Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er han helt umulig å forstå seg på eller? Douchebag?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trakk han seg igjen?

Synes ikke du skal gi han så veldig mange flere sjanser jeg.
Du ser jo hvor opptatt han er , og det er ikke sikkert han begynner å droppe treninger osv selv om han får seg kjæreste. Er ikke gøy å være sammen med en som aldri har tid til noe. Og ihvertfall ikke om han er dårlig på å sende meldinger og gi lyd fra seg i tilegg. Mye fisk i havet!

Prøver ikke å demotivere deg, men jeg advarer deg litt her nå, fordi at jeg begynner å bli veldig skeptisk til fyren. Og det er veldig lite kult om du begynner å henge med å ligge med denne fyren og blir stormende forelsket bare for å finne ut at han ikke vil noe mer enn å ha enda en fuckfriend å ringe til hvis noen av de andre ikke kan/gidder.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Nei, vet det er lite moro å være med en fyr som er mye busy... :/ Men hva er det de sier, forelskelse gjør litt blind. Jeg står fremdeles på mitt, at jeg ikke kommer til å ha sex med han før jeg VET hvor han står. men du har jo rett

 

Og i denne mørke årstiden, er det jo ekstra hyggelig å ha en date å være sammen og kose med... men....

 

Jeg tror jeg bare tar ting som det kommer. Er så sliten om dagen, og dette i tillegg... hehe... får se hva tiden bringer... Er i det minste et lite godt tegn at han tar initiativ da får vi håpe. :)

 

TS



Anonymous poster hash: fba10...e45
Lenke til kommentar

Uten at jeg kontaktet ham først, og DET ser jeg på som et positivt tegn. :)

 

Vet du hvordan jeg ser på det? At han er lei maset, og overhodet ikke er interessert. Han håper at du gir opp. Akkurat som om når du søker en jobb du ikke er kvalifisert for. Da sier dem noe slikt.....: "Ikke ring oss....VI ringer deg". ;) Skjønner du tegninga?

 

 

Og ser ikke behovet for å pjatte om alt mulig rart over tastene, men at han heller tar det igjen face2face.

 

Han er med andre ord ikke interessert. De fleste gutter hadde vært mer ivrig på kontakt. Face 2 face?? Om du noen gang møter ham mer, ja.... Selv tviler jeg på at du gjør det. Face it. ;)

 

 

Men hva er det de sier, forelskelse gjør litt blind.

 

Det er akkurat det som er feilene her. Du ser ikke tegnene han gir deg her. Du ser det du VIL se. Det du HÅPER på. That's the hard facts.

 

Det er ikke for å være negativ jeg sier dette. Men jeg setter meg inn i situasjonen. Jeg ser for meg det å ikke være interessert i ei jente som jeg overhodet ikke vil ha et forhold med...men som er veldig ivrig med å møtes. Da er det enkelt å avbryte avtaler, taste lite osv...i håp om at hun gir seg.

Endret av Maximalyd
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tør ikke å håpe noe før han står i døra og er klar for date. Dessverre tror jeg ikke han er særlig interessert. Sier det ikke for å være ekkel, men nå har han trukket seg mange ganger. Er det noe konkret dag i helgen eller bare helgen? Du må nesten se an til helgen. Om han kommer med noen bullshit grunn og trekker seg da, så bør du ikke kontakte ham mer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg har jo også droppet 1 avtale vi hadde.. han sa han var intr å treffe meg. :) Hvis ikke hadde han ikke giddet å foreslå ny avtale. Hvis han ik er intr, kunne han bare skrevet "Er så sliten i dag" punktum :b

 

Lek. Han leker kanskje med deg. For å se hvor desperat du er etter ham. Kanskje det gir ham et kick. Når du da avbryter, legger han ut en krok igjen...for å se om du biter på. Noen gutter kan nok dessverre være slik også.

 

Det virker som om du benytter enhver anledning til å unnskylde ham, mulig det er pga at du er litt desperat etter ham. Det blir uansett feil.

Endret av Maximalyd
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er lett å si noe. En ting er å si det, en annen ting er å gjennomføre det.

 

Jeg hadde ei venninne som alltid sa hun skulle ringe og aldri gjorde det. Tilslutt tenkte jeg det bare var en ting folk sa. Ble kjent med ei ny og ble overrasket når hun faktisk ringte.

 

Jeg har dessverre liten tro på at det blir noen date og eneste som kan overbevise meg er at han dukker opp i helga. For din del håper jeg at jeg tar feil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

vis han ik er intr, kunne han bare skrevet "Er så sliten i dag" punktum :b

 

Anonymous poster hash: fba10...e45

 

 

Men han har jo sagt det allerede også.. Skjønner at det er lett å la seg rive med når man crusher, tro du meg jeg har vært i dine sko!

Når man crusher slik å ser det man vil se og hører det man vil høre og håper å høre, så er det nesten alltid slik at de som står og er utenforstående har rett.

Det er mange menn i verden som liker å få jenter keene på seg uten å gjøre noe med det. Og det er mange jenter som flørter rundt for å få gutta keene på dem for så å bare leke videre.

Hvis du faktisk møter denne fyren så kommer han til å forvente sex. Ihvertfall om du trapper opp i tettsittende skjørt og med fin frisyre på hodet. Da blir det nesten slemt av deg også å trigge han opp uten å gi han det han vil ha. Du satser på at han blir gal etter deg og enda ivrigere etter å treffes igjen, men sånn fungerer ikke de fleste menn. De fleste blir snurte når du gjør sånn og dropper deg og finner noen andre heller.

 

Jeg føler meg grusom som sier dette til deg men du er nesten garantert bare en av flere.

Jeg vedder på at de gangene han bailer deg, eller spiller fotball til midnatt når han skal opp kl 6 neste morgen så ligger han på sofaen å stryker på ei anna jente.

Hvis han er så kjekk og sjarmerende som du sier så er det flere enn deg som blir mo i knære. Forstod det slik på deg at du møtte han på nett også? Da har han sikkert vært i kontakt med flere. Mange som flørter rundt på nett har flere de hooker opp med og snakker mye med før de til slutt plukker ut den de vil ha.

 

Gjør deg selv en tjenste å kom deg videre. Så får du se hvor keen han er på å ta kontakt med deg hvis du slutter å bry deg.

Du er så opptatt av at han ikke skal utnytte deg og bruke deg, men på mange måter er det det han gjør nå også!

Det finnes menn der ute som vil være mye snillere med deg og prioritere deg og snakke mye mer med deg enn det denne svensken gjør.

 

For meg virker han bare jævla egoistisk. :nei:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Syns du bare skal kutte han ut jeg :)

Han viser mangel på manerer etter måten han har behandlet deg på.. og let's face it, du har ikke tid til sånne smågutter.. finnes utrolig bra mannfolk der ute som vet å behandle ei dame vet du :)

Og ihvertfall slik det er i startfasen, så er det viktig å vise sine sider for hverandre, treffes, få ett slags inntrykk av hvor dette skal gå videre. Vanskelig gjort når vedkommende er så utrolig dårlig på å ta kontakt, og til stadig avlyser/kommer med unnskyldninger..

Hadde jeg vært i dine sko, så hadde det vært skikkelig turn-off for meg.

Kooos deg neste gang du har mulighet til å sosialisere deg, enten det er ute med venner, eller en kveld på byen. Er masse gode menn der ute som ser etter ei bra dame :)


Good "hunting" :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jaa, enig... klarte ikke la være å skrive til han på facebook da, men han har ikke sett den enda. Er faktisk litt spent på om han kontakter meg på lørdag. Skal ikke skrive noe mer til han nå. Bleeh...

 

Hvordan kan noen "avvise" en så søt jente som meg.. :b !! hehe..

 

Men kan dere vær så snill å si hvorfor han foreslår å møtes fremdeles? Hvorfor? :s skjønner inteee

 



Anonymous poster hash: fba10...e45
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...