Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er han helt umulig å forstå seg på eller? Douchebag?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det han sa kan bety at dere snakkes i kveld, det kan bety facebook eller sms eller snapchat - det trenger ikke å bety at dere møtes.

 

Jeg synes du var litt vag i meldingen din til ham.

 

 

 

Dette skrev jeg i går kl 0000 - Okej, så moro med fotball da! Jeg vet ikke om det passer fordi det kan hende jeg skal jobbe, men det er sikkert mulighet for å sove over fra lør-søn. =)

Her skriver du at du ikke vet om det passer. Hadde jeg vært ham, så hadde jeg ventet på en bekreftelse eller avkreftelse på hvorvidt det passer eller ikke i kveld.

 

Og ang det at han er kort når han skriver melding, mange mannfolk er slik. De er ikke alltid like generøs i bruken av ord som vi kvinnfolka. Nå er ikke alle mannfolk eller kvinnfolk slik altså, men det er i alle fall ikke uvanlig :). Det er ikke noe å bekymre seg for.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fikk melding fra han nå.

 

Dette skrev jeg i går kl 0000 - Okej, så moro med fotball da! Jeg vet ikke om det passer fordi det kan hende jeg skal jobbe, men det er sikkert mulighet for å sove over fra lør-søn. =)

 

Han svarer i dag (jeg vet han har det travelt på jobb) :

"Okej;) ja vi får se, hõrs senare ikvãll då!"

 

Fordi jeg skrev i går at han kunne komme i dag, siden det ikke passet på torsdag. Men han skulle visst spille fotball i dag til kl 2300 (jeg vet han er glad i fotball og hadde avtale før meg), og da hvis han skulle komme da, spurte han om kunne sove over til lørdag pga tidligvakt.

 

 

For å være heeelt ærlig (og det skal man vel være?) så synes jeg ikke fyren virker så veeeeldig overivrig etter deg. JEG tror at han bare er ute etter et ligg, og ikke noe mer. Du sier at han er knall å se på osv....kanskje han vet det og utnytter det til fulle drag med forskjellige damer. Noen er dessverre slik, men heldigvis ikke alle.

 

Slik jeg ser det, har du 5 valg:

 

1. Du tar imot besøk, fyren får ikke et ligg...og du ser ham ikke igjen.

2. Du tar imot besøk, fyren får ikke et ligg...men er oppriktig interessert og godtar å vente til du er klar.

3. Du tar imot besøk, fyren høvler over deg...og stikker (som det svinet han er), og du ser ham ikke igjen.

4. Du tar imot besøk, fyren har sex med deg og dere får et forhold...kanskje.

5. Du skipper hele fyren fordi han ikke virker så veldig interessert.

 

Da er det egentlig opp til deg å velge. Skulle det bli vanskelig å velge, bruk en yatzi-terning. Får du en 6'er, blir det omkast. :)

Noe mer råd en dette er nesten ikke mulig å gi lenger.

Endret av Maximalyd
Lenke til kommentar

Jeg har prøvd å la tvilen være ham til gode. Tenkt på at han jobber, sikkert er opptatt etc. Jeg kan ikke noe for det, men jeg er litt der hvor Maximalyd er. Jeg har fortsatt ganske dårlige vibber... Jeg mistenker at han kun er ute etter et ligg, men jeg håper for din skyld at jeg tar feil.

 

Det er vanskelig å gi så mye mer råd, for du må nesten bare bestemme deg for å møte ham eller ikke og så ta det fra der. Om du møter ham i morra kveld og er sammen med ham på kvelden, så får du sett ham litt før du eventuelt bestemmer deg for om overnatting ikke er aktuelt. Om det blir overnatting, så forventer han nok å få seg noe...

 

Men sånn bortsett fra det, så kan det jo hende at han faktisk vil noe mer. Det er ikke lett å vite hva andre tenker eller føler, man kan bare synse. Basert på erfaring og det du sier at han har sagt og gjort kan vi prøve å tenke oss frem til ting og det er basert på de tinga at jeg fikk dårlige vibber i går kveld.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men hvis han bare er intr. i sex, så hvorfor gidder han fremdels å møte meg? Han vet at jeg ikke vil ha sex med det første. Hvis han er såå hypp på sex, så kan han jo gå å finne noen andre på et blunk. Han sa jo til og med etter første møte at han håpet vi treffes igjen........ for hvem gidder vel å prøve seg fremdeles når sex ikke ble noe av første gangen..

 

Jeg tror han er bare en sånn person som er syykt kort i SMSer. Hans tidligere xer, som har kommentert bilde hans "savner deg osv" han svarer aldri på sånt. (det er flere år siden..)

 

Hvis han ikke er så veldig intr å bli kjent med meg, hadde han ikke trengt å svare på meldingen eller droppet siste setning : at "vi hørs i kvall då".

ikke vet jeg.

 

FÅR SE HVA SOM SKJER VIDERE I KVELD. jeg har i hvert fall ikke svart på mld, og har ikke tenkt tl det heller. Eller skal jeg bare skrive "okej" tilbake? eller nah... hmm

 

TS



Anonymous poster hash: fba10...e45
Lenke til kommentar

Men hvis han bare er intr. i sex, så hvorfor gidder han fremdels å møte meg? Han vet at jeg ikke vil ha sex med det første. Hvis han er såå hypp på sex, så kan han jo gå å finne noen andre på et blunk. ... for hvem gidder vel å prøve seg fremdeles når sex ikke ble noe av første gangen..

 

 

Noen menn/gutter liker å prøve å få det "uoppnåelige". Så når du gir signal om at det ikke blir sex (om du har gitt signal) vil han likevel prøve seg. Sånn er det bare. Klarer han å oppnå det han vil, er han konge på haugen og kan leve på det til neste helg.

 

Det er ingen garanti at det er slik, men muligheten er absolutt til stedet.

Endret av Maximalyd
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen ser på det som en utfordring. Som Maximalyd sier, så liker de å prøve på det uoppnåelige. Kanskje han er veldig keen på å komme seg i buksene på deg. Det føles som det er nok av de som holder på slik.

 

Jeg forstår ikke helt hva det med å vente på å svare skal oppnå? Kanskje av og til, men ikke hver gang? Du kan helt sikkert skrive okei til ham.

 

Det med profilbildet kan være tilfeldig, det trenger ikke å bety noe. Folk bytter profilbilde av seg selv av og til. Jeg forstår at du er veldig interessert i ham og at du så gjerne vil at det skal bli noe. Selv om vi har dårlige vibber, så trenger jo ikke det å bety at det er slik det er! Det eneste du kan gjøre er å møte ham og så se hva magefølelsen din sier. Ikke ligg med ham om du ikke er sikker på at det er det du vil og om du gjør det, så tenk over om det er greit om det blir med ett (eller flere) ligg. Jeg ønsker ikke å se at du blir såret, derfor jeg oppfordrer deg til å være forsiktig. Jeg merker jo at du er veldig interessert i denne svenske kjekkasen.

 

er nok mange som gidder å prøve seg igjen, selv om det ikke ble sex første gangen.

 

Det du kan gjøre er å møte ham i morgen, spise sammen og kanskje se film, prate litt. Og så kan du se an hva som skjer og hva som føles rett for deg. Se an hvor interessert han virker i deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis han absolutt vil ned i buksene på meg, så hadde han vel glatt takket ja til å ligge over fra lør-søn som jeg foreslo vel?! -.-

 

kommer ikke til å ha sex med han ass, hehe.. han får bare prøve seg hvis han gjør det. er sex kun det han vil, så dropper jeg han glatt :p merker det i helgen. ;)

 

takk for svar:) :) :) :)



Anonymous poster hash: fba10...e45
Lenke til kommentar

 

Hvordan lure han mener du? Ved å ville gå inn i et forhold med han? Ved å se an tingene litt for å finne ut av hvilke hensikter han faktisk har? Hvis fyren kun er ute etter sex så er det vel strengt tatt han som (prøver å) lure henne.

 

Åja, så hvis en mann finner en kvinne attraktiv, så skylder han henne altså mer enn bare sex? Å være seksuelt attraktiv er med andre ord en valuta kvinner har altså som er mye mer verdt, selv når de bare bruker den til å manipulere for å få viljen sin? Nå virker det ikke akkurat som om ts har en vinnende personlighet heller, men det er likevel han som utnytter om han ikke skulle være interessert i annet enn sex altså?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Åja, så hvis en mann finner en kvinne attraktiv, så skylder han henne altså mer enn bare sex

 

Tror du alt dreier seg om "tøm og røm"?

 

 

Å være seksuelt attraktiv er med andre ord en valuta kvinner har altså som er mye mer verdt, selv når de bare bruker den til å manipulere for å få viljen sin?

 

Å være seksuelt attraktiv betyr vel ikke at menn (eller guttunger som deg) bare skal feie over henne av den grunn?

 

 

Nå virker det ikke akkurat som om ts har en vinnende personlighet heller.

 

Kjenner du henne SÅ godt? Wow.....

Lenke til kommentar

 

Tror du alt dreier seg om "tøm og røm"?

 

 

 

Å være seksuelt attraktiv betyr vel ikke at menn (eller guttunger som deg) bare skal feie over henne av den grunn?

 

 

 

Kjenner du henne SÅ godt? Wow.....

Hun kniper igjen for å få seg noe (få seg noe på kvinnemåten), hun strør om seg med dårlige engelske uttrykk og oppfører seg utidig mot samtlige som ikke sier det hun vil høre.

 

Ærlig talt, slutt og strø om deg med stempler på andre som hadde passet bedre for deg selv. Å gå for sex er vel helt legitimt, eller har du et problem med at andre puler på det du kanskje kan tenke deg å investere i senere?

 

Har aldri hørt noe så dumt før i hele mitt liv. At noen er fysisk attraktive betyr vel nettopp det at du bør gå for å få pult dem om sjansen byr seg. De aller fleste jenter pleier nemlig å like å bli pult, selv om mange av dem går for menn de har null seksuell interesse for fordi de sikler mer på trygghet, beskyttelse, komfor og sikkerhet, som selvfølgelig gir menn en del misforståtte holdninger til kvinner og hvordan menn uten issues ser på dem.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

 

Hvis han absolutt vil ned i buksene på meg, så hadde han vel glatt takket ja til å ligge over fra lør-søn som jeg foreslo vel?! -.-

 

kommer ikke til å ha sex med han ass, hehe.. han får bare prøve seg hvis han gjør det. er sex kun det han vil, så dropper jeg han glatt :p merker det i helgen. ;)

 

takk for svar:) :) :) :)

 

Anonymous poster hash: fba10...e45

hehe. Om han skal overnatte er det vel en mulighet at han prøver seg. Ville det ikke være rart om han ikke gjorde det? Galt er det uansett ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Joda, jeg regner med at alle gutter ville prøvd seg. Men første gangen da jeg sa at jeg ikke følte for å ha sex, så sa han "neej, jag vet ju det dåååå. men de ar ju bara mysigt å bare kosa litt".. :) så får håpe han aksepterer det denne gangen

 

TS

hehe. Om han skal overnatte er det vel en mulighet at han prøver seg. Ville det ikke være rart om han ikke gjorde det? Galt er det uansett ;)

 



Anonymous poster hash: fba10...e45
Lenke til kommentar

Hun kniper igjen for å få seg noe (få seg noe på kvinnemåten), hun strør om seg med dårlige engelske uttrykk og oppfører seg utidig mot samtlige som ikke sier det hun vil høre.

 

Ærlig talt, slutt og strø om deg med stempler på andre som hadde passet bedre for deg selv. Å gå for sex er vel helt legitimt, eller har du et problem med at andre puler på det du kanskje kan tenke deg å investere i senere?

 

Har aldri hørt noe så dumt før i hele mitt liv. At noen er fysisk attraktive betyr vel nettopp det at du bør gå for å få pult dem om sjansen byr seg. De aller fleste jenter pleier nemlig å like å bli pult, selv om mange av dem går for menn de har null seksuell interesse for fordi de sikler mer på trygghet, beskyttelse, komfor og sikkerhet, som selvfølgelig gir menn en del misforståtte holdninger til kvinner og hvordan menn uten issues ser på dem.

 

Hehe..du er jo skrudd sammen helt feil, du. :D

 

Hun vil ikke ha sex med én gang. Er det så rart. Det KAN jo finnes fler av deg, vettu. Og de vil hun beskytte seg mot.

 

Lurer på hvem som strør her. ;)

 

Hvis man skulle gå å pule alle som er attraktive, fikk man ikke gjort mye annet. Nei, det er beste er om du holder de syyyyyyyke tankene inni hodet ditt før det kommer menn med hvit frakk og setter på deg tvangstrøye. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...