Gå til innhold

Den store Grand Theft Auto Online tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Races er virkelig ca 0 moro med hvor fucked man er om man blir dyttet litt av en annen bil.

bittelitt enig ja...det værste er at jeg ennå har til gode å bli forbikjørt el.l. uten at tulling absolutt måå prøve å få meg av veien...hvorfor kan man ikke bare kjøre clean, ihvertfall en gang i blant? :)

Eneste motivasjonen her er å vinne nok løp til å kunne kjøpe div. oppgraderinger til bilene.

og ikke minst, man får bra med penger og "poeng" til levling gjennom å race, selv når man bare havner på 4-5. plass.

Ser mer og mer hvor demotiverende det vil bli å få 500k slengt i fanget gratis..mye morsommere å jobbe seg til penga..

 

 

Bortsett fra det, er overasket over hvor gøy jeg synes onlinespillet er.. har bare spilt noen timer og er level10.

Det er absolutt mye gøye missions, spesielt der man er 3 eller 4 som skal samarbeide om oppdraget.

 

Fikk akkurat sms`n fra Simeon med en liste biler han vil ha fraktet ned til kaia..

får man automatisk "et pling" når man setter seg i en av disse bilene og ev. et ikon på kartet som viser hvor Simeon er?

Lenke til kommentar

Jo seff, men da mister man fem hundre av verdien =( .

Maximalyd: lyst å spille litt i dag? Fra sånn tre og utover blir det spilling på meg, kunne tenkt meg å ranke til nitti i dag. Golf, DM, missions.. Whatever =) .

Joda, alt koster jo...hehe. Koster å være kar, sier dem. :p

 

Ja, vi kan godt det. Har aldri prøvd golf, så det kunne vært kult. :) Og mission hadde vært greit også. Som du sier...whatever. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hehe nemlig =p

 

mag: slapp av, det er over nå. Forstyrret vi den raske utviklingen i tråden for deg?

 

OK litt mer seriøst; kameraet humper absurd mye opp og ned når jeg kjører fort. Dette er ikke normalt, noen anelse hva det kan være?

Endret av Slai
  • Liker 1
Lenke til kommentar

synes det er utrolig tungvindt å gå til et mission for så å auto-invite folk..

Det er som regel aldri noen som joiner..?

 

samme med Rockstar playlists - tenkte jeg skulle ta de 6 første der man skal fly av ymse slag. Fikk med meg en annen spiller på første løpet men så ble jeg alene og ingen hadde joina etter 10min..

 

Join-random quickjob er eneste jeg har fått til å funke skikkelig, men da vet man jo aldri hva man får..

 

noen som har tips til hvor man får best online flyt?

Lenke til kommentar

synes det er utrolig tungvindt å gå til et mission for så å auto-invite folk..

Det er som regel aldri noen som joiner..?

 

Beste er å avtale med andre. Enten noen du kjenner, eller her. Og ta oppdrag sammen. :) Funker dårlig med villt fremmede som gjerne er fjortisser som bare er ute etter å drepe deg.

 

 

Jeg er også med ! PS3 her.. har et spørsmål.. Hva har dere brukt deres penger på så langt?

 

Lett modifisering av 2 biler, en 6-bilers garasje...og hauger med amo. Håper å kunne kjøpe en leilighet idag. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...