Gå til innhold

Ryktebørsen: Får vi GTA V på PC, eller ikke?


Anbefalte innlegg

Skjønner ikke egentlig hvorfor noen foretrekker pc forran konsoller, har det noe med dårlig råd til å kjøpe en konsoll eller? jeg kunne aldri tenke meg å spille spill på pcen min når jeg kan spille det på konsoll med kontroll forran tven min, syns personlig at det å bruke tastatur til å spille platform eller skytespill er ubehagelig, vist man har en konsoll og spillet finnes på konsollen kan jeg ikke se noen grunn til å spille på pcen istedenfor:)

 

Hva faen? :p

 

Dårlig råd til å kjøpe konsoll? Når jeg har en pc til 25 000,-.... Ehhhhh??

 

Sier seg jo selv det at slike spill blir aller best på pc. Der kan du guffe opp grafikken til det maksimale, og spille med mus og tastatur!

Endret av Skipstrixxy
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi har vell alle forskjellig smak, jeg har aldri brydd meg oppi kvaliteten til spill så lenge gameplayen og historien er bra :)

 

Det er jo et greit argument forsåvidt, bortsett fra at i dette tilfellet er det jo eksakt samme spill i enten lav oppløsning og rævva framerate eller alt på ultra med 8x AA og vsync i stabil framerate. PC'en min er i tillegg koblet til TV'en med HDMI og Xbox kontroller er koblet i PC'en så det blir jo som å ha to maskiner og spille den på den svakeste om jeg skal spille på 360 eller PS3. :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Hva faen? :p

 

Dårlig råd til å kjøpe konsoll? Når jeg har en pc til 25 000,-.... Ehhhhh??

 

Sier seg jo selv det at slike spill blir aller best på pc. Der kan du guffe opp grafikken til det maksimale, og spille med mus og tastatur!

For hver sin smak :) jeg vil alltid foretrekke å spille spill på spill maskiner fremfor pc gaming, ka folk sier forandrer ikke min mening om at jeg ikke liker å spille på pc.

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

fortrekker pc selv, e jo bare og kjøpe en couchmaster så kan du sitte i sofan og game på pc + du kan jo pimpe graffiken noka så jævli mye på pc.

Skjønner men jeg liker rett og slett ikke pc gaming, jeg er ikke en som bryr meg så mye oppi grafikken, er spillet bra holder det milevis for meg :) jeg støtter konsoll spilling 100%

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Mange konsollspill har laaaaaaaaaaaaange lastetider.

På konsoller er det også svært begrenset hva slags utstyr du får lov til å koble til.

Må jeg virkelig krangle med folk om dette? jeg føler at jeg blir tvunget til å spille på pc her. jeg respkterer at det er folk som liker gaming pc men jeg liker pc gaming rett og slett ikke, har vokst opp til konsoller og kunne aldri tenkt meg noe annet :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Hvorfor begynner du å trolle på pc-forumet da?

Jeg troller ikke, var bare nysgjerrig på hvorfor noen foretrekker gaming på pc og nå vet jeg det og spørsmålet er dermed blitt svart :) var bare noe jeg hadde lurt på en stund så syntes det var greit og få høre andre folk sine grunner.

Lenke til kommentar

Kan ikke helt forstå deg Winza, det finnes ikke en ene fordel å velge konsoll istedet får PC når det kommer til gameplay.

 

Jeg sitter på min TV i dette øyeblikket å spiller GTA IV med min xbox kontroller via Steam Big Picture mode! Kjører på 60fps, insane grafikk ettersom jeg har lagt inn "gfx" mod.

 

Jeg spiller det akkurat samme spillet som deg, sitter i akkurat samme stol men lik tv og kontroller, men jeg bruker PC istedet får konsoll.

 

De fleste uvitende venner av meg trur ved første øyenkast at jeg gamer Xbox, helt til dem tar en god titt på bilde på skjermen der de ser den fantastiske grafikken.

 

Din uttalelse blir mer som min game morfar pleide å si, AM Radio er bedre får de det er sånn!

 

 

Men får all del, spill på konsoll, skal ikke hindre deg, finnes fordeler der også!

Endret av teb1986
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Det er ikke så mye å forstå, jeg liker bare konsoller best :) Men sjenerelt når jeg spiller spill så er det wii eller 3ds og dem spillene fins ikke på pc, er sjeldent jeg i det hele tatt spiller noen spill nå for tiden men det vil forandre seg når gta v kommer :) :) :)

Lenke til kommentar

Om det er Wii og 3DS som er hovedplattformene dine for spill så forklarer jo det saken mer enn noe annet du har sagt. PC er jo først og fremst sammenlignbart med 360 og PS3, men i tillegg har jo PC-markedet masse eksklusive spill og enda flere i indie-markedet som er helt fantastisk. I tillegg til dette er PC spill billigere samt at online-gaming alltid er gratis (foruten abonnementsdrevede spill såklart).

 

Gleder meg masse til PS4 også da, det er på høy tid med nye konsoller nå. Det siste spillet jeg kjøpte til 360'en min var State of Decay, som er et fantastisk bra spill men som for meg ble totalt ødelagt av rævva framerate. Heldigvis kommer det veldig snart til PC. ;)

Endret av Jext
Lenke til kommentar

Er ikke i det minste tvil om at det kommer til pc, spørsmålet er bare når. Virker ikke urimelig at det kommer rundt mars neste år men vi får vente og se, kommer nok en lanseringsdato om ikke altfor lenge regner jeg med.

 

Som jeg sa i en annen tråd, se for dere GTA V med Supersamping AA og økt view distance og høyere oppløsning. Blir digg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...