Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Pule sin egen tante


Anbefalte innlegg

Skitten! :p

 

Ja men det er det man er.

 

"Jeg" er en samling av mine tanker og minner.

 

Derfor er det kanskje best å legge fra seg enkelte tanker. Han skal jo sikkert se tanta i øynene på et senere tidspunkt og da er det vel ikke så kjekt å ha skampult henne i tankene, for man glemmer det vel ikke heller..

Endret av olsen_1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Ja men det er det man er.

 

"Jeg" er en samling av mine tanker og minner.

 

Derfor er det kanskje best å legge fra seg enkelte tanker. Han skal jo sikkert se tanta i øynene på et senere tidspunkt og da er det vel ikke så kjekt å ha skampult henne i tankene, for man glemmer det vel ikke heller..

Jeg har erfaring med dette fra tidligere (en venninne, ikke noen i slekt), og jeg anbefaler det ikke. Blir den kleine stemninga i etterkant.
Lenke til kommentar

Jeg har erfaring med dette fra tidligere (en venninne, ikke noen i slekt), og jeg anbefaler det ikke. Blir den kleine stemninga i etterkant.

 

Det blir en slags selvhjernevasking. Om man tenker hjerneprogrammering, så vet man også at det man tenker sammens med følelsen av å være kåt eller selve den fysiske nytelsen setter seg gjerne veldig godt fast, og ikke nok med det, det oppleves som ekstremt positivt å pule tanta si, fordi følelsen man får når man tenker det sier jo det og det man tenker er jo ikke feil og en god følelse bekrefter jo at det er rett....

 

Det er irrasjonelt som F, men om mennesker var rasjonelle, så hadde nok verden vært litt annerledes, så det kan jo taes som bevis

Endret av olsen_1
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Gjest Bruker-95147

Faen for en skrudd verden vi lever i.

Ikke bruk "vi" - verden er som den skal være - hverken mer eller mindre

 

Det du mener er: Hvorfor oppfører folk seg som idioter i min verden?

Lenke til kommentar

Ikke bruk "vi" - verden er som den skal være - hverken mer eller mindre

 

Det du mener er: Hvorfor oppfører folk seg som idioter i min verden?

"Vi" , i den forstand at jeg er 200% sikker på at 99% av min venne/familie/sosiale krets ville vært helt enig i.

Derav vi, derav VÅR verden. Du får leve i din egen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

"Vi" , i den forstand at jeg er 200% sikker på at 99% av min venne/familie/sosiale krets ville vært helt enig i.

Derav vi, derav VÅR verden. Du får leve i din egen.

Hvis dere er så mange at dere kan danne et ro-lag, er det bare å legge seg på årene hvis verden er for fæl :p

Lenke til kommentar

Wow hva er greia med kverulere?

Tror du virkelig at du gir innsikt eller at din mening spiller noen rolle inn på min mening ?

Si meg at du har no bedre å gjøre 00:28 en lørdagskveld......

Jeeeez. At det skal være mulig.

 

Beklager formuleringen. Med "vi" mente jeg meg selv. Endte alltid opp på samme plass.

Lenke til kommentar

Hold fantasien i fantasien, ikke noe godt kan komme ut av det. Dere er i nær biologisk slekt. Sjansen er stor for at hun vil føle avsky og ekstremt liten for at hun vil bli med på scenario fra fantasien. Dessuten er hun sjefen din + veien til å fortelle onkelen din og andre kan være kort...

 

Du får heller fantasere om henne, det skader ingen. Det er kanskje ikke alles "cup of tea", men funker visst for deg...

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Tipper under 1% sånn rent statistisk.

Det kommer vel an på fra hvilken del av landet en kommer fra? Ville vel egentlig tenke at det er mer vanlig der arbeidsføre går med filttøfler, trygdebunad og ulvegenser mellom kl 10 og 14.

 

Til TS: NEINEINEINEINEINEINEINEI. Jeg vil ikke betale skattepenger for selvforevoldt psykisk lidelse med ledsagende innleggelse og siden livslang medikamentell angstbehandling og attpåtil ufør.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du lever bare en gang.

 

Men så er det noe som heter risikoanalyse:

 

DERSOM du er PEN, VELSTELT og tanten din har oppfattet deg som FLINK, MANNDIG og samtidig føler seg FANGET i forholdet / ikke tilfredsstilt;

 

5% sjanse for å bli avvist og avslørt for verden og at du får et kleint forhold til tanten din.

10% sjanse for å bli avvist og at noen andre får vite det og at du får et kleint forhold til tanten din.

25% sjanse for å bli avvist og at du får et kleint forhold til tanten din.

35% sjanse for å bli blankt avvist og slippe unna med skrekken

10% sjanse for at hun har litt lyst, men sier nei / avviser deg på en ikke-abrupt måte

5% sjanse for at du får det til og at det går rett til helvete

5% sjanse for at du får det til og det går bra

 

5% sjanse for at du blir skambanket.

 

Ikke prøv deg med mindre du er OVER gjennomsnittlig attraktiv for ditt kjønn, og ikke dersom du ikke kan leve med skammen som følger alt som kan gå galt.



Anonymous poster hash: 936f1...f67
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...