Gå til innhold

Den gigantiske Heroes of the Storm tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utrolig spesielt.

Jeg kom inn i heartstone beta wave 1, men jeg har fortsatt ikke sett noe til HOTS beta invite. Lurer på hva de baserer det på eller om det bare er helt random.

Jeg mener å ha lest det er HELT random, noe folk klager MASSE over på Heroes of the Storm forumet. Mange som oppretter 10-20 blizzard kontoer for å øke sjansen for alpha/beta.

Lenke til kommentar

Kjøpte Thrall med en gang, han virker veldig bra, kanskje for bra. Veldig behagelig med såpass mye self healing på en assassin. Har ingen spesielt bra escape, litt movement speed fra windfury er det eneste. Får litt enhancement shammy i wow følelse, tiltross for den begrensede mengden abilities.

 

Etter 7-8 kamper har jeg enda ikke fått nye mappet, venter i spenning hver gang jeg trykker play ;)

Lenke til kommentar

Ikke fått noe enda her hvertfall.

Paulex, spilt wow i Sons of temujin du?

 

Jøss, ja. Det begynner å bli noen år siden nå :D Impressive.

 

 

Utrolig spesielt.

Jeg kom inn i heartstone beta wave 1, men jeg har fortsatt ikke sett noe til HOTS beta invite. Lurer på hva de baserer det på eller om det bare er helt random.

Jeg mener å ha lest det er HELT random, noe folk klager MASSE over på Heroes of the Storm forumet. Mange som oppretter 10-20 blizzard kontoer for å øke sjansen for alpha/beta.

 

 

Ja, ser "venner" jeg har på battle.net som jeg aldri har sett online før omtrent sitter å spiller HOTS nå. Så det må rett og slett være helt random. Har også en kar som mekka account kun for HOTS som fikk tech beta invite.

 

Jeg ble ikke forbanna før jeg så de premierte de som deltok i technical alpha, noe som er helt idiotisk spør du meg. Når det er såpass mange som vil inn, men ikke får sjangsen.

Hadde jeg vært i deres sko hadde jeg nok invitert de "trofaste" eldre spillerene først, vi er jo tross alt grunnen til at de er der de er idag.

Lenke til kommentar

 

Ikke fått noe enda her hvertfall.

Paulex, spilt wow i Sons of temujin du?

 

Jøss, ja. Det begynner å bli noen år siden nå :D Impressive.

 

 

Ikke så vanskelig, spilte der jeg også, ikke så mange nordmenn:)

Het vel så mye som Khujo den gangen tror jeg, usikker.

Spilte mest pvp med robertolas osv:)

Lenke til kommentar

 

 

Ikke fått noe enda her hvertfall.

Paulex, spilt wow i Sons of temujin du?

 

Jøss, ja. Det begynner å bli noen år siden nå :D Impressive.

 

 

Ikke så vanskelig, spilte der jeg også, ikke så mange nordmenn:)

Het vel så mye som Khujo den gangen tror jeg, usikker.

Spilte mest pvp med robertolas osv:)

 

 

Stemmer! Aaah, ja det var tider! :D

 

 

Ja, virker som HOTS er ett spill der man nesten må snakke sammen for å komme noen vei, blir sikkert lettere å få folk å spille med når flere kommer inn :D *Salty*

Lenke til kommentar

Til dere som venter på BETA, har dere kjørt det programmet som sjekker PCstats i det siste? Ventet på beta i fjor, gikk inn og tuklet litt med innstillingene, meldte meg av og på og brått etter noen dager fikk jeg invite.

Kan sikkert være helt tilfeldig.

 

Har de fjernet den som sjekker pc stats? Kan ikke finne den, men vet jeg oppdaterte den 14 nov. og har ikke nytt hardware siden da, men kunne kanskje refresha den en runde å håp om at det hjelper :)

 

Prøvde å "resette" beta profile settings og, spennende å se om det hjelper :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...