Gå til innhold

Kamptråd: Sunderland - Liverpool, 29/09-13 kl 17.00, TV2 Sport Premium.


Rescue me

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Uheldig" scoring av Sturridge. Er ikke med vilje, men litt teit å feire det. For det skal ikke være mål. Så ut som sunderland ble snytt for litt av hvert i andre enden og.

 

Helt klart. Det har ikke vært noen kjempekamp så langt og Liverpool har vært heldige med diverse avgjørelser.

Lenke til kommentar

Noen bytter å gjøre? Benken ser ikke akkurat så veldig bra ut, ingen midtbanespillere. Slik jeg ser det, er nok kanskje Sterling inn for Moses kanskje det som er mest aktuelt, men skal han da spille bak Suarez og Sturridge, eller skal Suarez droppe litt dypere, mens Sterling spiller med Sturridge spiller på topp. Eller kanskje man rokkerer litt på formasjonen, og spiller en firer bak, med Toure på høyreback og Enrique på venstreback, Henderson som offensiv midtbane, Suarez på venstreving og enten Moses eller Sterling på høyre ving.

Endret av Because I need change!
Lenke til kommentar

Noen bytter å gjøre? Benken ser ikke akkurat så veldig bra ut, ingen midtbanespillere. Slik jeg ser det, er nok kanskje Sterling kanskje den som er mest aktuell å bytte inn, men skal han da spille bak Suarez og Sturridge, eller skal Suarez droppe litt dypere, mens Sturridge spiller på topp.

Moses ut for Sterling, og, som du sier, Suares bak Sturridge. Det har eg tro på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...