Tøffel er jeg uansett ikke, men liker å være grei mot jentene/damene. Er ikke værre enn det. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...