Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Pule sin egen tante


Anbefalte innlegg

Hvis du ikke allerede har fått klare signaler fra tanta di om at hun har lyst på deg, så ville jeg latt det bli med fantasien. Oddsen er nemlig overveldende stor for at hun ikke har lyst til å pule sønnen til sin egen bror/søster.

Trenger jo ikke nødvendigvis å være "blodlinje" fra tante til nevø. Men hvis det faktisk er "blodlinje" i dette tilfellet så er det rimelig sært av TS å ha fantasier om dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis dere er i slekt vil jeg absolutt advare mot det. Hva hvis hun blir gravid?

 

Om hun ikke er i slekt er det også et problem, det kan ødelegge familien. Men hvis dere greier å holde det hemmelig og holder det på et nivå som ikke innebærer fare for graviditet, så kan man jo gi det et forsøk... Så lenge man ikke er i slekt er det bare det etiske og moralske det går på, og hvordan familie og venner kommer til å reagere hvis de finner det ut. Selv hadde jeg en venn av en venn som skrøt av han hadde hatt sex med halvsøstra si, da søstra kom fra andre kona til faren.

Lenke til kommentar

Hun er søsteren til min far, så biologisk tante ja. Tanken på å ha henne på fanget, ridende på min stive kuk samtidig som hun skriker av kåthet gjør meg kåt. Å ha de store saftige naturlige brystene over meg samtidig som jeg suger på nipplene hennes er en deilig tanke. Vi jobber på samme plass ( i barnehage) hun er daglig leder eller hva det heter der, jeg er bare assistent.. at hun skulle ta meg inn på kontoret og plutselig bli helt ukontrollerbart kåt, suge meg og ride på meg er en deilig tanke.

Eneste problemet er at hun er sammen med onkelen min.



Anonymous poster hash: 963bb...672
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ok, jeg kan forstå at det er fristende, det ligger i de fleste sin natur å ha mest lyst på det en ikke kan få, tabuer er spennende og fristende for slike mennesker. Men tenk på det litt, er det verdt det?

 

Du risikerer å ødelegge forholdet mellom din tante og onkel, ødelegge familiens syn på deg, i værste fall så gjør du tanta di gravid, det er oppå det hele incest, i beste fall blir det ekstremt pinlig for deg siden hun avviser deg.

 

Har de noen barn? hvor gammel er henne? Har dere vært intime på noen måte før, eller har du sett henne naken etc?

Endret av Dan-Levi
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Første gang jeg så henne naken var når vi var på badeland jeg var 12 år men turte ikke gå i mannegarderoben alene så jeg fikk bli med i damegarderoben med henne. Det var første gang jeg fikk skikkelig lyst på henne

Til dere som sier troll: Kan ikke dere bare gå til helvete? Kanskje trolling er gøy for dere fjortisgutter men noen er faktisk seriøse og.



Anonymous poster hash: 963bb...672
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

Første gang jeg så henne naken var når vi var på badeland jeg var 12 år men turte ikke gå i mannegarderoben alene så jeg fikk bli med i damegarderoben med henne. Det var første gang jeg fikk skikkelig lyst på henne

 

Til dere som sier troll: Kan ikke dere bare gå til helvete? Kanskje trolling er gøy for dere fjortisgutter men noen er faktisk seriøse og.

 

Anonymous poster hash: 963bb...672

 

"host" .. hele 12 år gammel, og engstelig for å gå alene i guttegarderoben ... og du har nerver til å ønske deg et ligg med din egen tante , hmmm jeg undres jeg undres. Og en tante som tar med seg en 12-åring inn og blotter seg for han, hmm ... jeg undres nå på den tanta og .. ;)

 

Dette blir jo bare enda mer "krydret" etter min smak ..

Lenke til kommentar

 

Hun er søsteren til min far, så biologisk tante ja. Tanken på å ha henne på fanget, ridende på min stive kuk samtidig som hun skriker av kåthet gjør meg kåt. Å ha de store saftige naturlige brystene over meg samtidig som jeg suger på nipplene hennes er en deilig tanke. Vi jobber på samme plass ( i barnehage) hun er daglig leder eller hva det heter der, jeg er bare assistent.. at hun skulle ta meg inn på kontoret og plutselig bli helt ukontrollerbart kåt, suge meg og ride på meg er en deilig tanke.

Når du beskriver det slik så høres det jo litt mer attraktivt ut. :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Jeg sier kjør på. Woody Allen har vært styggere enn dette, krig og kjærlighet og sånn. Faen heller, hvis du tenner på milf/gilf, og tanta di er digg, så er det neppe slik at det vil hagle med tilsvarende tilbud på 1, 2, 2.5 og 3. Jeg tror faktisk at du kan fortelle henne rett ut at du vil pule henne, gjerne her og nå, drit i onkel, han får ikke vite det allikevel. Eller bare stripp.

Lenke til kommentar

Jeg tenner veldig på tanken av å pule min egen tante hardt og få henne til å suge meg.

 

Du risikerer å ødelegge relasjonen til tanten din. Du ødelegger garantert forholdet til onkelen din om det oppdages. Bare en ondskapsfull tosk går aktivt inn for å ødelegge ekteskapet til sin egen tante.

 

Da jeg var i puberteten fantaserte jeg om alle jentene i klassen, kvinnelige lærere, mødre til venner og nabokjerringer. Jeg er veldig, veldig glad for i dag at det forble med fantasiene. Kun to-tre av dem ville vært akseptable i dag, resten ville vært et mareritt å ha i bagasjen. Den ekle fantasien din går nok også over etterhvert, og du kommer til å gremmes over å ha tenkt tanken.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Hei

 

Jeg tenner veldig på tanken av å pule min egen tante hardt og få henne til å suge meg. Når jeg runker til bilde av henne tenker jeg " dette er galt dette er galt" før jeg kommer men er det virkelig så galt? er det lovlig ?

 

Anonymous poster hash: 963bb...672

 

 

Man er hva man tenker ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...