TheNarsissist Skrevet 22. april 2014 Skrevet 22. april 2014 Er det mulig å innstalere hearthstone uten admin? Har bare skolepc nå og prøvde hos en kompis, ble hekta.
MysticoN Skrevet 23. april 2014 Forfatter Skrevet 23. april 2014 Når var det expansion til hs kommer? Og den singel player delen, kan den spilles uten å være tilkoblet nett?
discostu Skrevet 23. april 2014 Skrevet 23. april 2014 Er det mulig å innstalere hearthstone uten admin? Har bare skolepc nå og prøvde hos en kompis, ble hekta. Kopier ut HS mappen og battlenetmappen på en minnepenn og kjør derfra.
TheNarsissist Skrevet 23. april 2014 Skrevet 23. april 2014 Mulig å laste ned HS mappen et sted fra nettet?
Mr. ve Skrevet 23. april 2014 Skrevet 23. april 2014 Liker spillet veldig godt, men syns mye er basert på flaks. I hvert fall på det nivået jeg er på... (Som er helt fersk). Noen tips til en nybegynner? Prøvde meg på arena, gikk på 3 strake tap.. Spiller på iPad 2, noe som ikke er helt optimalt. Går litt hakkete. Mulig man kan slå av animasjoner..?
Hansoen Skrevet 23. april 2014 Skrevet 23. april 2014 https://docs.google.com/spreadsheet/pub?key=0AifXEOqTcGcLdFVvWk1GRjVJTHJUaTVLcGViR1RRTFE&gid=17 For arena draft.
ATWindsor Skrevet 23. april 2014 Skrevet 23. april 2014 Liker spillet veldig godt, men syns mye er basert på flaks. I hvert fall på det nivået jeg er på... (Som er helt fersk). Noen tips til en nybegynner? Prøvde meg på arena, gikk på 3 strake tap.. Spiller på iPad 2, noe som ikke er helt optimalt. Går litt hakkete. Mulig man kan slå av animasjoner..? Tre strake tap i arena er nesten umulig om du ikke er dårlig, eller i det aller minste dårlig i klassen. Det har nok ikke så ekstremt mye med flaks å gjøre. Mitt generelle råd er å velge solide kort hele veien, gode minions, ikke tenk så mye på hvilke kort som fungerer sammen, ha en god del 2.drops og 3-drops. AtW
MysticoN Skrevet 25. april 2014 Forfatter Skrevet 25. april 2014 Aldri kommet dit selv. Rank 9 er min "rekord"
CurSe Skrevet 25. april 2014 Skrevet 25. april 2014 Har en Illidan Stormrage i gull som jeg kunne tenke meg å gjøre om til dust, fikk uansett et til slikt kort uten gull i en annen pakke. Er det noen spesielle kort dere anbefaler å lage?Tenker et kort som er brukende for de fleste klasser siden jeg ikke har en egen klasse jeg fokuserer på.
VanH Skrevet 25. april 2014 Skrevet 25. april 2014 Har en Illidan Stormrage i gull som jeg kunne tenke meg å gjøre om til dust, fikk uansett et til slikt kort uten gull i en annen pakke. Er det noen spesielle kort dere anbefaler å lage? Tenker et kort som er brukende for de fleste klasser siden jeg ikke har en egen klasse jeg fokuserer på. Cairne Bloodhof er veldig bra. Kan brukes i mange decks.
Hansoen Skrevet 25. april 2014 Skrevet 25. april 2014 Ragnaros, Ysera, Cairne. Leeroy hvis du vil spille aggrohunter/miracle rogue.
Hansoen Skrevet 25. april 2014 Skrevet 25. april 2014 Jaja, Leeroy funker jo i mye forskjellig, men er vel i de to det er mest vanlig brukt/essensielt for decket.
MysticoN Skrevet 25. april 2014 Forfatter Skrevet 25. april 2014 Lo godt av denne videon. Spesielt på 32:16 https://m.youtube.com/watch?v=wO7FJ_S4UDs
Grimmert Skrevet 25. april 2014 Skrevet 25. april 2014 Så endel på TotalBiscuit før, også Hearthstone videoer før jeg begynte å spille selv. Men etter å ha sett på feks Reynad sin stream så er det ikke spesielt givende å se på TB spille, da han er en mildt sagt middelmådig spiller. Men han sier mye fornuftig da, og det er ikke selve spillingen som er hans styrke. Forresten. Hearthstone turneringen på Dreamhack i morgen streames vel?
Hansoen Skrevet 25. april 2014 Skrevet 25. april 2014 TB har mye teoretisk kunnskap som er veldig nyttig. I tillegg spiller han for å underholde, feks med forskjellige tema decker. 1
VanH Skrevet 26. april 2014 Skrevet 26. april 2014 Dreamhack Hearthstone turnering: http://hearthcave.com/streams/stream/?n=pgl Pros og nybegynnere i samme turnering.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå