Gå til innhold

Den gigantiske Heroes of the Storm tråden


Anbefalte innlegg

Men tar det lang tid å spare opp gull til han nå? Jeg fikk masse gull i starten når jeg levlet, men det var før de endret hele det reward systemet.

Tror jeg kom inn etter den endringen, for i starten synes jeg det tok votter og vinter å få gull nok til en eneste hero. Etter siste update nå virker det som det går litt fortere igjen, følger ikke så godt med på hva jeg får gull for etter hver match, men plutselig ramler det inn en god slant.

 

edit: tenkte ikke over det siden jeg har han, men Rehgar er jo på free rotation nå, sålenge man er lvl 10

Prøvde han et par runder i går, blir nok første kjøp av hero ja.

Endret av trulseth
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det blir nok ett bedre "community" i dette enn i lol, dota2 etc.

Grunnen til dette er rett og slett at det er vanskligere å "flame" en enkelt person, siden det meste man gjør ikke har noe å si uansett. Man kan ikke falle bak på experience, lasthits eller items siden dette ikke eksisterer i dette spillet.

 

Ser ut som ett greit spill for de som ikke har tid til å bli god i ett mer avansert MOBA men kun vil spille med venner som kanskje ikke spiller så veldig mye.

 

Personlig syntes jeg dette spillet virker enkelt, og microtransaksjonene er allerede VELDIG sterke i Alpha versjonen, noe som ikke akkurat lover godt. Dette blir nok ett heftig pengesluk for de som måtte være interessert.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har spilt dette litt, og liker det så langt mye bedre enn lol. Mye fordi det føles mye mere ut som "lagspill" da man lvler opp som lag :)

Har kun spilt litt på practice mode, så tenkte høre her om det kanskje var noen som kunne tenke seg og spille litt med en "noob"?

 

Har Nova som favoritten så langt^^

Endret av Iza_
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har fått tilgang i løpet av de siste dagene og synes spillet er helt ålreit.

Hovedproblemet i dette spillet som i de fleste andre spill er at alt for mange løper rundt som hodeløse høner og gir blanke f i objectives. Begynner å bli så sykt lei lagspill hvor jeg må spille med randoms at jeg snart gir opp alt. Jeg er vanligvis ingen rager, men dette tar kaka sammen med WoW Battlegrounds. Jeg kan bli helt på gråten av frustrasjon når ingen gjør det de skal.

 

Er det noen der ute som er keen på å spille sammen etterhvert?

Add Simeness#2400 :)

Spiller i hovedsak support (Uther), men holder på å lvle alle free champs til lvl 5 for gold bonus :)

Lenke til kommentar

 

Grunnen til dette er rett og slett at det er vanskligere å "flame" en enkelt person, siden det meste man gjør ikke har noe å si uansett.

 

Så klart har handlingene dine noe å si. Hvis du til tross for utallige pings står i ro og later som ingenting mens resten av laget sloss 4v5 like ved så har det veldig mye å si. Dere taper teamfighten så det synger, det andre laget får en boss camp eller får gjort ferdig objectives og dere er halvveis til tap pga din udugelighet.

 

Jeg skal innrømme at jeg ikke var verdensmester den første gangen jeg spilte, og jeg er heller ikke verdensmester nå, men objectives står så utrolig klart og tydelig i loading screen at det ikke er mulig å misse det.

 

Og er du helt ny til denne typen spill så foreslår jeg en tutorial og practice mode. Frister dette så lite at man vil hoppe rett på sak, så si for guds skyld noe i chat om at du ikke har peiling. Det hjelper veldig om man faktisk sier "Sorry guys, but this is my first time playing a game like this. Sorry if I do extremly bad :\"

Lenke til kommentar

Man kan ikke falle bak på experience, lasthits eller items siden dette ikke eksisterer i dette spillet.

 

Experience er alt i Heroes. Det erstatter både gold (får talents fra xp), last hitting (gir xp å drepe minions) og vanlig xp fra lignende spill.

 

Veldig viktig å ikke havne bak motstander i experience, spesielt når alle på laget har samme level

 

Hovedproblemet i dette spillet som i de fleste andre spill er at alt for mange løper rundt som hodeløse høner og gir blanke f i objectives.

 

Dette går bokstavelig talt i bølger, hver gang det er en ny wave med alpha invites kommer det en haug med nye spillere inn som ikke vet at objectives er ti ganger viktigere enn laning. Etterhvert lærer de det og kampene blir bedre, før det kommer nye invites og ødelegger igjen, sånn har det vært siden i sommer :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg kjøpte en account med alpha tilgang i mai. I september tikket det plutselig inn en mail fra blizzard som gratulerte den accounten med alpha invite, altså 4 måneder etter den faktisk fikk tilgang.

 

To venner av meg hadde ikke vært logga på battle.net siden i sommer, men forrige uke når de logga inn lå spillet og ventet på begge to. Ingen av dem har fått mail og aner ikke når de fikk invite mellom august-oktober..

 

Hvis Heroes ikonet dukker opp i battle.net appen har man fått tilgang, ikke vent på mail ;)

Lenke til kommentar

Nei, wipen for 4 uker siden var den siste.

 

Blir spennende med blizzcon om to dager, lurer på hvilke heroes og maps som blir vist fram. Kanskje mest spent på maps, nye heroes kommer det hele tida uansett.

 

btw hvis nova#23746 adder deg til friends så er det heroes accounten min, vil gjerne ha fler å spille med :)

Lenke til kommentar

De holdt på med noe tidligere idag

 

Quote from Spyrian

We will be performing maintenance for the Battle.net authentication services on Wednesday, November 5. Maintenance will begin at 1:00PM PST and is expected to last 2 hours. During this time, certain functionalities including game login, Account Management, Forums, and various other web services may be unavailable. Note that if you have not accessed Heroes recently, the game account may disappear from Battle.net during maintenance. It will return once maintenance has concluded.

 

Vet ikke om det har noe med downloading å gjøre, går hvertfall fint å spille det

 

 

edit: ser nå at det står PST, det er vel først senere ikveld da :p

Endret av MythiC8
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...