Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Så nettopp noe helt sprøtt, til og med streameren var "WOW" og alle i chatten :p

 

OK, here it goes:

 

Først tar priesten å "shadow madness" en random minion av warlocken, så bruker han "power overwhelming" på minion og slår med den, gjett hva som skjer når han trykker på "end turn"? den skal liksom dø i følge det som står under "power overwhelming, men nei... den lever fortsatt og går over til warlocken's battlefield igjen :p

 

Lærer alltid noe nytt xD og for dere som ikke viste, har selv alltid hatt lyst å få det til men har ikke lykkes så langt, det er å bruke "destroy a demon" card på Jarraxus, GG ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! Har nettopp bynt å spille dette, skikkelig morsomt og avhengighetsdannende spill! Kommer helt klart til å bli "fast spiller" av dette i lang tid fremover. Det jeg lurer på er hva som skjer om jeg kjøper meg boosterpacks nå mtp. at det er Beta enda. Får jeg beholde kortene jeg kjøper? Og kommer stats til å bli resetta før spillet er offisielt released?

Lenke til kommentar

Hei! Har nettopp bynt å spille dette, skikkelig morsomt og avhengighetsdannende spill! Kommer helt klart til å bli "fast spiller" av dette i lang tid fremover. Det jeg lurer på er hva som skjer om jeg kjøper meg boosterpacks nå mtp. at det er Beta enda. Får jeg beholde kortene jeg kjøper? Og kommer stats til å bli resetta før spillet er offisielt released?

Det vil ikke være noe reset nei. I værstefall om det skulle blitt det ville du beholdt korta eller fått igjen det du brukte for å kjøpe dme.

Lenke til kommentar

Okei, tusen takk for kjapt svar! Vurderer sterkt å kjøpe noen booster for å sette igang med å lage deck. Klarer bare ikke å bestemme meg for main hero.

 

Edit:

 

Fant dette utdraget fra Hearthstone FAQ på battle.net

 

"At this point in the beta, all purchases will exist in your game going forward."

Endret av NrNine
Lenke til kommentar

Hadde håpet på at ipad ver av spillet hadde kommet nå, men nå må jeg klare meg 8 dager uten hearthstone:/ tenk på alle questene jeg går glipp av :(

 

Finner vel på noe annet å gjøre i Grand Canaria men HS blir et savn.

 

Håper også ipadversjon kommer så fort som mulig. Digg å ligge i senga før man skal sovne og ta en runde HS :D

Lenke til kommentar

Er da fullt mulig å streame fra PC til nettbrett, både med iOS og Android. Har sett flere poster på Hearthstone-tråden på Something Awful med folk som gjør det. Litt lag blir det jo, og det er jo ikke fullverdig siden du må ha maskina du spiller på i nærheten, men det er greit for å ligge i senga / sofaen å spille i stedet for å sitte foran PC-en.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...