Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var min første legendary også faktisk, spilte derfor endel med den, vil ikke kalle den spesielt god, riskoen for en 3/3 på andre siden er ikke verd 3 ekstra attack kontra boulderfist ogre.

 

Ellers, spilte mot ett murlock-deck her, alt går som normalt, men plutselig hiver han ut en ragnaros the firelord, må innrømme det tok meg litt på senga.

 

AtW

Lenke til kommentar

Syns sjølv at Cairne er eit fleksibelt kort som passer i fleire decks. Sylvanas er ikkje så aller verst heller.

..om en snakker neutral legendary cards. Ragnaros kan funke bra også.

 

Og leeroy er fin også om du absolutt må gå aggro (som eg hater, så ikkje craft den ^^ )

 

Jeg elsker aggrodecks, men setter pris på controldecks også. Føler aggro går kjappere å spille hvis jeg bare skal ta noen lette matcher.

Men cairne og sylvanas er nok ikke dumme leg, sett de i flere decks. Tror faktisk jeg foretrekker Carine foran Sylvanas. :)

Lenke til kommentar

Hvem bruker en Arcane Golem mot en Hunter med trap ute? For det første er det en gratis mana crystal til motstanderen, og for det andre så har Hunter 4 secrets som countrer kortet.

 

Har dere sett det nye Mage kortet? Hva synes dere? Kortet tror jeg er "grei nok", men den er for treg. Man må nesten spille aggro/face Mage for å ha noe nytte av den, og da må man combo det med Kirin Tor Mage for gratis secret.

Endret av Bamsemums313
Lenke til kommentar

Hvem bruker en Arcane Golem mot en Hunter med trap ute? For det første er det en gratis mana crystal til motstanderen, og for det andre så har Hunter 4 secrets som countrer kortet.

 

Har dere sett det nye Mage kortet? Hva synes dere? Kortet tror jeg er "grei nok", men den er for treg. Man må nesten spille aggro/face Mage for å ha noe nytte av den, og da må man combo det med Kirin Tor Mage for gratis secret.

Hvilket nytt kort?

Lenke til kommentar

Synes heller ikke det ser så ille ut, men har ikke vridd hodet for alle komboer, vanskelig å komboe når det ikke trigger på egen tur, og virker i utgangspunktet til å være i omtrent samme nytteområde som arcane intellect, som også koster 3 (avhengig av situasjonen såklart)

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...