Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Er da fullt mulig å streame fra PC til nettbrett, både med iOS og Android. Har sett flere poster på Hearthstone-tråden på Something Awful med folk som gjør det. Litt lag blir det jo, og det er jo ikke fullverdig siden du må ha maskina du spiller på i nærheten, men det er greit for å ligge i senga / sofaen å spille i stedet for å sitte foran PC-en.

Har prøvd dette. Laptop og nettbrett.

Brukte Splasthop 2. Funker fett. Veldig liten latency. Går over Wi-fi.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Hadde håpet på at ipad ver av spillet hadde kommet nå, men nå må jeg klare meg 8 dager uten hearthstone:/ tenk på alle questene jeg går glipp av :(

 

Finner vel på noe annet å gjøre i Grand Canaria men HS blir et savn.

 

Håper også ipadversjon kommer så fort som mulig. Digg å ligge i senga før man skal sovne og ta en runde HS :D

 

Og så en runde til....så en til....kanskje enda en også.

Nei, huff! Det hadde blitt søvnløse netter,det...

Lenke til kommentar

Korleis blir dette når det kjem ut av beta? Vil det koste å kjøpe sjølve spelet. eller er det kun packs som koster?

 

Har også dilemma med både pc og ipad, og lite interessert i å kjøpe det to ganger. Noken som har noke relevant info angåande dette?

Siden du har én Battle.net-konto, så vil PC og nettbrett-versjonen være samme bruker. Ergo samme kort på begge.

Lenke til kommentar

 

Korleis blir dette når det kjem ut av beta? Vil det koste å kjøpe sjølve spelet. eller er det kun packs som koster?

 

Har også dilemma med både pc og ipad, og lite interessert i å kjøpe det to ganger. Noken som har noke relevant info angåande dette?

Siden du har én Battle.net-konto, så vil PC og nettbrett-versjonen være samme bruker. Ergo samme kort på begge.

 

Ja akkurat battle.net konto og kort er eg ikkje bekymra for. Det var derimot at eg måtte laste det ned fra ("#¤"#%@$) appstore. Men om det er gratis er det no stress.

 

Var derimot usikker på om det kosta ein slump penger å kjøpe sjølve spelet, men då er problemstilling løst. =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...