Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Jeg elsket dette spillet når jeg begynte på det for ett par uker siden, syns fortsatt det er veldig morsomt. MEN må si jeg mildt sagt er lei av "faceroll huntere" nå. Huntere i seg selv har jeg ingen problemer med, men de siste førti hunterne jeg har møtt har hatt 99,9% identisk deck, alle med samme kort og fremgangsmåte.

 

Bare i dag, mens jeg prøvde ut forskjellige dekker for morro i casual, møtte jeg 8(!) av disse hunterne på rad... Jeg sier ikke jeg har problemer med disse deckene, syns faktisk de er veldig enkle å slå stort sett hvis jeg spiller seriøst, men poenget jeg vil frem til er:

 

Pga. at godt over 60-70% (ja, det stemmer) av alle kampene mine de siste dagene/uka har vært mot i praksis den samme hunteren, begynner det å bli kjedlig. Alle kampene er samme regla. Det for øyeblikke, totale mangel på variasjon gjør at det desverre ikke er særlig morsomt å spille. Håper det dukker opp noen forandringer snart, for jeg har virkelig lyst til å fortsette å spille dette, men i mellomtiden faller jeg mot å sette meg ned med listen over 100 andre spill jeg ikke har spilt enda :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rank er det snakk om? i casual møter du alt mulig rart, ikke noe vits i å teste builds der.

vel jeg tester builds der for ikke å unødvendig miste rank. Har egentlig ikke spilt så mye ranked eller, men ligger vel for øyeblikket på rank 15, høyeste jeg har vært er 14.

 

Edit: Dessuten møtte jeg ikke alt mulig rart, som sagt møtte jeg 8 identiske hunter decks på rad :p

 

Vet det er noe mer variasjon i ranked, men bruker uansett ikke ranked til å teste diverse morsomme decks jeg ønsker å teste ut.

Endret av NrNine
Lenke til kommentar

Møter jævlig mange hunters/murlocks i mellom rank 10 - 20, grunnen for at de fleste velger å spille aggro decks er rett og slett fordi man møter så mye rart mellom her så det er like greit å rushe til 10 så begynne med god controll deck, synes nu jeg.

 

Så kungen stream idag, han begynte på EU servers, ranked fra 25 til 8 med druid deck uten noen legendaries, synes det var ganske bra gjort.

Lenke til kommentar

Grunnen til at mange spiller aggro decks er fordi det er kjapt, effektivt i metaen som er i 20-10, og ikke minst en veldig billig deck å lage.

 

Spiller selv en rask controldeck midt i det røklet der, og det kan være slitsomt. Men er ikke så ille med hunters eller murloc warlock i grunnen.

Lenke til kommentar

Bare i dag, mens jeg prøvde ut forskjellige dekker for morro i casual, møtte jeg 8(!) av disse hunterne på rad...

 

Uflaks tenker jeg. Jeg spiller ikke så veldig mye for tiden, men det er ganske jevnt fordelt blant mine motstandere. Men det kan jo hende at du møtte på endel som ville fullføre sin daily quest, og da skjønner jeg godt hvorfor man velger en rush deck. Jeg gjorde det selv og da gjelder det å få kampene fort unna.

Lenke til kommentar

 

Bare i dag, mens jeg prøvde ut forskjellige dekker for morro i casual, møtte jeg 8(!) av disse hunterne på rad...

 

Uflaks tenker jeg. Jeg spiller ikke så veldig mye for tiden, men det er ganske jevnt fordelt blant mine motstandere. Men det kan jo hende at du møtte på endel som ville fullføre sin daily quest, og da skjønner jeg godt hvorfor man velger en rush deck. Jeg gjorde det selv og da gjelder det å få kampene fort unna.

 

Virker nå som det kanskje var litt uflaks ja, har vært mye mer variert i dag blandt annet.

 

Gjorde også ett par små grep i main decken min slik at mine wins ikke føles så tilfeldig lenger. Utrolig hvor stor forskjell utbytting av 2-3 kort kan utgjøre. Klatrer ranked som bare det nå :)

Endret av NrNine
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vel, jeg skal skryte på meg at jeg satte den sammen uten å se etter noen lister eller noe som helst, og har i etterkant, etter å ha sett på streams, funnet ut at det er en Druid control deck :p

Men som sagt, satte den sammen mens jeg var rimelig fersk og ikke hadde noe peiling på meta osv. så at det virker å være en av de sterkeste deck typene for øyeblikket, var helt tilfeldig, og utilsiktet fra min side.

Endret av NrNine
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...