Gå til innhold

Reklametvang på Hardware.no


Anbefalte innlegg

Jeg får nå IKKE lest artiklene på HW.no får beskjed om å slå av ad blocker..... som jeg ikke har innstalert.

ja jeg ser reklamen.

 

bruker FF 25 med do not track me (problemet begynte da jeg oppgraderte til FF25 i dag

 

kan forøvrig si at HW.no har tapt seg stort over tid og synd er det.....

 

 

PS:Jeg har ikke orka å lese tråden men håper dette var rett sted å poste dette på..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Nå funker selv ikke den måten hvor de tjener penger forsatt...

 

Heller ikke Ghostery fungerer

 

Så klart fungerer ikke det lengre, når folk legger inn her hva folk må bruke for å omgå sperren, blir jo dette fikset ganske fort.

Jeg bruker ghostery for å unngå tracking, så da blir det vel bare å aktivere adblock igjen også, og slutte helt med å lese hw.no nyheter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Spørsmål, med ekstra, kan man fortsette å bruke ghostery osv for å hindre tracking, eller hjelper det ikke å betale for å slippe det heller?

 

Som Ekstra-medlem kan du bruke alle plugins du ønsker, inklusive AdBlock og Ghostery. Det er også et eget valg i kontrollpanelet for å skru av all tracking på nettsidene våre.

Lenke til kommentar

Vel, jeg var akkurat inne og tenkte å prøve løsningen en måned, men dere krever at man legger inn betalingsinfo i forkant, for å få en måned gratis, så da får det bare være.

Beste er jo at artikler som denne http://www.gamer.no/artikler/na-kan-du-lese-gamer-no-uten-annonser/153051 faktisk krever at du enten har betalt, eller ser annonser.

 

Lykke til folkens, bare husk, finner dere en metode for å gå rundt ting, ikke post det her inne, da vil den ikke fungere spesielt lenge.

Lenke til kommentar

 

Nå funker selv ikke den måten hvor de tjener penger forsatt...

 

Heller ikke Ghostery fungerer

Ghostery funker som bare pokker, blokker trackerne som det er ment å gjøre. Derimot får du ikke snoke "gratis" i artiklene til HW TEK-nettverket om det var det du tenkte på. :)

Endret av cptCory
Lenke til kommentar

Nå er det bare litt mer enn 4 timer til dørene stenges for dem som skal ha (mindre drøyt priset) ekstraabonnement. Jeg kan tenke meg det klinger litt ekstra i kassen akkurat nå, men at det kommer til å ta en ganske momentant endring i det klokken tikker over. Da blir det plutselig mindre interessant for nye potensielle ekstramedlemmer å bestille, da det ikke er noe hastverk å bestille lengre, pluss at det blir dyrere. Utfallet av dette blir jo like spennende å se som valgresultatene. :)

Lenke til kommentar

Ja, gamer er vel den av sidene som har produsert mest bra innhold. Og det var hovedsaklig pga av gamer.no jeg tenkte å teste ut ekstra tingen.

Men når de krever at jeg legger inn visakort eller paypal med engang, for å få gratis måneden min, velger jeg å skippe hele opplegget, og få nyhetene mine ifra andre sider.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...