Gå til innhold

Den store Grand Theft Auto Online tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Logget inn for å se om karakteren min fortsatt var slik den var sist jeg så den, og ble minnet på hva jeg liker med gta online egentlig.

 

Spawnet i bilen min og sjekket kartet for å se hvem i crewet som var på serveren og så dem kose seg rundt airfields til TPI, og så et crew attack like ved der jeg spawnet, og tenkte "hvorfor ikke få 500rp og et par tusen dollar". Drepte gjengen og hadde veldig lite liv igjen pga min idiotiske Rambo approach. Plutselig hauger av skudd rundt hodet mitt og jeg ser en hvit sirkel på minimapet rett ved meg mens jeg snur meg rundt. En liten blond frøken med en UZI stormer mot meg, og unbeknownst to her; kulene fra min assault rifle.

Så forlot blondinen spillet.

Så logget jeg av.

 

Fem minutter moro.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Characteren min har nå mistet sine armer, fingre er der fremdeles men resten mangler.. :p har vært slik ved 3 forskjellige anledninger og er slik fremdeles, litt latter når man racer med Akuma'n og på survival men det er vel en del av gta at det skal være artig.
Kan poste bilde hvis noen vil se..

Lenke til kommentar

En ting som hadde hjulpet veldig med å holde leveling motiverende er at man får mye tregere unlocket de forskjellige type våpen. Nå får man det meste innen lvl 30. Altfor tidlig, smg skulle vært lvl 40, nå er det rundt 10? Sniper lvl 70, nå lvl 21. Da hadde man ting på se frem til hele veien

Lenke til kommentar

Ja de kunne låst ting opp tregere, men såklart hadde det gjort at folk hadde følt et grindepress. Er alltid en flipside =( .

 

Gleder meg til heavy sniper på 90, men er fullstendig klar over at den neppe er særlig annerledes enn den jeg fikk på 21. Statistikkene er ganske like.

Men merker jeg har lite grunn til å bruke en smg eller pistol noensinne.

Du har liksom shotgun for close combat, assault rifle for long ranges, og en sniper for ekstreme distanser, samt granatkaster/rocket launcher for the Fuck of it, og granater/stickies for det man bruker slikt til. SMG og pistoler er ikke noe vits, liksom.

 

Bruker sjelden noe annet enn assault rifle og shotgun i pvp selv, merker jeg.

 

Tar jeg feil?

Lenke til kommentar

Er det noe form for lojalitetsprogram om man handler mye hos en spesifikk Ammu-Nation? Eller er det så enkelt at varer blir billigere når man leveler opp (dette høres jo litt bakvendt ut ettersom man som regel tjener mer penger jo høyere level man har).

 

Jeg kunne sverget på at sticky bombs kosta $600 før. I går kosta den rundt $500 (ikke et rundt beløp) hos den A-N like ved Simeon. Det var såpass sent at jeg ikke orka å kjøre til en annen for å sjekke der. Jeg var der inne sammen med en kompis og jeg hørte han bak kassa si noe ala "You are entitled to our loyalty discount" (usikker på om han sa det til meg eller kompisen min). Er dette bare noe random jibberish han sier eller får man faktisk rabatt om man handler mye på ett sted?

Lenke til kommentar

Mulig det er rom for utbygging? Du har også special edition våpnene der, Desert Eagle og bullpup shotgun. Sikkert de der beach bum greiene og når det kommer.

Hagla får du jo for å joine social club, så den veggen er jo special.

Endret av Slai
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Begynte just å spille med en kamerat, vi er under level 10.

Men et par spørsmål:

1. Hvordan spiller vi sammen hele tiden?

Nå er det slik at vi gjør en job, så blir vi kastet ut i hver sin server igjen. Så må vi joine hverandre etter hver gang...

2. Er det virkelig så dårlig utvalg av jobber? Må jo ringe disse to folka hele tiden og få to helt like jobber hele tiden.... Resten er jo bare slik at vi spiller mot hverandre, og da får bare en penger / xp

Lenke til kommentar

Det blir bredere utvalg etterhvert, men er mye "dra til X og hent Y", om det er Coke fra Ballas eller et militærhelikopter fra army base.

Dere kan også kjøre races mot hverandre, da får begge to en del. Og survival etter level 15.

Så er det jo golf og tennis og parachuting og slikt og.

 

Når dere er ferdig med et oppdrag, velger dere Freeroam fra menyen hvor du kan velge neste mission, eller backer dere ut med back+confirm?

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...