Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Pule sin egen tante


Anbefalte innlegg

jg har en tante som jg har hatt lyst til å pule i så lenge før pleide de å bo hos oss og når de gjorde pleide jg å snike meg inn i rommet til tanta mi og runke på bhene og trusene hennes mens jg tenkte på å pule henne og suge puppene hennes men dessverre har jg ikke fått muligheten til å gjøre noe sammen med henne og jg tror hun vet at det var jg som gjorde det fordi jg pleide forlate noe hvit på bhene og trusene hennes og jg tror alle vet hva dt er men hun sa ikke noe jg har lyst til dette så mye.

 

Anonymous poster hash: 42f72...d52

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Såvidt jeg kan huske så er det noen genetiske sykdommer som lettere arves via incest, men man kan teste seg mot dette og dersom begge er "rene" så er det ingen fare - men faren er vel at "de fleste" antagelig ikke vil teste seg mot dette og offeret da blir det ufødte barnet som må bære byrden.

 

Hvis det er korrekt så burde det være lover mot dette, men såvidt jeg vet er incest bare regulert mot "direkte" slektninger (i mangel på ordfordforråd). Dvs mor<->barn->barnebarn osv.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Vel, blant mange milliarder voksne* på Jorden er det ikke unngåelig at det forekommer nær-slekt-relasjoner, men sannsynligheten for at det nettopp skal skje med deg er lavere enn mye annet. Er mye som må klaffe for at en slik relasjon skal være realitet. Ut ifra det jeg leser og forstår, er dette bare en en-sidig fantasi for din del, og ikke verdt risikoen for å ødelegge familie og liv.

 

Det sagt, så er det mange folk der ute med slike fantasier og fetisher åpen for rollespill, så kanskje du heller skal prøve på det? Tipper går greit å nevne par nettsider uten direkte link, og de er nakenprat og fetlife. Du får lage deg kontaktsøkende profiler der og håpe på det beste. Bare vær velvitende at det kan ta lang tid å få svar. Jeg lagde meg profil på fetlife for 4 år siden for nettopp denne type rollespill (over myndig alder og samtykkende, ikke noe ulovlig), og fikk aller første respons bare noen uker siden.

 

Skader ikke å prøve iallfall, og kanskje blir du overrasket. :)

 

 

*voksne her betyr naturligvis voksne over myndig alder og i gjensidig samtykkende forhold. Har kommet over nyhetsartikler før med ekte incestuøse forhold, og virket som de involverte var lykkelige med det. Skjønt, noe bør tas med god dose salt også siden det er mye fake news om dagen..

 

 

 

 



Anonymous poster hash: ff038...639
Lenke til kommentar
  • Uderzo låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...