Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er han helt umulig å forstå seg på eller? Douchebag?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forslag til film? Kan dere vær så snill la være å snakke om alkohol? Opprett egen tråd..!!

 

Anonymous poster hash: fba10...e45

Hvor er mod når det trengs?????????

 

Anonymous poster hash: fba10...e45

Hvor er mod når det trengs?????????

 

Anonymous poster hash: fba10...e45

Hvor er mod når det trengs?????????

 

Anonymous poster hash: fba10...e45

Lenke til kommentar

Neida jeg tror han kommer til deg ikveld sjø. :)

Nå virker jo avtalen litt mer bankers enn før.
Det jeg er spent på er om han kommer til å gidde å treffes flere ganger hvis du ikke ligger med han.
Sist gang jeg var på "date" til noen spiste vi mat hos han, og jeg kom kl 19.00 og gikk ikke hjem før klokka var 02.00 :)
Da chilla vi med flere filmer og mat og pils. Ikke lå vi sammen heller. :)
Jeg tenker bare at hvis han kommer så seint, så regner han kanskje med å få sove over?
Han er jo oppe tidlig om morningene så kanskje han knaller tidlig på kveldene og ikke gidder være så lenge om ikke.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Skeptisk til den stadige endringen av tidspunkt. Skulle tro han hadde planlagt mat etc da han sa 19-20, men satser på at han kommer nå da. Ikke så mye film man rekker om klokka blir ti. Spørs på hvor lenge han er våken og sånt da. Mulig han forventer sengehygge, så dere får nok ta en prat om det utover kvelden :)

 

Blir spennende å se hvordan kvelden går.

Lenke til kommentar

Heh, kjenner til luringer som gjør sånn som han "kanskje" gjør.

Ved å utsette det litt blir det mer spenning i det hele og dama langt lettere å få lagt til sengs.

Anbefaler at TS er litt obs på at det kan være at han er ute etter sex og har lagt planen klar, gir du ham det nå første kvelden kan du glemme å ha et forhold til ham da det er godt mulig han er ute etter "jakten".

 

Uansett menn er vanskelig å forstå, selv for oss andre menn da det er så stor variasjon mellom oss, fra Sofa grisene , til rene Don Juan guttene og så har vi jo selvfølgelig gutter som minner på fuglen man spiser til nyttår eller de som absolutt ikke ønsker noe annet enn "uprøvde" jenter...

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...