Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er han helt umulig å forstå seg på eller? Douchebag?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, beklager Maxim. :) Dere kommer med veldig gode råd. Ble bare litt revet med. Du vet, når en jente blir helt gæren... hehe Skal oppdatere på lørdag Anonymous poster hash: fba10...e45

Flink jente :)

 

Er lett å bli revet med og man vil så gjerne at ting skal gå rette veien når man er betatt og det er ikke gøy å få "feil" svar, men er lettere å se realitetene når man er utenfra.

 

Du trenger å få dette ut av systemet, så møt ham om det blir noe av og prøv å ha våre ord i bakhodet.

 

Lykke til!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, beklager Maxim. :) Dere kommer med veldig gode råd. Ble bare litt revet med. Du vet, når en jente blir helt gæren... hehe

 

Jeg godtar den unnskyldningen. :) Og som Tvillingsjel sier.....jeg sier ikke dette for å være drittsekk. Men jeg er en del eldre enn deg, og har opplevd mye selv.

Det er derfor jeg prøver å komme med ting sett ifra en litt annen synsvinkel enn den du er i. Sannheten er ikke alltid lett å svelge dessverre. Det er sånn livet er.

Hvis jeg skulle sagt alt du ville ønsket å høre, hadde jeg følt meg falsk tvers igjennom. Og det hadde faktisk ikke vært noe til hjelp i det hele tatt.

Men ja, jeg skal være enig i at det kan være vondt å høre. Så da glemmer vi den lille..hva skal vi si..."fighten"..vi hadde. Jeg er ikke vanskeligere enn det. Ok? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg godtar den unnskyldningen. :) Og som Tvillingsjel sier.....jeg sier ikke dette for å være drittsekk. Men jeg er en del eldre enn deg, og har opplevd mye selv.

Det er derfor jeg prøver å komme med ting sett ifra en litt annen synsvinkel enn den du er i. Sannheten er ikke alltid lett å svelge dessverre. Det er sånn livet er.

Hvis jeg skulle sagt alt du ville ønsket å høre, hadde jeg følt meg falsk tvers igjennom. Og det hadde faktisk ikke vært noe til hjelp i det hele tatt.

Men ja, jeg skal være enig i at det kan være vondt å høre. Så da glemmer vi den lille..hva skal vi si..."fighten"..vi hadde. Jeg er ikke vanskeligere enn det. Ok? :)

Goooodiie! Nei, det vet jeg. Jeg tenker ikke svart/hvitt heller =) setter stor pris på svarene jeg får her. Når man er betatt, vil man helst høre det man selv ønsker å høre.. :b

 

men du er gutt, right. Har du noen gang holdt en jente varm? hvis ja, hvorfor?

 

Anonymous poster hash: fba10...e45

Lenke til kommentar

 

Goooodiie! Nei, det vet jeg. Jeg tenker ikke svart/hvitt heller =) setter stor pris på svarene jeg får her. Når man er betatt, vil man helst høre det man selv ønsker å høre.. :b

 

men du er gutt, right. Har du noen gang holdt en jente varm? hvis ja, hvorfor?

 

Jeg vet at du vil høre det du ønsker, men det er ikke mye hjelp for deg det liksom. :)

 

Jeg er gutt..eller mann..eller hva du vil definere det som...hehe. Dessverre..jeg er ikke den typen som gjør slikt. Jeg ville følt meg råtten om jeg skulle ha ei jente i "reserve" til senere bruk om jeg skulle trenge det. Men jeg KAN sette meg inn i tankemåten til en slik fyr, i og med at jeg kjenner et par slike. Når jeg har vært interessert i ei jente, har jeg vært seriøst interessert og har prioritert henne fremfor mye annet. For MEG er det normalen. Det er også grunnen til at jeg mener at han svensken IKKE er interessert i deg...men kun for én ting.

 

Den eneste måten jeg har holdt ei jente varm, er hvis vi har vært ute en kald kveld og hun fryser. ;)

Endret av Maximalyd
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Ett innspill:

 

Ganske urettferdig å stemple han som en drittsekk sånn uten videre. Han er ikke en drittsekk fordi han vil noe annet enn deg, og fordi det ikke blir som du hadde håpet. Det er ikke sånn at hvis han ikke vil være kjæresten din så må han automatisk være en drittsekk.

 

Han er vel like usikker på hvor han har deg, og hvis han er singel er det vel i hans fulle rett å treffe andre. Hvis han har lyst til å forbli singel, så har han rett til det også. Så lenge han ikke fører noen bak lyset kan han gå med hevet hode.

 

Det med å 'holde noen varm' oppfatter jeg heller som om at han kanskje er litt interessert, men ikke vet helt hvor han har deg heller, så han venter litt og ser hva som skjer, akkurat som du gjør. Hvis ingen av dere tar initiativ, så skjer det jo heller ingenting, og man går videre.

 

De aller fleste har flørtet med mer enn en person om gangen, uten at det er noe galt. Spesielt med tanke på stadiet dere er på.

 

Jeg har flere ganger blitt utskjelt på feilaktig grunnlag av jenter som følte seg forsmådd, og deres venninner, når jeg hadde vært brutalt ærlige med dem før jeg gjorde noe som helst. Det betydde ingenting når de hadde fått følelser.

 

TL;DR:

Sett deg inn i hans situasjon.

Endret av liealot
Lenke til kommentar

Det er kanskje litt urettferdig å bruke ordet drittsekk ja. Man kan ha ulike mål med å møtes og man bør prøve å finne ut om man har samme målene. Om ene vil ha forhold og andre kun sex, så vil dette oppleves som kjipt av den som vil mer. Å holdes på gress er vel ikke direkte positivt og han har trukket seg fra dates og avtalt nye og trukket seg. Han vet nok at hun er interessert.

 

Men for all del: noen vil more seg og ikke binde seg, men da bør begge føle det slik.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

TS du må slutte å snoke og lete innpå facebooken og snapchatten hans.

Forelskede kvinnfolk blir seriøst så gærne at jeg ofte skjemmes over å være kvinne sjøl :hrm:

Når du sitter å roter borti facebooken hans, så fører det bare til èn ting, og det er at du sitter å tenker "hvem er hun?!" til alle jentene som skriver til han, kommenterer bildene hans eller generelt er på vennelista hans. Spesielt hvis det er litt søte jenter, eller jenter som har likhetstrekk med deg. (Nå vet jo ikke jeg hvordan du ser ut, men noen menn liker blondiner, noen liker brunetter, noen liker jenter med mye sminke og noen liker "naturlig pene" osv)
Det at han ikke har svart dem på kommentarer på facebook betyr jo ingen verdens ting! Han svarer jo knapt nok deg på SMS/snaps til og med!
Om noen gir meg ett kompliment på ett bilde på facebook så går jeg ikke rett på og "NUSS NUSS DUUUU som er fiiiin <3<3" selv om vi selfølgelig har de som gjør det også.

Men husk at du har å gjøre med en voksen mann i starten av 20 årene som ønsker å leve livet litt før han slår seg ned med kjerring og barn.

 

Selv om han jobber mye, selv om han brenner sterkt for fotball; hadde han vært veldig interessert i deg - ikke bare i ett forhold men også om han hadde vært veldig interessert i å bare ligge med deg - så hadde han glatt avblåst fotballtreninga en kveld for litt hanky panky. Og ihvertfall hvis han ville ha kjæreste!

Hadde han tenkt på deg like mye som du tenker på han, så hadde han svart tvert på meldinger og snaps og hadde ikke avblåst møtene x antall ganger.

Når han sier til deg at han skal flytte til Sverige igjen om ett halvt år, så kan dette være hans måte å si at han ikke vil ha noe seriøst forhold på.

 

Du må slutte å tolke ihjel disse bittesmå ubetydelige tingene. Det at han skrev til deg på Facebook først har ingen verdens ting å si. Ei heller at han skrev igjen en mnd senere.
Han har sikkert skrevet "Heij Söta! :D " til 20 andre jenter også.

Synes du gjør rett i å slette nr hans, men synes du skal skrive ei melding til han først om at du gjør det.
For du vet jo at han kommer til å sende deg melding igjen, høyst trolig for atter en gang å avblåse. Og da kommer ikke du til å greie å la være å svare.

Sletter du nr hans, så slett han fra facebook og snapchat samtidig. Hvis ikke kommer du bare til å snoke innpå der hver gang du tenker på han.

Gi deg mens leken er god, mens du enda bare har møtt han èn gang og har følelser som kun er baserte på èn kveld + en haug fantasier, og før du har kasta trusene for han.
Ikke bli en av de sytete jentene som alltid går på smell etter smell og bare roter seg borti sånne mannfolk gang på gang. Det er det sporet du ender i når du skal overanalysere og grave etter småtteri som kan være i din favør.

 

*pust*
Rant over!
:wee:

Endret av medlem-124997
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det er kanskje litt urettferdig å bruke ordet drittsekk ja. Man kan ha ulike mål med å møtes og man bør prøve å finne ut om man har samme målene. Om ene vil ha forhold og andre kun sex, så vil dette oppleves som kjipt av den som vil mer. Å holdes på gress er vel ikke direkte positivt og han har trukket seg fra dates og avtalt nye og trukket seg. Han vet nok at hun er interessert.

 

Men for all del: noen vil more seg og ikke binde seg, men da bør begge føle det slik.

Hva får deg til å tro at det ikke oppleves kjipt for begge parter? Om man prøver å sette seg inn i situasjonen til personen som ikke ønsker forhold (la oss si at dette er mannen), så så vil jo mannen også synes at det er kjipt at jenta ønsker at mannen ikke skal ha sex med andre, men bare henne. Fra hans ståsted, kan det like gjerne oppfattes at det er egoistisk av jenta.

 

Til ciklide: Hva er definisjonen på et seriøst forhold? Er man forpliktet til å være sammen med hverandre i 1 år, før det kan betegnes som seriøst? Hvorfor kan ikke TS og denne svensken ha det gøy sammen i de 6 månedene fram til sommeren? Hvorfor ikke leve i nuet, og se an situasjonen, istedenfor å sette seg i forsvarsposisjon fordi det kan hende at fyren reiser vekk om 6 måneder(!), eller fordi han er litt treg til å svare på meldinger og kan derfor være en superdrittsekk som bare vil ha sex og tydeligvis kaster jenta i søpla når han er ferdig? Jeg vil også utdype at de har møttes én gang, og å forvente at fyren plutselig er stupforelsket i TS, og at han vil droppe alt av planer for å møte henne, er ekstremt urealistisk.

 

Om jeg skal tenke fra svenskens ståsted, så tenker han sikkert at denne jenta virket hyggelig, og det hadde vært fint å kunne møte henne igjen, for å se om hun kunne være noe å samle på. Men han vil selvsagt ikke droppe alle hans gjøremål for å se henne så fort som mulig, da dette igrunn er definisjonen av en needy mann. Man skal heller ikke se bortifra at han er i kontakt med andre jenter, noe han selvsagt har full rett til, og er langt ifra uvanlig for gutter som vet hvordan man tiltrekker jenter. Jeg gjentar: en gutt som har valgmuligheter vil ikke nedprioritere hans daglige gjøremål for å møte én spesiell jente, men vil forholde seg avslappet, og ta ting med ro. Han tar seg tid, når han har tid.

Lenke til kommentar

Hva får deg til å tro at det ikke oppleves kjipt for begge parter? Om man prøver å sette seg inn i situasjonen til personen som ikke ønsker forhold (la oss si at dette er mannen), så så vil jo mannen også synes at det er kjipt at jenta ønsker at mannen ikke skal ha sex med andre, men bare henne. Fra hans ståsted, kan det like gjerne oppfattes at det er egoistisk av jenta.

 

Til ciklide: Hva er definisjonen på et seriøst forhold? Er man forpliktet til å være sammen med hverandre i 1 år, før det kan betegnes som seriøst? Hvorfor kan ikke TS og denne svensken ha det gøy sammen i de 6 månedene fram til sommeren? Hvorfor ikke leve i nuet, og se an situasjonen, istedenfor å sette seg i forsvarsposisjon fordi det kan hende at fyren reiser vekk om 6 måneder(!), eller fordi han er litt treg til å svare på meldinger og kan derfor være en superdrittsekk som bare vil ha sex og tydeligvis kaster jenta i søpla når han er ferdig? Jeg vil også utdype at de har møttes én gang, og å forvente at fyren plutselig er stupforelsket i TS, og at han vil droppe alt av planer for å møte henne, er ekstremt urealistisk.

 

Om jeg skal tenke fra svenskens ståsted, så tenker han sikkert at denne jenta virket hyggelig, og det hadde vært fint å kunne møte henne igjen, for å se om hun kunne være noe å samle på. Men han vil selvsagt ikke droppe alle hans gjøremål for å se henne så fort som mulig, da dette igrunn er definisjonen av en needy mann. Man skal heller ikke se bortifra at han er i kontakt med andre jenter, noe han selvsagt har full rett til, og er langt ifra uvanlig for gutter som vet hvordan man tiltrekker jenter. Jeg gjentar: en gutt som har valgmuligheter vil ikke nedprioritere hans daglige gjøremål for å møte én spesiell jente, men vil forholde seg avslappet, og ta ting med ro. Han tar seg tid, når han har tid.

Ikke sant? Eller....... Jeg ville heller ikke droppet mine planer for en mann jeg bare har møtt én gang uansett intr... og jeg vet jo også at det tar tid for menn å utvikle følelser enn det gjør for oss jenter. Mange menn er jo enkle og ærlig, så når han sier "håper på å treffe deg igjen" så velger jeg å tro på det da..

 

og hvem gidder vel å foreslå ny avtale når man overhodet ikke er intr i vedkommende? Ikke jeg i hvert fall... jepp, tenkte i går at det ikke egentlig gjorde en dritt om han er i kontakt med andre jenter. Herregud, har jo bare møtt han en gang.. men i alt, det gjenstår egentlig å se på lørdag hva han egentlig vil...

 

Anonymous poster hash: fba10...e45

Lenke til kommentar

Hva får deg til å tro at det ikke oppleves kjipt for begge parter? Om man prøver å sette seg inn i situasjonen til personen som ikke ønsker forhold (la oss si at dette er mannen), så så vil jo mannen også synes at det er kjipt at jenta ønsker at mannen ikke skal ha sex med andre, men bare henne. Fra hans ståsted, kan det like gjerne oppfattes at det er egoistisk av jenta.

 

d.

Forsåvidt, sikkert. Nå svarer jeg til ts og tar ikke hensyn til alle om og men. Dessuten vil nok denne svensken lett hale andre i land, så fin han er. Sånn sett vanskeligere å få et bra forhold. Er bare ene siden vi hører fra her og henne vi svarer.

 

Er ikke bare en date han har trekt seg fra samme kveld altså, så det er sagt :)

Lenke til kommentar

Forsåvidt, sikkert. Nå svarer jeg til ts og tar ikke hensyn til alle om og men. Dessuten vil nok denne svensken lett hale andre i land, så fin han er. Sånn sett vanskeligere å få et bra forhold. Er bare ene siden vi hører fra her og henne vi svarer.

 

Er ikke bare en date han har trekt seg fra samme kveld altså, så det er sagt :)

Grunnen til at han trakk seg er fordi han skrev "hörs i morgen så ser vi" da jeg spurte kl vi skulle møtes, dagen før..

 

Anonymous poster hash: fba10...e45

Lenke til kommentar

Til ciklide: Hva er definisjonen på et seriøst forhold? Er man forpliktet til å være sammen med hverandre i 1 år, før det kan betegnes som seriøst? Hvorfor kan ikke TS og denne svensken ha det gøy sammen i de 6 månedene fram til sommeren? Hvorfor ikke leve i nuet, og se an situasjonen, istedenfor å sette seg i forsvarsposisjon fordi det kan hende at fyren reiser vekk om 6 måneder(!), eller fordi han er litt treg til å svare på meldinger og kan derfor være en superdrittsekk som bare vil ha sex og tydeligvis kaster jenta i søpla når han er ferdig? Jeg vil også utdype at de har møttes én gang, og å forvente at fyren plutselig er stupforelsket i TS, og at han vil droppe alt av planer for å møte henne, er ekstremt urealistisk.

 

Hei Kammizez! Håper du ikke føler deg truffet av noe som har blitt skrevet om svensken tidligere.

 

For de aller fleste er definisjonen på ett seriøst forhold at man er kjærester og kun har sex med og flørter med hverandre. Man er ærlige med hverandre og tar ikke kun kontakt når man har lyst på sex. I ett seriøst forhold ser man gjerne for seg å flytte sammen og etterhvert slå seg ned med den andre parten. Altså at det er noen man vil være permanent sammen med.

 

Nei, man er ikke forpliktet til å være sammen i 1 år for at ett forhold skal være seriøst. Men det å gå inn i ett forhold som skal være seriøst og vare bare i 6 mnd virker for meg og mange andre selvdestruktivt.

 

Hvorfor TS og svensken ikke kan ha det gøy? For all del de må ha det så gøy de bare vil i 6 mnd. Men her er TS rimelig tydelig på at hun ikke vil ha en fuckfriend, men en kjæreste. Dermed tar jeg det som en selvfølge at hun vil ta det veldig tungt når dette ikke utarter seg til noe mer en sex og at det vil falle henne tungt for brystet når han reiser videre og hun sitter igjen alene med følelsene sine og stadig lurer på hva han gjør på og hvem han er sammen med nå. Har man følelser for noen man ikke kan få er det en dårlig idè å mate disse følelsene.

 

Han kaster henne selvfølgelig ikke fysisk i søpla, det ville vært utrolig slemt! Men slik kan det faktisk i overført betydning føles for følsomme ungjenter noen ganger når de er veldig interessert i noen som ender opp med å ha sex med dem ett par ganger og deretter forsvinner ut av livene deres.

Han er litt treig til å svare på melding og ganske riktig, det kan bety at han er en dritsekk. Det kan også bety at han bare er vimsete. Eller gir faen i tlf. Men etter det TS sier virker det som han er veldig aktiv på feks snapchat, om en ikke med henne.

 

Videre fremstår det vel som rimelig soleklart at han ikke er stormende forelsket i TS, men muligens at TS er stormende forelsket i han etter dette ene møtet.

 

Til TS:

Her spiller det liten eller ingen rolle hva jeg, Tvillingsjel, Maximalyd osv sier, du har bestemt deg for å ikke høre på oss. Du har bestemt deg for at han kanskje er intressert og du har bestemt deg for at du skal møte han på lørdag.

Kanskje er det best at du bare gunner på å ser hvordan det går, så får du heller sitte med knust hjerte hvis det ikke blir som du håpet. Du dør ikke av det, selv om det føles sånn i starten. Om ikke annet er du en livserfaring rikere.

Husk at all erfaring er god erfaring!

Masse lykke til! :wee:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg ville heller ikke droppet mine planer for en mann jeg bare har møtt én gang uansett intr...

 

Ikke jeg heller...om jeg bare var opptatt av å ha en knullepartner i reserve. Men hvis jeg hadde vært på én date...og fått interessen...hadde jeg glatt stokket om på planene mine...helt klart.

 

 

Og hvem gidder vel å foreslå ny avtale når man overhodet ikke er intr i vedkommende?

 

Da er vi inne på det om å holde deg varm igjen.

 

Men nå fikk du jo høre det du VIL høre...ikke sant? Det gjør at du skipper bort alle advarsler du har fått tidligere, for du ØNSKER å tro at han er seriøs. :)

Og hva skjer da?...Du begynner å unnskylde ham igjen.....det er sikkert sånn og sånn. Men jeg tror ikke det er så rosenrødt.

Endret av Maximalyd
  • Liker 1
Lenke til kommentar

^This

TS du vet selv hvordan du kommer til å reagere hvis det ikke går veien.
Vet ikke hvor mye erfaring du har fra før med sånt, men om du ikke har vært i en slik situasjon før så kan det slå ned temmelig hardt og henge igjen veldig lenge. Kjenner til mange jenter som mener at ingen menn er til å stole på og at alle menn bare er ute etter sex pga at de har rotet seg borti ett par menn som har vært slik før.

 

Men kanskje har du bare godt av en slik smell? :) Som sagt, all erfaring..

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Om man ønsker et varig og seriøst forhold så går man ikke inn for noe med utløpsdato. Mange ønsker seg forhold og mange jenter legger mye følelser i slikt. TS har vært tydelig på hva hun vil.

 

Vi kan nok si hva vi vil. TS har bestemt seg. Ser du unnskylder ham igjen. Håper du ikke brenner deg for mye, men man vokser på erfaringer - som ciklide sier.

 

Lykke til om han dukker opp, prøv å tenke på det vi har sagt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...