Gå til innhold

Den store Grand Theft Auto Online tråden.


Anbefalte innlegg

Jeg har brukt 391k på den beste leiligheten i min mening, og brukt bittelitt på bilen man får med første garasjekjøp, samt enorme mengder på ammo og våpen, og en fullt modifisert Akura (tror jeg den heter) motorsykkel.

Ellers... Medical bills, klær, haircuts, etc.

Men meste forsvant i leilighet og ammo/våpen.

 

Edit: og såklart en BMX =p

Endret av Slai
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Viguz: du får dem for ganske lite. Sånn 20k tror jeg, om ikke billigere. Husker ikke levelen, men er ikke veldig høyt.

Skøyæru?

billigste jeg har sett kosta vel 140k eller no men det var muligens med leilighet..(?)

hva trenger man lelighet til egentlig? skifte klær? :rofl: noe mer?

 

Tror jeg skal kjøpe en garasje etterpå jeg..en billig en, bare for å få litt veksling i bilkjøringa

Lenke til kommentar

De dyreste leilighetene har også 10-bils garasje, og jeg har to motorsykler, gratisbilen og merryweather sin jeep allerede, og da har jeg ingen av de kule bilene (adder/osv), så man får god bruk for plassen.

 

Ellers trenger man visstnok et planning room til Heists kommer, men for øyeblikket er det ikke store nytten. Kan se på andre spillere som er på serveren din på tv =p

 

Du får også garasjer til et slikk og ingenting som holder to biler.

 

Så tibils garasje er jo bra.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Kjøpte leilighet på Del Perro Heights til 205K. Den er helt lik den til 400K, og har også en 10-bilers garasje.
Ser ikke helt vitsen med å bruke 195K ekstra på akkurat samme leiligheten.

Ellers har jeg en Elegy, Sandking XL (Crew bil), Dominator, Oracle 2 og Sheriff SUV som beste biler.
Er ikke lett å legge fra seg når man spiller med kjente og crew.

Lenke til kommentar

Ellers har jeg en Elegy, Sandking XL (Crew bil), Dominator, Oracle 2 og Sheriff SUV som beste biler.

Er ikke lett å legge fra seg når man spiller med kjente og crew.

 

Sandking'en er forferdelig dårlig da. Nesten umulig å rygge for å komme unna. Bare spinner. Har også den, men den går ikke under kategorien "Beste biler" hos meg.

Lenke til kommentar

Kjøpte leilighet på Del Perro Heights til 205K. Den er helt lik den til 400K, og har også en 10-bilers garasje.

Ser ikke helt vitsen med å bruke 195K ekstra på akkurat samme leiligheten.

 

 

Skulle absolutt vært flere forskjellige utseender til leilighetene. Er litt latskap å lage en hel haug med leligheter mens det bare er 3 forskjellige utseender. Uansett så er eg spent på den DLC som kommer i starten av November, kanskje motivasjonen kommer tilbake for min del.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde en litt artig episode igår da jeg skulle teste litt online med et 2-manns crew..

Forkjøla og sliten, litt kort i lunta som jeg var kunne jeg ikke forhindre å bli fly forbanna da en gjeng idioter drepte meg/sprengte bilen bilen min 5-6 ganger på rad i løpet av 3 min...skrudde av xboxen og satt meg frustrert tilbake i sofaen...

Så ringte crew-kompisen min og lurte på hvorfor jeg forsvant?? Det var han som skulle ha det litt gøy og hadde sendt merc`s etter meg noen ganger sa han og lo...

 

Dårlig gjort men klarer ikke la vær å glise av det nå :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...