Gå til innhold

Agents of S.H.I.E.L.D. - Generell Diskusjon - (USA-sendetid) - (Spoilere fra tegneseriene i spoilertags)


Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Gøy å se at serien faktisk begynner å bli slik en S.H.I.E.L.D.-serie i Marvel-universet burde være. Ikke det at det blir perfekt av den grunn, men synes dette var den beste episoden til serien ved unntak av Lady Sif-episoden og sesongfinalen i fjor. Pluss også første The Winter Solider-episoden hvor alt ble kaos.

 

Så ikke for meg at Lucy Lawless kom til å daue så fort i serien. Men får en positiv vibb av Lance Hunter-karakteren, og ettersom han blir fast kanskje er det noe potensiale der.

 

Fitz-avsløringen ga nesten fram en krokodille-tåre.

Lenke til kommentar

Lawless ble jo pimpet som en stor karakter, så antok at hun skulle være med i noen episoder. Noe som kan skje, da vi ikke fikk noen direkte bekreftelse på at hun døde.

Whedon har jo heller ikke noen historie med å ta livet av kvinner vi ikke bryr oss om, bare de vi elsker (Joyce, Tara).

 

Ganske sikker på at FitzSimmons blir fikset ganske fort. Fitz er jo en seerfavoritt, sammen med Simmons.

Lenke til kommentar

Tviler på at hun er død. Først var hun badass nok til å få hånden skåret av, og hun sa jo at de kan gjøre bra ting med prostetiske hender nå. Jeg antar hun vil bli noe alá Deathlok. Coulson var jo død. Han andre Deathlok'en var død. Skye var så godt som død. Problemet er å holde seg døde. :p

 

Ellers en helt grei episode, men ikke noe spesielt. Vi får se hvordan ting går. Er så mye annet å se i høst, at det ikke holder å bare være "helt greit".

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

ah awesome greier, er helt hekta på denne serien nå, er vel kommet til episode 15 nå, så vel 5 episoder igår(god utnytte av en søndag :D) føler det bare blir bedre og bedre ^^ elsker dette marvel universet som er så svært og så veldig spesielt, likte spesielt at de dro inn hva som skjedde rett etter thor var i london, alt det etterarbeidet som gjenstod og at de faktisk var i norge da :D

 

er sesong 2 til nå bra? når i uken er det episodene vises?

Lenke til kommentar

Hvis ikke du har sett Captain America : The Winter Soldier, vil jeg anbefale deg å se den før episode 17 (og kanskje 16).

 

Serien sendes i USA tirsdag kveld kl 9/8c på ABC.

 

Det ble også laget en dokumentar i slutten av sesongen som omhandler Marvel Filmene og serien, den heter: Marvel Studios: Assembling a Universe.

Endret av K_7
Lenke til kommentar

Hvis ikke du har sett Captain America : The Winter Soldier, vil jeg anbefale deg å se den før episode 17 (og kanskje 16).

 

Serien sendes i USA tirsdag kveld kl 9/8c på ABC.

 

Det ble også laget en dokumentar i slutten av sesongen som omhandler Marvel Filmene og serien, den heter: Marvel Studios: Assembling a Universe.

har sett den ja, så heldigvis thor filmene nettopp slik at jeg har fått hele "storylinen" so far, gøy at det er så tied in :)

 

oh skal ta en titt på den dokumentaren også!

Endret av topvulture
Lenke til kommentar

Ah har nå sett alt(utenom nattens episode) til nå siden sist, utrolig spenennde og gøy det ble, ble mye bedre etterhvert og føler sesong 2 har startet sterkt og gleder meg til å se neste episode idag :)

 

 

Likte tvisten med Fritz sin schzifofreni, samt tvistene i s1 med evil Ward var awesome og bra laget til, så det ikke komme før altfor sent hehe ^^ :D

 

Endret av topvulture
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...