Gå til innhold

Den store Grand Theft Auto Online tråden.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

elsker når du har tjent cash og kjøpt deg eiendom, du har planer om å legge deg... men serverene er nede så du får ikke savet...

Du kommer hvertall inn! Selv har jeg prøvd aktivt; LES: konstant, å komme meg inn uten hell. Har sikkert restarta xboxen 10 ganger, og selve spillet 40 ganger.

Skrevet

elsker når du har tjent cash og kjøpt deg eiendom, du har planer om å legge deg... men serverene er nede så du får ikke savet...

Saver ikke spillet automatisk ved Online?

Skrevet

For meg gikk det på det andre forsøket idag. Fulgte et tips fra en på gtaforums om at du måtte ta ut batteria av kontrollen etter du går online, så vente til du hører at ting skjer i bakgrunnen. Funka bra det, dog tviler at batteriene har noe med muligheten for å komme online, men det er en fin liten gullerot for de som er desperate.

Skrevet

Kjipt å ikke komme inn. Var å forvente masse bugs og at serverne slet, men håpet nå i det minste å få prøve. Litt rart å lansere det samtidig for alle? Ville det ikke spart dem masse trøbbel å feks lansere det i USA noen dager før Europa, for så å ta det i Asia/Australia?

Skrevet (endret)

Har kommet meg forbi hele tutorialen 2 ganger, og begge gangene har spillet fryst og slettet fyrene mine. Utrolig irriterende. Sikkert laget meg nye folk minst 20 ganger i dag. Rimelig lei intro videoen for å si det sånn :(

Endret av Rons0
Skrevet (endret)

Kjipt å ikke komme inn. Var å forvente masse bugs og at serverne slet, men håpet nå i det minste å få prøve. Litt rart å lansere det samtidig for alle? Ville det ikke spart dem masse trøbbel å feks lansere det i USA noen dager før Europa, for så å ta det i Asia/Australia?

Hva med Afrika? :p

Endret av neeeeii
Skrevet

Saver ikke spillet automatisk ved Online?

Kun når serverene er online, ellers nei.

Altså du kan joine ett spill når serverene er oppe, så går de ned og du avslutter = taper alt du har gjort.

Skrevet (endret)

nå funker online fint for meg hittil.. kommet meg gjennom intron, race og drug greia ihvertfall

Endret av Protrik
Skrevet (endret)

Wici: men neppe det som har skjedd fra serverne gikk ned og til må dersom man logger av før de er oppe igjen.

Støtte forresten på noe rart in game; jeg skulle ta av meg maska mi etter det første ranet man skal gjøre, og den nektet komme av. Var som i The Mask.

Endret av Slai
Skrevet

Merker jeg begynner å bli litt irritert nå. Har fortsatt ikke fått prøvd online delen grunnet "failed to host online session" og Claudia serveren er nede....

Jaja, får vel bare vente en ukes tid

Skrevet

Etter hva jeg har forstått fra flertallet på gtaforums skal alt være lagret, bare utilgjengelig.

Håper det. Jeg var så heldig å få spille uforstyrret fra kl 14 til nå, hadde vært kjedelig å miste alt.

Skrevet (endret)

Ah spar meg. Har ikke du barne-tv eller noe å gå å se på? Du har jo en stund fremstått som mindre intelligent her.

Unnskyld meg. Send meg en PM med hva du mener med at jeg er mindre intelligent.

Endret av neeeeii
Gjest Slettet-aNZFa3
Skrevet

Får bare "Timed out joining session." (Spiller på PS3), jeg har prøvd alle session typene, flere ganger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...