Gå til innhold

Den gigantiske Heroes of the Storm tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som med ALT annet Blizzard lager ser dette høyinteressant ut for min del.

 

Har prøvd litt Dota 2, men miljøet der var så bedritent og elitistisk at jeg ikke gidder å kaste bort tid der, og jeg har kun sett litt LoL og HoN på SpillExpo i fjor (tror jeg det var).

 

Anbefaler deg ikke å teste HoN hvis du syntes at det var dårlig miljø i DotA 2.

Endret av killzoner
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei alle sammen! Jeg ville bare si at jeg har startet opp en Facebook-fanside for alle nordmenn som er interressert i Heroes of the Storm!



Jeg kommer til å dele nyheter, youtube videoer, og all informasjon relevant til spillet på siden! I tillegg blir det selvfølgelig diskusjoner om spillbalanse, heroes, valgene blizzard har tatt på mechanics osv! :) Håper å se deg der!



klikk her for å gå til fansiden!


Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...

Håper og satser på en beta key til dette. Spilte litt LoL men kom liksom aldi helt inn i det. Kan hende om Blizz gjør ting rett at dette blir noe jeg synes er morsommere :) Liker jo ideen bak denne typen ting, men har ikke klart å komme meg inn i det

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Nye showmatches mellom utviklerne, denne gang med day[9] som gjestekommentator

 

 

http://www.heroesofthestorm.com/en-us/news/12709720/create-your-own-heroes-commentary

 

Ligger også etpar developer q&a ute på twitch siden dems

 

http://www.twitch.tv/blizzheroes/c/3599133

 

Betaen virker vel ikke å være like rundt hjørnet, må sikkert vente hvertfall 2-3 måneder etter diablo expansionen er lansert

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Da har mmo-champion (eller curse nettverket om du vil) lansert en egen Heroes of the Storm side:

 

www.heroesnexus.com

 

Mye informasjon som er dataminet ut, også var det vel en lekket alphaclient for en uke eller to siden.

 

Kan for eksempel se skills og abilities på mange heroes, men virker som de forskjellige heroene fortsatt blir tweaket mye på.

 

Sparegris mount.. lol :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Sett på noen streams i dag og spillet virker rett og slett kjempe gøy. Mye av tingene jeg ikke likte med Dota og LoL ser ut til å være fikset i dette spillet. Liker spesielt at de har større fokus på lagspill og i mindre grad enkeltspillerene sine prestasjoner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...