Gå til innhold

Den store Nexus 5-tråden


Anbefalte innlegg

Glasset er laminert sammen med LCD på samme måte som flere moderne mobiler og nettbrett. Dette var også en av nyhetene med iPad Air 2.

Fordelen er at man slipper refleksjoner i luftovergangen mellom glass og LCD, og får bedre lysstyrke og bilde.

Ulempen er at man må kjøpe både glass og LCD hvis glasset blir ripet eller sprekker.

Endret av Frobe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det vil fortsatt være snakk om flere måneder før de fleste andre telefoner på markedet. Offisielt image blir lagt opp i starten av neste uke om alt går etter planen, det er vel da rundt 1,5 uke etter at Google lastet opp AOSP til lollipop.

 

Selve OTA blir rullet ut over litt tid for å kunne oppdage og eventuelt fikse feil som måtte være der.

Lenke til kommentar

Produksjon av Nexus 5 er nok stoppet for en tid siden, så akkurat hvor lenge det er Nexus 5 igjen på markedet er ikke godt å si.

Siden 6 er langt større og antakelig pris rundt 6000 er det vel ikke så stor konkurranse i mellom disse to. Likevel prisen på N5 16 Gb ligger vel rundt 2600 og da er det vel ikke så mye lavere pris å oppnå med å vente.

Jeg tror jeg hadde kjøpt forholdsvis snart og før årsskiftet hvis jeg skulle ha en. Selvsagt godt mulig du får tak i en på nyåret, men det er en sjanse å ta.

Lenke til kommentar

Ja, det er kanskje for mye å håpe på enda billigere, og kan like godt kjøpe nå.

Jeg kjøpte N5 for en uke siden og er kjempefornøyd! Jeg sjekket overalt og fant det billigste:

Hvis du kjøper N5 på netonnet med Netcom (jeg tok basis) uten delbetaling så koster telefonen bare 1754kr. På Netcom sin side med samme abonnement koster den 2300 kroner. Så spørs om du er villig til å låse telefonen til netcom i et år gjennom netonnet Jeg bestemte meg ihvertfall for at med Android L så varer N5'ern i et år til :)

 

edit: Det er forresten kun 16gb, hvis du vil ha 32 må du nok kjøpe fra google play og der koster den latterlige 3400 kroner

Endret av eddide9
Lenke til kommentar

Mente de hadde sagt at n5 og n6 skulle selges parallelt? Fordi ikke alle vik ha den størrelsen n6 har

 

Techradar antyder vel det motsatte og har foreløpig ikke fått noen bekreftelse fra Google på verken det ene eller det andre.

http://www.techradar.com/news/phone-and-communications/mobile-phones/google-may-be-about-to-kill-the-nexus-5-1271588

 

Hvem du refererer til med "de" vet ikke jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...