Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hunter deck med charge minions som bluegill, wolfrider, arcane golem, leeroy. Går kun for face til de kan finishe med hounds + timberwolf og kill command. Trekker man ikke taunts er det gg.

Hvis man følger med på YT kanalen til Force, så lager han en del deck spot light videoer. Denne deck'en ble lagt ut 26/1

 

 

 

Den siste spot lighten er en Druid deck som er designet for å kontre bl.a. denne hunter decker.

 

 

Lenke til kommentar

Dette har skjedd flere ganger i det siste. Jævli irriterende.

 

For de som ikke ser problemet, har jeg nettop spilt Defender of Argus.

 

Ja, etter forrige patchen skjer dette ofte. Jeg får også buggen hvor to kort du har på hånden legger seg oppå hverandre ofte. Det ødeleger ihverfall ikke gameplay, men har vært farlig nær ved at timeren går ut mens jeg prøver å få fram riktig kort.

Endret av Bjoolz
Lenke til kommentar

Ååhhh priest...for en slitsom motstander. Har gått tilbake til mage etter en periode med druid og det er mildt sagt irriterende når motstanderen din bruker dine egne blizzards og fireballs imot deg, i tillegg til å stjele et par sværinger på brettet selvfølgelig. Men regner med shamanen jeg møtte i kampen etter ble rimelig irritert over at jeg faktisk fikk brukt 2 x blizzard, 2 x flamestrike, 2 x fireball og poly mot han i en og samme kamp, så jeg skal ikke klage. Hadde jeg vunnet kampen med en pyro så hadde han sikkert lagt spillet på hylla :p

 

Er det forresten noen som har prøvd reynad metoden og klatret på rankingen med en basic deck? Er det i det hele tatt mulig nå for tiden? Jeg vaker rundt 11-12 med min mangelfulle samling kort og begrensede ferdigheter, og møter endel legendaries/epics og flust med rares, så kan ikke helt forestille meg hvordan det er fra rank 5 og oppover, spesielt med en basic deck.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...