Gå til innhold

Ryktebørsen: Får vi GTA V på PC, eller ikke?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaha?

Og du stoler på den? Spillet er ikke annonsert enda. Ergo, de får folk til å kjøpe noe som ikke offisielt eksisterer.

 

Alle butikker jeg har vært i, gamestop,Spaceworld,lefdal har sagt de får gta 5 til pc det holder for meg.

 

Jeg driter egentlig i spille men siden folk lurte så spurte jeg de da jeg var innom for noen dager siden.

Endret av Eriksendrul
Lenke til kommentar

Jeg vil faktisk kalle det naivt å tro at det ikke kommer på PC, etter alle indikasjoner og forhåndsbestillinger som ligger ute. Se også på historien og hvor mange som har signert. Slapp av gutter, det kommer.

 

Hadde vært fett om det kom før jul men de skal vel melke konsollene en god stund som vanlig og da må man kjøpe dobbelt opp eller vente.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Litt mere spekulasjoner ang PC release:

 

"One of the strongest indicators of a post-console PC version is that the GTA series keeps doing them. As T.J. methodically charted, the gap between the launch console and PC release has stayed relatively stable, hovering at just over the 6 month mark. The gap between announcements is less consistent: in fact, it’s growing. GTA is trending towards keeping PC – and potentially next-gen console owners – in the dark for longer. It’s almost as if delaying the reveal of a more powerful version is a good way of maximising profits across multiple platforms… is what a cynic might say."

 

http://www.pcgamer.com/2013/09/17/gta-5-rumourgeddon/

Lenke til kommentar

Litt mere spekulasjoner ang PC release:

 

"One of the strongest indicators of a post-console PC version is that the GTA series keeps doing them. As T.J. methodically charted, the gap between the launch console and PC release has stayed relatively stable, hovering at just over the 6 month mark. The gap between announcements is less consistent: in fact, it’s growing. GTA is trending towards keeping PC – and potentially next-gen console owners – in the dark for longer. It’s almost as if delaying the reveal of a more powerful version is a good way of maximising profits across multiple platforms… is what a cynic might say."

 

http://www.pcgamer.com/2013/09/17/gta-5-rumourgeddon/

 

veldig bra artikkel! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...