Gå til innhold

Den gigantiske Heroes of the Storm tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er du en iherdig Heroes of the storm spiller som er relativt høyt rangert (15+) og vil spille på enda høyere nivå? Da er dette noe for deg.

 

GamersLeague eSport er i gang med å forme et HOTS lag som etter planen skal konkurrere i norge og europa etter hvert. Målet er å komme i gang med teampracc så snart som mulig slik at laget kan være satt 100% til sommeren og vi kan da fokusere på å gjøre det bra i Høstsesongen.

 

Det kreves en del aktivitet fra din side som spiller for å kunne delta i dette laget. Vi forventer at snittet med spilletid ligger på bortimot 4 timer om dagen og at du er villig til å ta imot kritikk og råd for å bli bedre. Dersom det viser seg at du er 1 av de 5 vi sitter igjen med i høst så kommer GamersLeague eSport til å sørge for reisestøtte og litt andre goder til deg og resten av laget slik at dere kan reise i europa.

 

Høres dette spennende ut for deg så ta gjerne kontakt: [email protected] (Zarotan#2183)

 

Mvh

Kim-Erik Aanes

GamersLeague eSport

Lenke til kommentar

Har spilt dette ganske mye de siste dagene med et par kompiser og må si det appellerer mye mer til meg enn LoL og DOTA2. Jeg var i bunn og grunn skeptisk til MOBA sjangeren etter å ha prøvd det meste den har å tilby men må virkelig si at jeg har endret mening.

 

Dette spillet er på mange måter mye mer intenst ettersom det er mye mindre laning og mer fokus på teamfights og objectives. Jeg liker karakterene veldig godt, hvertfall de fleste, men her er det nok en god del balansering som må til for å dra opp noen av de som er svakere.

 

Hvis jeg kan komme med en smule kritikk på spillflyten sålangt i betaen så er det at den beste strategien i 90% av tilfellene er å rulle igjennom kartet med hele laget på slep og høvle over det andre laget. Dette inntreffer hvertfall fra midgame og utover. Dette gjør også at en del av spesialist karakterene ikke får utnyttet potensialet sitt, som f.eks Azmodan og Abbathur.

 

Kritikk til side, jeg må også rose miljøet i spillet sammenlignet med andre MOBA'er! Det er definitivt mye mindre krasse personangrep og folk som ragequitter i dette spillet sammenlignet med de andre. Matchene er også mye bedre lengde hvertfall for meg.

 

Dette er nok et spill jeg kommer til å spille en god del fremover, og håper Blizzard prøver å gjøre dette til en stor suksess i MOBA markedet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...