Gå til innhold

AMD Radeon R200-tråden - Diskusjon og spekulasjon


Aerow

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Titan blir ikke billig uansett, så å ha 2 stk i sli blir lite sannsynlig for meg. Får se noen andre slenger ut noen classy til hyggelig pris. Hvis amd klarer å fikse litt på microstuttering problemet, så blir jeg overlykkelig. Får se hvordan kommunikasjon via pci-e portene fungerer i praksis i motsettning til bro.

Lenke til kommentar

Penga er ikke et problem, kona er det største problemet, hehe.

Hadde det sånn en liten periode jeg å. Vi hadde en god dialog på hvorfor og hvordan og nå er det ikke noe problem lenger. Så lenge jeg betaler regningen, spleiser på maten og ellers finner på ting spiller det ingen trille :)

Lenke til kommentar

Hørte rykter om at de nye R200 kortene ville bli bundlet med BF4, men etter å ha søkt litt på det nå ser jeg at det ligger forskjellige "svar" der ute, noen plasser står det at det bare vil komme med forhåndsbestilte R9 290X kort.

 

Noen her som vet mer om dette?

Endret av andnet
Lenke til kommentar

Hørte rykter om at de nye R200 kortene ville bli bundlet med BF4, men etter å ha søkt litt på det nå ser jeg at det ligger forskjellige "svar" der ute, noen plasser står det at det bare vil komme med forhåndsbestilte R9 290X kort.

 

Noen her som vet mer om dette?

De første 8000 kundene som kjøper R9-290X vil få med BF4.

Lenke til kommentar

Altså rundt 5500kr for 290x om man ser på 280x i hvert fall. Men de kan selvsagt finne på å ta forskjellig prosentvis avanse på de to, og da vil det enten bli noe dyrere eller billigere. Nærmeste man da kan konkludere med er vel noe rundt +/- 500kr.

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...