Gå til innhold

Sony Xperia Z1 - Sonys flaggskip høsten 2013


Simkin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Android 4.4.4 er sluppet. Veldig positivt at Sony er første produsent til å komme med nyeste versjon.

 

@SonyMobileNews andd Android 4.4.4; KitKat rolling (phased) for #XperiaZ1, #ZUltra & #Z1Compact app improvements, camera tweaks, security updates & more!

 

Link to Tweet:

Endret av learntofly
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Android 4.4.4 er sluppet. Veldig positivt at Sony er første produsent til å komme med nyeste versjon.

 

@SonyMobileNews andd Android 4.4.4; KitKat rolling (phased) for #XperiaZ1, #ZUltra & #Z1Compact app improvements, camera tweaks, security updates & more!

 

Link to Tweet:

Hmm... Jeg har ikke fått denne oppdateringen enda. Får hverken gjort det på mobilen (OTA) eller i Sony Bridge. Er jeg den eneste det gjelder for, eller er det bare den norske utgaven som er treg?

Lenke til kommentar

En ting som er rart. Har et headsett fra tritton som ikke funker på z1. Funker på s4 og andre, men ingenting skjer når det plugges i. Mobilen registerer ikke at det er noe headsett koblet til. Er det noen begrensninger her? Funker jo på andre mobiler.

Endret av Dinsdale
Lenke til kommentar

 

Android 4.4.4 er sluppet. Veldig positivt at Sony er første produsent til å komme med nyeste versjon.

 

@SonyMobileNews andd Android 4.4.4; KitKat rolling (phased) for #XperiaZ1, #ZUltra & #Z1Compact app improvements, camera tweaks, security updates & more!

 

Link to Tweet:

Hmm... Jeg har ikke fått denne oppdateringen enda. Får hverken gjort det på mobilen (OTA) eller i Sony Bridge. Er jeg den eneste det gjelder for, eller er det bare den norske utgaven som er treg?

 

 

Jeg fikk oppdatert telefonen min nå via pc.

Lenke til kommentar

 

 

Android 4.4.4 er sluppet. Veldig positivt at Sony er første produsent til å komme med nyeste versjon.

 

@SonyMobileNews andd Android 4.4.4; KitKat rolling (phased) for #XperiaZ1, #ZUltra & #Z1Compact app improvements, camera tweaks, security updates & more!

 

Link to Tweet:

Hmm... Jeg har ikke fått denne oppdateringen enda. Får hverken gjort det på mobilen (OTA) eller i Sony Bridge. Er jeg den eneste det gjelder for, eller er det bare den norske utgaven som er treg?

 

 

Jeg fikk oppdatert telefonen min nå via pc.

 

Fikk den nå for to dager siden, jeg også. Tok sin tid for den norske versjonen kom :p

Lenke til kommentar

Heisann!

Vurderer å kjøpe meg denne telefonen, eller htc one m7. Er Z1 en stabil og god telefon? Hvor lang batteri tid får man ved normal gjennomsnittelig bruk? Finnes det noen store negative ting med den?

 

Takker for svar!

 

Z1 leverer milevis bedre batterilevetid enn M7 ihvertfall, men er vanskelig å oppgi nøyaktige tall. Min holder ihvertfall 1-1/5 dag med tung bruk. Ellers er den fin og stabil både med stock ROM og AOSP/CM. Kameraet er utvilsomt bedre enn M7 sitt og det er kjekt at den er vanntett.

 

Negative ting? Oppløsningen på skjermen er knallbra, men synnsvinkelen er elendig. Telefonen kan bli ganske varm ved tung belastning. Ellers har jeg ikke mye å utsette på den gitt.

Endret av Untouchab1e
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...