Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sjelden eg har møtt en priest som hadde så perfekt svar på alt. Sjelden problem mot prest.

turn 2, smite min minion (ooze)+ coin ligthwell

turn 3, smite min minion (knife juggler)+ pw:s + inner fire lightwell

turn 4, sw:p min minion (scarlet crusader) + legge ut en minion. game over der og då. ^^

 

..og eg følte ikkje eg hadde en dårlig start kortmessig engang. =)

Lenke til kommentar

Sjelden eg har møtt en priest som hadde så perfekt svar på alt. Sjelden problem mot prest.

turn 2, smite min minion (ooze)+ coin ligthwell

turn 3, smite min minion (knife juggler)+ pw:s + inner fire lightwell

turn 4, sw:p min minion (scarlet crusader) + legge ut en minion. game over der og då. ^^

 

..og eg følte ikkje eg hadde en dårlig start kortmessig engang. =)

 

Om en Scarlet Crusader var din turn 4 play var vel ikke det optimalt, særlig mot en priest hvor en 4 attack minion ville vært å foretrekke. Hadde du hatt silence i hånda kunne du også ha taklet den buffede lightwellen med en 4/3 Shieldbreaker på turn 4, som også ville vært immun mot sw:p.

Endret av Kron
Lenke til kommentar

Definitivt ikkje optimalt play nei, men var ikkje det verste heller. Ei heller knife juggler på turn 3. satt med truesilver våpen på hand, så håpte at crusaderen skulle overleve turen 3 + 4 dmg = dead lightwell. Ingen silence på hand desverre. Men men, win some, lose some.

 

Av og til må en berre... applaudere ei tilnærma perfekt hand til motstanderen. Det hender jo ein sjøl alltid har det perfekte svar sjølv også. Ikkje ofte, men det har skjedd. =)

Lenke til kommentar

Legger først ut en Ravenholt Assassin (7/5 stealth). Neste runde buffer jeg med Blessing of kings (+4/4), Blessing of might (+3/0) og blessed champion (dobler attack) =28 dmg. For å få 30(+) må alt stemme, ved å ha hatt det våpenet som gir +1/1 når RA blir lagt ut, buffe RA litt samme runde den blir lagt ut, eller bruke coin for å få råd til en siste buff.

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle prøve å øke ranken min i natt siden jeg uansett har en døgnrytme som er helt håpløs for tiden. Rundt 23:00 i går var jeg på rank 13 og nå, omkring 6 timer senere, har jeg prestert å klatre til utrolige rank 12!

 

Spiller Handlock på rank og jeg blir litt rådvill når jeg begynner med coin. I kortene jeg begynner med prøver jeg å få Mountain Giant eller Twilight Drake på hånden. Er det rett?
Når passer det å bruke coin? Føler at turn 3 blir litt knotete hvis man har Giants på handen, men bare gir runden videre uten å gjøre noe.

Lenke til kommentar

Tenker jeg kan dele decket som har fått meg til rank 4, og slo en rank 2 Warlock

LFdrNxZ.png

Har nå byttet ut begge Guardian of Kings med en ekstra Stromwind Champion og Hogger, har ikke merket noen særlig forskjell.

Edit:

Tankegangen bak er egentlig ganske rett frem, ha mange kort som kan fungere bra i ulike kombinasjoner med hverandre og også alene.

Imp Master og Hogger f.eks. fungere veldig bra med Sword of Justice, Knife Juggler, Blessing of Kings, Stormwind Champion og Sea Giant, og jeg kan også spille Equality noen runder senere for for å slakte flere store minions.

Sword of Justice fungerer stort sett bra med alle små minions, Blood Knight fungerer bra med alle Divine Shield, men fungerer ok alene om nødvendig.

Equality fungerer svært bra ettersom veldig mange av mine minions er små. Etc.

Endret av Battaman
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...