Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Nagina:

 

Antar du misliker Pagle obviously. Everybody Hates Pagle.

 

Men er det andre virkelig ragnaros...? Eller er det et mer fornuftig kort å hate?

 

Ja, Pagle er en av dem, den må bare nerfes, er for mye RNG med det kortet.

 

Den andre er Tinkmaster Overspark, makan til et kort, altfor god, synes den kan bare fjernes fra spillet.

Greit nok at den kan lage 5.5 minion men likevel, noe må gjøres med kortet.

 

Resten av legendaries er ikke såå ille, kommer ikke på noen som er for god.

 

>

NrNine, rank?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er rank 14 for øyeblikket, har vært 13 tidligere, men ramlet plutselig ned til 17 i går med tidenes loss-steak.

Gjorde noen tweaks på decken i dag, og nå virker det å gå greit igjen. Problemet mitt var at jeg hadde alt for svakt early game og måtte nesten alltid basere meg på å hente meg inn igjen mid/late game, noe som i det fleste tilfeller er i overkant risikabelt.

Lenke til kommentar

 

Nagina:

 

Antar du misliker Pagle obviously. Everybody Hates Pagle.

 

Men er det andre virkelig ragnaros...? Eller er det et mer fornuftig kort å hate?

 

Ja, Pagle er en av dem, den må bare nerfes, er for mye RNG med det kortet.

 

Den andre er Tinkmaster Overspark, makan til et kort, altfor god, synes den kan bare fjernes fra spillet.

Greit nok at den kan lage 5.5 minion men likevel, noe må gjøres med kortet.

 

 

Er ikke så ille med Pagle. Kan fikses med en silence, en comboed Eviscerate, osv. Generelt sett lever ikke pagle så sykt lenge, men gir deg en bra kortfordel om han drar inn et par før han forsvinner.

 

Overspark er bare et bra kort, egentlig. Han er som en big game hunter egentlig. Hvis du har noe over 5/5 kan han fikse deg greit. Har du selv en 1/1 kan han 50/50 gjøre den til en 5/5.

 

Ingen av de to har jeg spesielle problemer med selv :s . Ikke at "omg jeg er så awesome", jeg bare kjører decks der det ikke er et problem tror jeg.

Lenke til kommentar

Ja det er jo sykt "win win" om han faktisk bruker silence og spesielt eviscerate på nat pagle. Du får faktisk han til å bruke viktige kort som er ganske avgjørende i mid-end game. Nat Pagle i seg selv er ikke mye farlig i early game men gir deg sykt fordel hvis motstanderen bruker mange kort til å fjerne det, selvom Nat ikke gir deg noen kort. Er ikke så rart at det snakkes om å banne kortet fra kommende tournaments.

 

Jeg har selv ikke så mye i mot nat pagle da jeg ikke har fått spilt så mye i det siste. Er ranked 9-10 atm med deck med 1 legendary.

 

http://www.hearthpwn.com/deckbuilder/druid#31:2;34:2;153:2;237:1;280:1;326:1;329:2;372:1;386:2;396:1;450:1;459:2;475:1;542:2;548:2;587:2;612:1;620:2;633:2;

 

Er noen rare kort inni der men mangler rett og slett kort, Crazed Alchemist er mitt svar på Nat Pagle men men, det kan brukes på mye annet også.

 

 

Lenke til kommentar

Er ikke noe mer flaks her enn det er andre steder. Er såklart et par ganger man bare vil hive hele dataen til helvete, men generelt går det ganske greit. Noen ganger driter man seg ut, noen ganger kan man bare ikke vinne.

Er vel tross alt mere flaks/uflaks i et kortspill enn andre steder, men får bare skylde på meg selv, og litt på spillet, når jeg alltid har ønske om perfeksjon ved PvP. Når da klart og tydelig ikke sannsynlighets gudene var med meg så kan man fort bli sinna.

 

Hvada tull flaks tenker du på?

Det er utallige flaks/uflaks stasjoner å nevne, vet ikke helt hvor jeg skal starte. Men eksempel kun fra idag er vel f.esk hvor alt avhenger av et kort fra motstanderens side, hvis han ikke får en dmg spell så vinner jeg, sjansen for at han får det er relativt liten, han vinner pga. han fikk det.

 

Motstander spiller Tinkmaster Overspark, jeg vinner om jeg blir en 5/5, han vinner om jeg blir en 1/1. 50% sjanse. Hvis jeg har forstått battlecry'n hans rett.

 

Alt avhenger av shaman totem, får han taunt så vinner han, får han ikke taunt vinner jeg. 25% sjanse. Han får taunt. Mana 3 som shaman, han bruker totem, får han spellpower totem tar han ut fleste eller alle folka mine med Forked Lighting, får han ikke så dreper han ingen, 25% sjanse.

 

Sier ikke at jeg spiller perfekt, optimalt eller har verdens beste deck. Men gjør meg vondt vær gang det er kort som åpenbart er mere flaks/uflaks rettet enn nødvendig.

Endret av Ares NOR
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...