Gå til innhold

Den gigantiske Heroes of the Storm tråden


Anbefalte innlegg

Blir F2P, tenker dere abbo, eller selve spillet.

Vurderer å kjøpe den pakka, 315 kroner er jo ingenting i den store sammenheng, men hvis man må kjøpe på release igjen også så er det litt unødvendig.

I følge det jeg har lest blir det ikke flere wipes av kontoer.

Og i de tilfellene der det har sjedd tidligere har man fått igjen det man betalte.

 

Kjøpte selv nexus bundle og 30dagers stim pack.

Endret av Svar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte dette spillet nå nettopp, blir å spille i morgen.

har ikke spilt det før, men har spilt Dota og lol en del. Har lest litt på heroesfire.com med builds etc.

 

Virker som en bra side. Er det noen andre sider som er bedre?

Uansett add meg. henrikhoe#2756

 

Er forøvrig 26 år, så fint hvis du ikke er 12 :p

Lenke til kommentar

Bare av å spille tutorialen nå så er jeg sykt hype for å spille i morra. Gsync og 144hz var også utrolig digg, selvom spillet ikke på noen måter er dødspent, men ja

 

Gleder meg til i morra!

 

Eneste jeg har merka er at det ene kortet mitt virker som det idler bare. Støtter ikke spillet sli enda?

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

har nå spilt en stund, ble mer morro etter at det kom i beta synes jeg.

Jeg kan ikke skryte på meg å ha spilt mye slike spill, ,men jeg har spilt litt LOL, men gikk lei det rimelig fort.

Mest fordi i LOL, etter min smak, er det alt for mye grinding uten mening.

Det jeg mener er at der må man sanke gull, for å kunne kjøpe stæsh, som gjør at man blir bedre i inneværende kamp og i neste kamp er det back to scratch.
Synes sånn type grinding er kjedelig egentlig.

Grinding i wow er greit, der får man ihvertfall en permanent reward.

 

 

Sånn sett synes jeg hots er mye mer morro, ingen inviduelle levels i kampene, ingen gear grinding, mye mer team orientert osv :D

 

 

henrikrox: Hvem vet, men jeg tror ikke hots er/blir det mest kravstore spillet.

Jeg kjører på en iMac27", siste modell, ikke 5K modellen, med det største skjermkortet man kan ha i en iMac (i7, 16GB ram osv osv) og jeg kjører på ultra og har stort sett ikke noe problemer med lag osv.

Lenke til kommentar

Har spilt 3 matcher nå, og jeg digger det. Når heroes of the storm kom, trodde jeg ikke at jeg skulle like det pga null items, null last hits, men det er egentlig ting som har irritert meg.

 

Nå er det mye mer action, og med kjente karakterer fra blizzard universitet. 2 av kampene vant jeg, vi snakket sammen og spilte på lag, det var veldig gøy. Den gangen jeg tapte var det 2 stk som whina konstant, og ikke gadd å sammerbeide.

Så ser for meg at det hadde vært kult å spille med folk her inne, så blir det litt mer sammarbeid.

 

Noen som vet hvorfor jeg fikk wonder billie mount med founders pack? har ikke brukt ekte penger i storen, men kjøpte jo founders pack. Har dog fått 2 forskjellige mounts

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

"gg", "GG", "gg!" og "GG!" er visst det eneste som går igjennom til det andre laget, og det er kun etter at core har blitt ødelagt. Jeg tror jeg leste det i patch notes eller uoffisielle patch notes her om dagen, men jeg finner ikke igjen linken nå.

 

Edit: http://us.battle.net/heroes/en/forum/topic/15700316110#1

Udokumenterte patch notes var det. Står under general.

Endret av Blodappelsin
Lenke til kommentar

"gg", "GG", "gg!" og "GG!" er visst det eneste som går igjennom til det andre laget, og det er kun etter at core har blitt ødelagt. Jeg tror jeg leste det i patch notes eller uoffisielle patch notes her om dagen, men jeg finner ikke igjen linken nå.

 

Edit: http://us.battle.net/heroes/en/forum/topic/15700316110#1

Udokumenterte patch notes var det. Står under general.

takk :)

Lenke til kommentar

Hvor mye gull får man får 35 Euro i spillet? Hvis man i hovedsak betaler for tilgang til betaen så kan jeg like greit vente til det blir lansert. Kan ikke si at jeg bryr meg så veldig mye om skins, så da kan jeg heller spytte inn noen kroner etter lansering hvis det gir mer hensikt.

Lenke til kommentar

Kan ikke kjøpe gull i spillet.

 

Raynor koster 3,99 USD

Diablo 7,49 USD

Tyrande 7,49 USD

 

Det er ca 17 Euro of for de 2500 gull kan du f.eks kjøpe Lili som igjen ville koste deg noen euros samt at du får en spesiel mount som "få" har.

 

Men i hovedsak betaler man får å få spille med en gang, kan du vente så er det et bedre valg. Hadde ikke jeg hatt tilgang til å spille hadde jeg kjøpt denne pakken uten å tenke på det. Stor koser meg i spillet.

 

Kan hende noen av de prisene jeg nevner her er feil, er på jobb og har ikke tilgang til å starte spillet. Googlet prisene.

Lenke til kommentar

Hvor mye gull får man får 35 Euro i spillet? Hvis man i hovedsak betaler for tilgang til betaen så kan jeg like greit vente til det blir lansert. Kan ikke si at jeg bryr meg så veldig mye om skins, så da kan jeg heller spytte inn noen kroner etter lansering hvis det gir mer hensikt.

 

$1=€1 i Heroes shoppen..

 

Heroes priser i gull vs penger:

10 000g - €10 (€1=1 000g)

7 000g - €8,50

4 000g - €6,50

2 000g - €4 (€1=500g)

 

Hvis idèen er å få mest mulig gullverdi ut av pengene, ser man helt tydelig at det lønner seg og kjøpe de dyreste heroene for penger, og de billigste for gull.

 

Ser du utelukkende på de 3 heroene som følger med founders pack får du heroes verdt (7k+7k+2k) 16k pluss 2 500 gull for de 35 euroene. Venter du kan du heller kjøpe de tre €10 heroene du har mest lyst på og få 30 000g "verdi" for €30.

 

Så må man jo bare avgjøre om 3 skins, 1 mount og øyeblikkelig tilgang er verdt forskjellen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...