Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor mange gutter har en jente ligget med før hun er løs?


Anbefalte innlegg

Like mange som hva en gutt må. Og jeg tipper dem fleste gutter ikke ser på en annen gutt som "løs" pga han har ligget med mange jenter.

 

Men dem aller fleste er i mangel av bedre ord misunnelig og ofte ser litt opp til disse dame magnetene.

 

Så en jente i mine øyne kan ligge med så mange hun vil uten å bli "løs". Men ordet løs i denne sammenhengen er vel noe mest jenter sier bak ryggen på hverandre. Eller gutter som har et enveis tunnel syn på ting.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke dette med at en kan føle at kjæresten er "brukt opp", selv om det er en fryktelig stygg ting å si, en ærlig følelse, egentlig? Alle ønsker jo å føle seg spesiell hos kjæresten sin. At man er en av få som kjæresten finner "spesiell nok" til å være med på den måten. Hvis kjæresten har ligget med uforholdsmessig mange i forhold til alderen, er det vanskelig å oppnå den følelsen.

Det er vanskelig å føle seg spesiell sammen med noen som likevel ligger med alle.

Lenke til kommentar

Er ikke dette med at en kan føle at kjæresten er "brukt opp", selv om det er en fryktelig stygg ting å si, en ærlig følelse, egentlig? Alle ønsker jo å føle seg spesiell hos kjæresten sin. At man er en av få som kjæresten finner "spesiell nok" til å være med på den måten. Hvis kjæresten har ligget med uforholdsmessig mange i forhold til alderen, er det vanskelig å oppnå den følelsen.

 

Det er vanskelig å føle seg spesiell sammen med noen som likevel ligger med alle.

Jo man skulle jo tro det, hvor irrasjonelt man enn kan mene det er så skulle jeg tro de fleste ønsker å være spesiell, og ikke liker tanken på kjæresten sin sammen med andre. Så skulle man kanskje tro at en person, gutt som jente, som lever etter "ny helg ny seng"-prinsippet vil ha litt større problemer med å snu vanen om de havner i forhold, og at det kanskje er forskjell hva sex betyr for de forskjellige typene.

 

Som sagt tror jeg det som oftest er slik at gutter liker løse jenter, men gjerne ikke er interessert i noe fast forhold med slike jenter, mens jenter rett og slett missliker løse jenter, og min erfaring er at det først og fremt er andre jenter som baksnakker løe jenter. På den annen side kan det ofte virke som jenter liker gutter som får seg mye og som andre jenter vil ha. Som en kompis av meg sier, "jenter liker gutter som lukter mus".

Lenke til kommentar

En ting er gutter og jenter. En annen ting er mann og kvinne, er vel ingenting som slår en erfaren kvinne i senga...eller en mann for den saks skyld.

 

Og dette med å snu vaner synes jeg er litt rar vinkling. Vi har vel alle sex pga det er godt og spennende med nye mennesker. Men om en finner en som en blir forelsket i og som en kan dele så mye mer med OG ha sex med..hva er bedre en det? Samme pokker hvor mange hverken mannen eller kvinnen har ligget med vel.

 

Hvor mange en ligger med er en privat sak, rykter og hva andre slenger bak ryggen på hverandre er vel ikke noe folk i all alvorlighet bryr seg om? Om en ikke er 13 år eller er mindre utviklet i hode?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Og dette med å snu vaner synes jeg er litt rar vinkling. Vi har vel alle sex pga det er godt og spennende med nye mennesker. Men om en finner en som en blir forelsket i og som en kan dele så mye mer med OG ha sex med..hva er bedre en det? Samme pokker hvor mange hverken mannen eller kvinnen har ligget med vel.

 

 

Som sagt, jeg vet ikke, men jeg ville synes det var rart om det ikke var en sammenheng mellom hvor løs man er og hvor trofast man er. Eller for å si det på en annen måte, om man har til vane å ha sex med nye veldig ofte vil jeg tro det vil være større sjanse for å snuble underveis, uten at man er noe dårligere menneske osv. i utgangspunktet.

Lenke til kommentar

Kan jeg svare på spørsmålet uten å måtte lese disse seks sidene med diskusjon? Jeg gjør det uansett.
Jeg bryr meg ikke i det hele tatt om hvor mange menn damer har ligget med, og dømmer ikke folk som løse eller ei uansett. Har selv hatt.. ganske mange one nights, og jeg føler meg ikke mindre attraktiv av den grunn -- akkuratt som en jente ikke er mindre attraktiv av å ha ligget med flere menn. Folk må bry seg mindre, og disse kjønnsspesifike merkelappene og fornærmelsene bør ikke brukes. :)

Lenke til kommentar

 

Som sagt, jeg vet ikke, men jeg ville synes det var rart om det ikke var en sammenheng mellom hvor løs man er og hvor trofast man er. Eller for å si det på en annen måte, om man har til vane å ha sex med nye veldig ofte vil jeg tro det vil være større sjanse for å snuble underveis, uten at man er noe dårligere menneske osv. i utgangspunktet.

Eeeller, at man ikke har truffet den rette enda, og at når man treffer den rette så slår man seg til ro.

 

Har man hatt seg med én eller er jomfru når man treffer den rette, så er det vel ganske stor sjanse for at man begynner å lure på om man gikk glipp av noe ved å aldri har prøvd noe annet.

Lenke til kommentar

Er du en kvinne som har mye sex, er du så åpen og hensynsløs at du kan bli hatt sex med av hvem som helst--dette er en "dårlig egenskap".

 

Hvorfor i alle verden er det hensynsløst? Tvert imot, de hensynsløse må da vel være alle de kresne damene som synes at helt vanlige gutter ikke er bra nok for dem. Hvis en dame ville ha sex med meg i ungdommen så synes jeg definitivt at hun var av det "hensynsfulle" slaget.

 

Geir :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har avlevert MITT syn på saken tidligere, men jeg føler det er på sin plass fra tid til annen å presentere en liten bit av mitt syn på kvinner. JEG gir i all hovedsak FAEN i hvor mange sexpartnere eller kjærester ei jente/dame/kvinne (velg etter egen oppfatning) har hatt. Skal jeg ha en preferanse der vil jeg helst ha ei snelle med erfaring, men om dama har INITSIATIV kompenserer det langt på vei for manglende erfaring. Jeg kommer nok aldri til å se ned på ei snelle pga. antall sexpartnere. Det tror jeg at jeg har bevist, i alle fall for meg selv og de som betyr noe. Jeg håper virkelig vi kan bli kvitt denne middelalderske stigmatiseringen av kvinner som har et rikt og variert sexliv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Selvsagt er hvor mange en har ligget med en privatsak. Men har en ligget med halve byen, må en tåle at noen av de som kunne ha vært potensielle partnere ikke lenger er interessert.

 

Har en ligget med halve byen, har man vel antagelig vært igjennom det som er av potensielle partnere. Den halvparten som er igjen er vel de som ikke får noe uansett, og istedet sitter på internettforum og definerer hvem som er løse... :p

 

Geir :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har veldig lyst til å skrive at det å ha sex med så mange man vil er en frihet man skal få ta seg uten å bli definert som tøs/mannehore, men etter å ha tenkt litt på det så har det faktisk noe å si for min del.

 

Det magiske tallet for meg er faktisk 7 partnere når man er i begynnelsen av 20-årene (selv om jeg har langt færre). Og 15 når man er i slutten av 20-årene.

Lenke til kommentar

Er det lov å spørre hvordan du havnet på akkurat de tallene? Hvor mange-og-tyve år må man være før man begynner på den åttende? Og jeg som er 56, kan jeg ha hatt 16 eller flere?

 

Geir :)

Det er tallene som datt ned i hodet mitt når jeg begynte å tenke på hva jeg faktisk er komfortabel med uten at jeg føler at en eventuell kjæreste er "oppbrukt". :) Det å lage seg sånne "tall" er i bunn og grunn helt idiotisk, og jeg har ikke tenkt meg til hva som passer for hver alder. Tanken på å ha en kjæreste som har vært med 20 damer før meg gir meg ingen følelse av å være *spesiell* for han, men som sagt det er bare hva jeg føler.

Lenke til kommentar

Nå handler denne tråden om stempling av kvinner, men det samme gjelder naturligvis til en viss grad for menn. Men kjønnene er på ingen måte likestilt i denne saken.

 

Må vell også nevnes at det er mange mennesker som driter i slike stempler, og jeg både håper og trur det blir flere av dem.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...