BenRedicFyFazan Skrevet 23. oktober 2013 Skrevet 23. oktober 2013 (endret) Jeg kjøpte nylig en HTC One mini. Telefonen passer meg perfekt på alle måter, bortsett fra en j"¤#% irriterende ting: den hakker og virker "sluggish". Sammenligner jeg med Galaxy S2'en min, er denne vesentlig mer snappy. F.eks. hakker youtube-filmer i full HD så mye at det er umulig å se på. Får jeg en SMS og trykker på varslingen i notifications, tar det oppimot 5 sekunder før jeg får lest meldingen, og ytterligere 1,5 sekund før swiftkey lar meg skrive. Er der flere enn meg som har denne erfaringen? (HTC One mini, ikke rootet, kjører Android 4.2.2 med stock Sense UI). Endret 23. oktober 2013 av BenRedicFyFazan
fflex Skrevet 23. oktober 2013 Skrevet 23. oktober 2013 Den kommer vel med Android 4.2.2 som standard? Kollega som har HTC One Mini som er storfornøyd iallfall.
BenRedicFyFazan Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter Skrevet 23. oktober 2013 Den kommer vel med Android 4.2.2 som standard? Kollega som har HTC One Mini som er storfornøyd iallfall. Selvfølgelig skulle det stå 4.2.2, du har helt rett! Har rettet opp førsteposten med riktig versjon av Android. Kollegaen din har ingen tegn til at telefonen virker treig?
MrMidget Skrevet 24. oktober 2013 Skrevet 24. oktober 2013 Anbefaler deg til å restarte telefonen helt (altså power knappen, start på nytt og ikke bare "slå av")Om dette ikke hjelper prøv å still telefonen tilbake til original. Dette gjøres via settings eller ved å holde power knappen+volume ned i noen sekunder.Telefonen skal absolutt ikke oppleves som sluggish\hakking som du sier. Den skal og går som normalt mye mer silkeglatt enn en gammel S2 Lykke til
BenRedicFyFazan Skrevet 24. oktober 2013 Forfatter Skrevet 24. oktober 2013 Anbefaler deg til å restarte telefonen helt (altså power knappen, start på nytt og ikke bare "slå av") Om dette ikke hjelper prøv å still telefonen tilbake til original. Dette gjøres via settings eller ved å holde power knappen+volume ned i noen sekunder. Telefonen skal absolutt ikke oppleves som sluggish\hakking som du sier. Den skal og går som normalt mye mer silkeglatt enn en gammel S2 Lykke til Takk for innspillet, Emaldiom. Jeg forsøkte å slå den helt av (holdt inne på-knappen i 10 sek), og dette ser ut til å ha hjulpet. Det er faktisk mye smidigere nå. Er ikke helt fornøyd, hadde trodd en relativt ny og moderne smarttelefon i dag skulle kjøre Android mykere. Kanskje det er Sense som gjør det.
MrMidget Skrevet 1. november 2013 Skrevet 1. november 2013 Takk for innspillet, Emaldiom. Jeg forsøkte å slå den helt av (holdt inne på-knappen i 10 sek), og dette ser ut til å ha hjulpet. Det er faktisk mye smidigere nå. Er ikke helt fornøyd, hadde trodd en relativt ny og moderne smarttelefon i dag skulle kjøre Android mykere. Kanskje det er Sense som gjør det. Den skal kjøre uten noe form for hakking eller lugging i menyer.. Vil dermed tro at det må være en feil på telefonen din som medfører dette. Ville levert den inn til reparasjon og fortelle om problemene. Du må nesten bare håpe at den personen du leverer den til noenlunde veit hva han driver med og faktisk ser problemet..
BenRedicFyFazan Skrevet 13. november 2013 Forfatter Skrevet 13. november 2013 Den skal kjøre uten noe form for hakking eller lugging i menyer.. Vil dermed tro at det må være en feil på telefonen din som medfører dette. Ville levert den inn til reparasjon og fortelle om problemene. Du må nesten bare håpe at den personen du leverer den til noenlunde veit hva han driver med og faktisk ser problemet.. Fikk bytta telefonen i en ny en, og nå er responsen bedre. Grunnen til at jeg bytta den forrige telefonen, var at jeg måtte klemme bakplata hardt inn når jeg pratet, for at personen i andre enden skulle høre meg (jeg hørte). På den nye telefonen, er det ofte at jeg hører den andre personen, men at han ikke hører meg. Ringer jeg opp igjen, fungerer det som det skal. Er det andre som har opplevd tilsvarende?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå