Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er han helt umulig å forstå seg på eller? Douchebag?


Anbefalte innlegg

ÅÅÅÅ... han dusten. Hva gjør han på snap? Han har 3 andre jenter på topplisten sin. Bla ei kjerring på 96 for faen... æsj. Mistenker de sender dirtypics til hverandre. Jeg var på 3, og nå er det en annen der tydeligvis.. gahh



Anonymous poster hash: fba10...e45

Jaa, enig... klarte ikke la være å skrive til han på facebook da, men han har ikke sett den enda. Er faktisk litt spent på om han kontakter meg på lørdag. Skal ikke skrive noe mer til han nå. Bleeh...

Hvordan kan noen "avvise" en så søt jente som meg.. :b !! hehe..

Men kan dere vær så snill å si hvorfor han foreslår å møtes fremdeles? Hvorfor? :s skjønner inteee



Anonymous poster hash: fba10...e45
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fordi han har har kontakt med og har lov til å ha kontakt med andre jenter enn bare deg. Det trenger ikke automatisk bety at de sender dirtysnaps, men klart, hvis dette er jenter han alt har kommet i buksene på så er det jo mulig. Jeg tipper han snapper dem om de samme tingene som deg.. 96 ere er 17 år og helt lovlige selv om de føles unge for deg. Og faller sikkert pladask for sjarmerende svensker som ser ut som greske guder. Ungjenter liker gutter i starten av 20 årene fordi at når vi er så unge så er vi så dumme at vi tror at disse gutta alltid er så forbasket modne bare fordi mennene har flyttet hjemmefra og har en fulltids jobb.

 

Skal du move on er det to ting å gjøre; blokk han fra face og snap så han ikke popper opp på skjermene dine hele tiden og send han en sms og forklar at du bare driter i det og at han må kose seg videre (forklar gjerne at det er fordi han dropper ut av avtaler og er så dårlig på å gi lyd fra seg) for så å slett nr hans.
Deretter kommer du helt sikkert til å få svar (nesten tvert) hvor han sier at det er dumt osv og at han synes du er kul (dette for at han skal ha en siste sjans i buksene på deg) og svarer du ikke på denne så er du nesten garantert glemt i løpet av ei uke.

 

Finn andre ting å tenke på og gradvis forsvinner han ut av tankemønsteret ditt. Neste gang er det kanskje en fyr som ser kjekk OG er verdt å ta vare på som tar kontakt med deg! :wee:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan kan noen "avvise" en så søt jente som meg.. :b !! hehe..

 

Fordi det er nok av søte jenter der ute, og har sikkert noen som han syns er søtere enn deg. Er nok ikke vanskeligere enn det.

 

 

ÅÅÅÅ... han dusten. Hva gjør han på snap? Han har 3 andre jenter på topplisten sin.

 

Han har jo fullt lov til det. Dere er jo ikke sammen, så han kan gjøre som han vil. Og det er nok det han ønsker også.

 

 

Men kan dere vær så snill å si hvorfor han foreslår å møtes fremdeles? Hvorfor? :s skjønner inteee

 

Han syns sikkert det er ok og ha deg som reserve, for han vet at du er på tuppa etter han.

 

 

Selv om de føles unge for deg.

 

Trådstarter er ikke mer enn 18 år selv, så det skiller bare 1 år. :)

Lenke til kommentar

Kan hende han bare jatter med fordi han håper du etterhvert gir deg med å spørre. Kanskje han tenker han kan ha deg på vent tilfelle han vil ha seg noe?

 

Det er veldig liten sjanse for at han faktisk vil mer, da hadde han fått til å møtes og ikke bare avlyst.

 

Se an hva han gjør til helgen. Ikke kontakt ham mer. Slett ham fra facebook etter helgen om du ikke klarer å la være å kontakte ham. Ikke send mer sms eller snap, la ham kontakte deg ang helgen.

Lenke til kommentar

Max. Han vet ikke at jeg er på tuppa etter han. Jeg driver ikke flørter med han liksom. Faktisk sender jeg ganske lite mld til han og svarer ikke på mld hvis det ikke er noe å svare på...

 

Vi har jo bare møtt hverandre en gang tidligere og er i bli kjent fasen. Er jo ikke uvanlig at det går litt tid mellom hver date.. og hvis han ikke vil møte meg, så hadde han jo ikke foreslått å møte i helgen i stedet ! Mange møter jo daten sin i helgen, og ikke midt i uken...



Anonymous poster hash: fba10...e45
Lenke til kommentar

Gahh, fuck you aaa. HVorfor er du så jævla skråsikker? Stikk. Du vet jo ikke hva andre tenker... bare la oss legge hele tråden dø, og stikk. legg deg eller noe

 

Du ber jo selv om råd, og jeg prøver å gi deg noen svar sett fra øyne til et annet kjønn som ikke er oppover ørene forelsket. Hvis du ikke tåler å høre svar, får du heller la være å legge ut spørsmål. Men jeg skjønner jo nå hvor seriøs du er (ironi). ;) Du vil bare høre de svarene du ønsker.

 

 

Max. Han vet ikke at jeg er på tuppa etter han.

 

Ånei??? For det har vi liksom ikke sett her på oppførselen din? Og du er neppe typen til å klare å skjule det for han heller.

Endret av Maximalyd
Lenke til kommentar

Maximalyd sier mye fornuftig, men jeg kan forstå at du kun ønsker å tenke positivt nå og ikke ønsker å høre om realiteten. Du er på tuppa etter denne fyren, det er klart at du ønsker å tenke på alt i mest mulig positivt lys.

 

Du er ikke engang hans nummer en på snapchat og han har avlyst flere dates. Han kunne droppet trening en dag eller kommet til deg etterpå. Han er ikke flink til å svare eller ta kontakt. Om han ser så fantastisk bra ut, så er han nok mer enn klar over dette selv. Han skal hjem til Sverige til sommeren. Sjansen er god for at han inntil da vil pløye over så mange norske jenter han bare kan.

 

Mannfolk (og kvinnfolk) har det med å si ting selv om de ikke nødvendigvis ønsker det samme som en selv. Det at han foreslo å møtes i helgen behøver ikke å bety at han er forelsket eller at han vil bli sammen - det kan hende at han tenker at det er greit å ha deg for å ligge med om ikke noe annet skjer. Jeg frykter at du ikke hører fra ham, eller at han foreslår mandag eller noe og på mandag så er han såklart såååå sliten og så har han deg gående på gress mens han flørter/ligger med andre jenter.

 

Det virker som du bare vil vi skal si det du vil høre, men da gir vi deg ikke gode råd og da blir fallhøyden enda høyere når denne svenske duden sårer deg igjen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Enig med tvillingsjel!

Du må rett og slett se fakta slik de er TS.

Dropp han.

Du har fått mange gode råd, og jeg foreslår at du tar dem til ettertanke. Det er ingen her inne som vil deg noe vondt. Vi prøver jo bare å hjelpe deg.

Kom deg videre, og se deg rundt om i hverdagen. Du finner nok noen som er bra for deg om ikke lenge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skjønner at dette er en kamel å svelge og at det er vanskelig å ikke skrive noe til han når du er så forelska og tenker så mye på han, men slik det er nå legger du opp til at han kommer til å overkjøre og såre deg. Det er bedre for deg om du "dumper" han enn om han dumper deg. Han skal jo reise snart uansett. Hvem gidder ett forhold som man vet bare varer ett halvt år uansett?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Han skulle også trene før vi møttes, første gangen.

tvillingsjel

 

Og det var han som snakket til meg uoppfordret helt i starten. Jeg svarte ikke første gangen, så 1 mnd senere, skrev han meg igjen, og da svarte jeg... så møttes vi.. vet ikke hvor relevant dette er men.. jaja, får se til lørdagen.

 

max, han vet ikke at jeg er forelsket i han!!!! Jeg er veldig diskre i mld. Jeg høres ut som en gal kjerring her indeed, men du vet jo ikke hvordan jeg skriver sms :)



Anonymous poster hash: fba10...e45
Lenke til kommentar

Jeg er stygt redd for at du kan komme til å brenne deg på denne fyren. Prøv å ha de tingene vi har sagt i bakhodet og se på hvordan han oppfører seg og hvordan han er ovenfor deg. Jeg tipper at han vil prøve å få deg på rygg dersom han ikke ombestemmer seg i siste liten og trekker seg.

 

Jeg sier ikke disse tingene for å være slem, men for å hjelpe deg. VI vet at du er forelsket i ham. Vi har prøvd å hjelpe deg. Jeg har sett eksempel på dine sms og tonen er en annen der enn her og det er jo forsåvidt bra, særlig med tanke på hvordan han har vært. Jeg skjønner hvordan det er å være så interessert og jeg skjønner at du virkelig håper på dette, men samtidig er det greit å ha de tingene vi sier i bakhodet. Jeg innser at ingenting vi sier imot vil endre på det faktum at du har lyst til å møte ham og kanskje er det lurt å møte ham, kanskje er det lettere å komme over ham da.

 

Men: jeg frykter at han avlyser i siste liten på lørdag og så foreslår en annen dag og gjør det samme da. Selvsagt er det veldig fint om vi tar feil og at han kommer og at han er interessert...

 

Han vil nok gjøre det han kan for å prøve å komme i buksa på deg, for etter alle tingene du har skrevet her så virker det som det er det han vil.

 

Han sender nok mye til dem også... snap altså. Virker som du tenker på ham litt for mye, men det blir jo gjerne slik når man er interessert i noen. Hadde han vært interessert i deg, så hadde han fått til å møte deg. Man får til det man vil! Det beste hadde vært å droppet ham helt nå, men du får vel håpe på at han møter opp denne gangen da og så ta det fra der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

ja, du har nok rett... sannheten suger heftig, ass. jeg ser hva som skjer på lørdag, hører jeg ikke en dritt, så gidder jeg ikke mer.. ja, han svarer sikkert på de snappene. men kan du fortelle meg hvorfor (hvis han avlyser igjen deretter foreslå ny avtale) HVORFOR gjør de sånn? hvorfor... holde meg varm? men for what?



Anonymous poster hash: fba10...e45
Lenke til kommentar

Du kan prøve å møte ham lørdag og se hvordan det går, om det blir noe av. Husk å ha de tingene vi har sagt i bakhodet og se an hvordan han er. Jeg frykter at han avlyser og da bør du slette ham fra facebook og snap og ikke kontakte ham mer!

 

Hvorfor han gjør slik? Han vil holde deg på gress med håp om å få ligge med deg en dag hvor han ikke har noe annet å ta seg til og likevel er litt kåt. Det er kanskje stygt å si det, men det er nok det han gjør. For hva? tja, et ligg?

 

Og de jentene på snap? Han flørter sikkert med dem.

Lenke til kommentar

ja, skal huske. tror jeg faktisk bare sletter nr hans nå! så får han heller kontake hvis han er keen.

 

ja, kanskje. men han svarer ingen på facebook når jenter skriver "snygg" osvosv. til xen sin, skrev han bare " ;)" da hun skrev saknar dig osv.. merkelig fyr.

 

tror jeg må kjøpe sjokolade og smågodt nå. 7 kr /kg bunnpris



Anonymous poster hash: fba10...e45
Lenke til kommentar

 

ja, skal huske. tror jeg faktisk bare sletter nr hans nå! så får han heller kontake hvis han er keen.

 

ja, kanskje. men han svarer ingen på facebook når jenter skriver "snygg" osvosv. til xen sin, skrev han bare " ;)" da hun skrev saknar dig osv.. merkelig fyr.

 

tror jeg må kjøpe sjokolade og smågodt nå. 7 kr /kg bunnpris

 

Anonymous poster hash: fba10...e45

Hvem vet hva han skriver på pm til andre, eller sms eller snap... Kanskje han er veldig privat? Kanskje du ikke har rettigheter til å se alt på facebookveggen hans?

 

Det finnes drittsekker av begge kjønn og det føles som han er en slik en. Han kan fortsatt motbevise oss da, men jeg tviler.

 

Smågodt hørtes ikke så dumt ut. Prøv å ikke tenke på ham.

 

Og du, Maximalyd prøvde å hjelpe og har prøvd hele tiden. Går an å ha en litt hyggeligere tone til de som genuint vil hjelpe, selv om man ikke får svaret man vil ha.

 

Vi må si ting som vi ser dem. Er ikke gode råd om vi utelukkende sier positive ting.

 

Er ikke noe gøy situasjon du er i nå, klem.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...