Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2014 Det blir spennende å se hvordan de har tenkt å løse dette. Jeg ble ganske overasket av hvordan filmen sluttet. Hadde jeg ikke trodd. Meget bra film forøvrig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2014 Hva om Agent May er Hydra ? Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 28. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2014 Hva om Agent May er Hydra ? hmm, hadde ikkje tenkt på den. Blir skuffet viss Nick Fury fortsatt leder shield etter ein 2-3 episoder, viss dei faktisk følger filmene, har dei jo et genialt potenseal med denne serien. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. mars 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. mars 2014 Forestiller meg at May ikke er helt sida med hvem enn hun rapporterer til. Ville ikke vært første gang det har vært S.H.I.E.L.D. har hatt med dobbelt eller trippel-spioner. Black Widow/Natasha Romanoff f. eks. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2014 Jojo, men ved tanke på ''end credit''(er det bare jeg som synes den blir latterlig uten rulleteksten på? what's the point?) der May overhører Coulson og ringer opp ''ukjent'' og sier ''he knows''. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 28. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2014 Som Baron Von Strucker sa i mid credit scenen i CATWS: "Shield and Hydra, are just two sides of a coin". Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. april 2014 Rapporter Del Skrevet 2. april 2014 Agent Sitwell ble sendt til båten i denne episoden, da er serien farlig nær Cap 2 i form for kontinuet.Blir gøy å se hva som skjer fremmover. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 9. april 2014 Rapporter Del Skrevet 9. april 2014 Eg er så glad etter å ha sett denne episoden, dei gjer akkuratt det eg håper med serien. Forventet denne sist veke, men kom på Captain america kom seiner i USA, så den kom så fort den kunne komme. Blei berre sjukt glad for at dei bruker den muligheten til å spille med filmene som dei har. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 9. april 2014 Rapporter Del Skrevet 9. april 2014 Egentlig merkelig at de har sånne film-episoder midt i sesongen. Alle får jo ikke tid til å se filmen i tide, så de burde heller legge de som første episode i neste sesong eller etter jul... Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. april 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. april 2014 ABC har promotert mye om det, og Captain America: The Winter Solider er ikke akkurat en småfilm. Folk stort sett ser på filmene hvis de følger med fast på serien. Dessuten var den ikke direkte nødvendig heller å se før ukas episode. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 9. april 2014 Rapporter Del Skrevet 9. april 2014 Jeg går ikke på kino, og nå vet jeg jo at Hydra dukker opp i Cap America 2. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. april 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. april 2014 Derfor du liksom ikke ser på serie som er tilknyttet noen filmer så mye som Agents of S.H.I.E.L.D., hvis du ikke vil bli spoilet. Dette er en serie som kommer til å nevne ting fra filmene sikkert etter Age of Ultron også hvis serien fremdeles er på da. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 9. april 2014 Rapporter Del Skrevet 9. april 2014 Jeg forstår det, jeg er bare uenig. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 9. april 2014 Rapporter Del Skrevet 9. april 2014 (endret) Stryk mens jernet er varm, 95% av fansa ser filmene på kino, og da er det jo ein selfølge at episoden kommer rett etter det... Da får heller di 5% ta seg i baken og stoppe å se serien til den er komt ut på dvd/blurray. Endret 9. april 2014 av Noiz Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 9. april 2014 Rapporter Del Skrevet 9. april 2014 Enig. Jeg har ikke sett filmen enda, men denne serien må ta mulighetene når de byr seg. Og det har den jo, noe som ser ut til å heve nivået betraktelig! Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 9. april 2014 Rapporter Del Skrevet 9. april 2014 To karakterer fra CATWS som blir å se i Mai: Nick Fury og Agent Maria Hillhttp://tvline.com/2014/04/09/marvels-agents-of-shield-cobie-smulders-returns-agent-maria-hill/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. april 2014 Rapporter Del Skrevet 9. april 2014 AoS er en del av Marvel Universet, da kan man bli spoilet iforhold til de andre filmene i nevnt univers.Har jo referert de fleste filmene tidligere i sesongen, samt hadde en episode direkte ment for etter thor :dark world-filmen. Cap:TWS handlet i høygrad om Shield, så flott at de gjorde det på denne måten. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 9. april 2014 Rapporter Del Skrevet 9. april 2014 Denne episoden som ble sendt rett før CATWS forklarer en god del om Marvel filmene og tv-serien og hvordan det kobles inn i hverandre. http://www.hulu.com/watch/610270 Obs: Du må ha USA Ip adresse for å se den, men det fikses med en VPN eller proxy. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. april 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. april 2014 For å ikke nevne en egentlig ganske klar link til Guardians of The Galaxy i sommer i Lady Sif-episoden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå