Gå til innhold

Den store Grand Theft Auto Online tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Irriterer meg mer at ikke Auto Aim er default i gta online, eller at pvp/freeroam ikke er forced free aim..

 

Og at mange brett har alt for mange spillere maksimalt, som feks Concrete. DM med 16 stk der er useless. Maks 10 hadde vært greit.

 

Og at man bør kunne velge tillatte våpen (feks opp til og med assault rifles) i menyen før man starter en DM.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Irriterer meg mer at ikke Auto Aim er default i gta online, eller at pvp/freeroam ikke er forced free aim..

 

 

jeg har ikke sett etter dette i innstillinger selv, men er autoaim virkelig mulig i MP?

Jeg er ikke glad i autoaim og har hatt det av gjennom SP, men om man kan bruke det i MP føler jeg det nødvendig for å ha noen som helst sjans i freeroam osv når de samme tullingene kommer etter meg...

 

jeg håper ikke autoaim er mulig i MP? Det ville vært for dumt :hm:

Lenke til kommentar

Country: du spiller bare med de som har samme siktevalg som deg selv. Dvs spiller du med assisted aim spiller du med de som spiller assisted aim, spiller du traditional gta spiller du med de som har det, og spiller du med free aim spiller du med de som har det.

Hvis du joiner et game som har en annen innstilling enn det du har vil spillet si fra om at ditt siktevalg vil endres om du ønsker fortsette.

Du kan kun stille dette valget i SP, og er grået ut i Online.

Lenke til kommentar

Country: du spiller bare med de som har samme siktevalg som deg selv. Dvs spiller du med assisted aim spiller du med de som spiller assisted aim, spiller du traditional gta spiller du med de som har det, og spiller du med free aim spiller du med de som har det.

Hvis du joiner et game som har en annen innstilling enn det du har vil spillet si fra om at ditt siktevalg vil endres om du ønsker fortsette.

Du kan kun stille dette valget i SP, og er grået ut i Online.

okey? fett(:

 

jeg går da ut ifra at når jeg nå har begynt å spille med crew, altså stor sannsynlighet for at noen i crewet har annen aiming enn meg, så vil jeg fra tid til annen havne i en autoaim-session?

hvordan har de løst dette, ved å gi meg en beskje om det?

Endret av Countryman
Lenke til kommentar

Ja, de advarer om at ditt aiming-valg vil endres når du joiner.

Det vil ikke reversere til ditt valg etter endt mission heller.

Hvis du har FA og joiner et mission med AA, endres du til AA, men etter oppdraget har du fortsatt AA for some reason.

Så må du inn i SP for å endre igjen.

Lenke til kommentar

Ja, de advarer om at ditt aiming-valg vil endres når du joiner.

Det vil ikke reversere til ditt valg etter endt mission heller.

Hvis du har FA og joiner et mission med AA, endres du til AA, men etter oppdraget har du fortsatt AA for some reason.

Så må du inn i SP for å endre igjen.

Hmmm...ok skjønner...

 

Det lureste er, når spillet starter, er å loade SP for så å sette over til AA og deretter loade seg inn i MP igjen da, for å unngå bakdeler når man møter alle gærningene..

 

men det kommer jeg ikke til å gidde da det ødelegger skyteopplevelsen..

 

uansett, kjekt å vite, takk skal du ha :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...