Gå til innhold

Den gigantiske Heroes of the Storm tråden


Anbefalte innlegg

btw hvis nova#23746 adder deg til friends så er det heroes accounten min, vil gjerne ha fler å spille med :)

 

aah ok, Sender deg en invite. Fra hearthstone så ingorer jeg alt av friends request da det er spam 99% av tiden.

 

Btw, er du den samme MythiC som jeg har på friendslista?

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-182691

Er det sjeldent/priviligiert å være med på alpha test, eller er det veldig mange som er blitt tildelt tilgang?

 

Jeg ser heller ikke poenget med spillet, det er bare et nytt moba, uten items, hmm, alt er dårligere enn på LoL. Jaja, fanboi out.

Lenke til kommentar

Gleder meg til Jaina, ventet lenge på en mage. Nova er forsåvidt en slags mage, men blir ikke helt det samme siden hun har stealth og tross alt skyter med våpen. Ring of Frost eller hva den heter så kul ut, elsket den når jeg spilte mage i Cataclysm (eller var det WotLK). Nå må bare Kael'thas komme som firemage så er jeg fornøyd.

 

Lost Vikings ser ut som en hero med ekstremt høy skillcap, litt sånn sc2 følelse med å måtte micro'e 3 forskjellige characters rundt omkring på mappet. Sikkert gøy for de som er god på multitasking :p

 

Litt mere forseggjorte maps kanskje, får de vi allerede har til å virke litt "generiske" med helt like minions, towers og mercs.

 

Håper ikke vi må vente helt til patchen 13 jan med å få dette, selv om jaina/thrall er god reklame for den dagen beta starter. De som har alpha mister ikke tilgang når beta kommer, trenger ingen ny invite.

Lenke til kommentar

 

Ser ut til at jeg møtte på deg i et game just nu, MysticoN :p

 

Bruker spillet noe slags matchmaking basert på lokasjon, eller er det helt random hvem du møter av folk?

 

Bare å legge meg til så kan vi spillet litt sammen:) Trenger den xp bonusen.

 

 

Har du noen BattleTag jeg kunne lagt til da eller :p? Fant den ikke her i tråden ser du.

 

Bare å legge meg til hvis noen andre vil spille, Konkulf#2554.

Lenke til kommentar

Nova skal nerfes, favorittheroen min.. Men det er fortjent, bursten er til tider helt latterlig, kan ta folk 100-0 på 2-3 sekunder (pinningshot, snipe, rewind, snipe) absolutt ikke gøy å spille mot.

 

Jaina kommer i neste patch sannsynligvis, trenger ikke vente helt til beta i januar :thumbs:

 

Skal foreløpig ikke være bans i draft mode, siden det er så få heroes i spillet. Det er dumt syns jeg, hadde vært greit å hvertfall kunne banne en for hvert lag. Så man slipper å se f.eks Tychus, Arthas og Tassadar i hver eneste match.

Endret av MythiC8
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...