Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenker jeg kan dele decket som har fått meg til rank 4, og slo en rank 2 Warlock

LFdrNxZ.png

Har nå byttet ut begge Guardian of Kings med en ekstra Stromwind Champion og Hogger, har ikke merket noen særlig forskjell.

Edit:

Tankegangen bak er egentlig ganske rett frem, ha mange kort som kan fungere bra i ulike kombinasjoner med hverandre og også alene.

Imp Master og Hogger f.eks. fungere veldig bra med Sword of Justice, Knife Juggler, Blessing of Kings, Stormwind Champion og Sea Giant, og jeg kan også spille Equality noen runder senere for for å slakte flere store minions.

Sword of Justice fungerer stort sett bra med alle små minions, Blood Knight fungerer bra med alle Divine Shield, men fungerer ok alene om nødvendig.

Equality fungerer svært bra ettersom veldig mange av mine minions er små. Etc.

Kan jeg spørre om grunnen til hvorfor du ikke har med wild pyromancer?

Lenke til kommentar

Kan jeg spørre om grunnen til hvorfor du ikke har med wild pyromancer?

Fordi jeg ikke tenkte på å ta den med :p

Prøver nå med Pyro over Imp Master, vanskelig å si om det spiller noen rolle, men Pyro har klart reddet meg og snudd hele kampen en gang alt, har eksamen i morgen og innlevering av en annen i overimorgen, men skal helt klart prøve ut Pyro. Fint med en 2 drop til også.

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle prøve å øke ranken min i natt siden jeg uansett har en døgnrytme som er helt håpløs for tiden. Rundt 23:00 i går var jeg på rank 13 og nå, omkring 6 timer senere, har jeg prestert å klatre til utrolige rank 12!

 

Spiller Handlock på rank og jeg blir litt rådvill når jeg begynner med coin. I kortene jeg begynner med prøver jeg å få Mountain Giant eller Twilight Drake på hånden. Er det rett?

Når passer det å bruke coin? Føler at turn 3 blir litt knotete hvis man har Giants på handen, men bare gir runden videre uten å gjøre noe.

 

Vel. kom nå vertfall opp en rank du da. Jeg hadde samme plan men falt fra rank 10 til 12

 

edit: spiller mot en merkelig shaman. jeg har 2 spirit wolf ute, han velger å bruke hex på en av de, så earthshock på frogg selv om han har doom hammer.

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

Spilte mot en druid som hadde et svar på alle mine minions. Han trakk kort etter kort og hadde full kontroll. Så gikk han tom for kort å trekke, men hadde haugevis i hånden. Jeg klarte å overleve hans minions ved et mirakel. Så fant jeg til slutt ut at han hadde nesten bare "draw x antall cards" kort igjen på hånden og jeg vant fordi han tok så mye skade når han "dro" inn kort.

Jeg var nære på å gi opp runden et par ganger, men heldigvis vant jeg denne gangen.

 

Faen ass, jeg visste at magen hadde counterspell. Likevel presterer jeg å bruke Hex på Deathwing >_> Verst av alt er jo at jeg hadde to andre spells i hånden som jeg kunne brukt først :wallbash:

Noen som ikke vil at jeg skal få 50 wins med Shaman. Kom til rank 13 så ble jeg rævkjørt 5 ganger på rad :wallbash:

Endret av Saapa
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde 1450gull i går, men klarte ikke å dy meg så røk på en arena uten gevinst (forøvrig sykt irriterende kamper, snakk om skikkelig utur).

 

Men lurer på om man må/bør ha en viss kvalitet på stokkene for å klare CoN? Har ikke så mange gode kort at det gjør noe (les: ingen legendaries eller epics)..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...